Hot Now

Iaşi Business Days – oportunităţi de până la 1.000.000 lei pentru afacerea ta!

24 09 2014, Portal HR , Comenteaza, 2.047 afisari

A 16-a ediţie a Business Days, cel mai amplu eveniment de afaceri din România, va avea loc la Iaşi în perioada 1-2 octombrie. Reunind cele mai de interes subiecte pentru comunitatea de afaceri locală, dezbătute de speakeri de top români şi străini, acesta le oferă, totodată, participanţilor multiple oportunităţi de networking şi creare de parteneriate. Iaşi Business Days va fi organizat în cadrul Centrului de Evenimente din incinta complexului Palas Mall.

“Prin analiza comportamentelor antreprenorilor, managerilor şi profesioniştilor prezenţi la eveniment am reuşit să modelăm evenimentele Business Days pentru a deveni adevărate catalizatoare de inspiraţie, generatoare de experienţă şi potenţiatoare de oportunităţi”, arată Laszlo Pacso, manager de proiect. „Odată cu rebrandingul Business Days şi migrarea pe noi platforme online şi mobile, mai performante, mai interactive şi mai adaptabile schimbărilor pe care le presupune o platformă vie de business, putem spune că suntem pregătiţi pentru următoarea etapă, în care am şi intrat odată cu ediţia anterioară de la Cluj: etapa internaţională. Etapă prin care le oferim celor care vor participa la Iaşi Business Days noi perspective, dezvoltăm experienţe legate de abordarea pieţelor internaţionale şi generăm oportunităţi de a găsi parteneri şi piaţă de desfacere la nivel european şi global, prin colaborările setate deja cu camere de comerţ bilaterale, ambasade, consulate şi asociaţii de profesionişti din diverse domenii,”apreciază Laszlo Pacso.

Evenimentul de la Iaşi va beneficia de oportunităţile de networking marca Business Days, care au determinat, în cadrul ediţiei anterioare, desfăşurată la Cluj, încheierea unor afaceri de până în 10.000 lei (conform cu declaraţiile făcute de 36,4% dintre participanţi), între 10.000 – 100.000 lei (27,7%), 100.000 – 1.000.000 (30,3%) şi de peste 1.000.000 lei (5,6%).

La Iaşi Business Days va aşteaptă două seri internaţionale de networking. Cine vrea să îşi dezvolte afacerea la nivel global ori să pătrundă pe pieţe internaţionale cu produsul sau serviciul său, va avea oportunitatea să participe la serile internaţionale care se desfăşoară atât în 1, cât şi în 2 octombrie. Participanţii vor avea ocazia să facă networking, într-un cadru dedicat, cu organizaţii facilitatoare, reprezentanţi de companii străine, expaţi, reprezentanţi ai consulatelor şi ambasadelor germane, olandeze, austriece, britanice, franceze, israeliene şi americane.

Obiectivul acestor seri este de a facilita contactul şi interacţiunea între firmele străine prezente sau interesate de a investi în ţara noastră şi firmele din România dornice de a găsi parteneri în ţările respective. Accesul la aceste sesiuni se face pe baza de invitaţie din partea organizatorilor sau achiziţionând tichete Premium2 sau VIP.

Sub motto-ul „Învaţă de la cei mai buni”, Iaşi Business Days le va oferi participanţilor, pe lângă cele 16 workshopuri, 5 workshopuri de tip Masterclass, cu teme atent alese, care răspund nevoilor de dezvoltare ale oricărui antreprenor sau manager de succes: Arta investiţiilor pe bursă. Ghid Practic; Work the Sysyem: The Simple Mechanics of Making More and Work Less; Self-Mastery; Sound Genius. Leadership and Music; Small Business Growth.

Costurile tichetelor de acces precum şi formularul de înscriere se găsesc pe pagina dedicată http://www.businessdays.ro/Evenimente/Iaşi-2014/Abonamente. Înscrierile continuă până marţi, 30 septembrie, ora 16.00.

Printre speakerii invitaţi ai acestei ediţii se numără personalităţi care au un cuvânt de spus în lumea afacerilor, precum Giorgio Fabbri, Marcin Wojcicki, Sam Carpenter, Radu Georgescu, Paul J.R. Renaud, Marian Berdan, Marius Ghenea, Felix Pătrăşcanu, Dragoş Anastasiu, Dragoş Pavăl, Dan Zaharia, Vasile Armenean, Dan Fiterman, Sergiu Neguţ, Gabriel Mardarasevici, Cristian Nacu, Amalia Sterescu, Doina Cepalis, Adrian Cioroianu şi mulţi alţii.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Investițiile cumulate ale guvernelor și companiilor în îmbunătățirea competențelor și recalificarea forței de muncă ar conduce la  o creștere a  PIB global cu 6,5 trilioane de dolari și ar crea 5,3 milioane de locuri de muncă până în 2030, potrivit raportului “Upskilling for Shared Prosperity”, lansat la Davos de PwC și Forumul Economic Mondial. China […]

Detalii

40% dintre angajați spun că acasă au lucrat mai mult și mai eficient Sondaj Undelucram.ro despre impactul pandemiei asupra angajaților și angajatorilor Marketingul și HR-ul, departamentele cele mai afectate de pandemie O treime dintre companii au făcut disponibilizări 1 din 5 angajați și-a pierdut locul de muncă Persoanele necalificate și cu studii medii – cei […]

Detalii

Modificările recente aduse Codului fiscal vin în sprijinul companiilor, consideră majoritatea respondenților (56%) în cadrul unui sondaj realizat de PwC România, iar facilitatea care va fi aplicată de cele mai multe companii (67%) vizează beneficiile pentru angajații aflați în telemuncă. Astfel, doar 8% dintre participanți au spus că modificările nu le sunt utile, în vreme […]

Detalii

CIO Council și Revista CARIERE continuă seria de evenimente online CIO TALKS – Powered by CIO Council și organizează marți 26 ianuarie, între orele 15:00-17:30, cu o nouă ediție „Cybsersecurity and Digital Resilience”. Acest webcast explorează în principal modalitățile de asigurare și de menținere a securității cibernetice în această perioadă și în viitorul apropiat, dar și […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter