Hot Now

În căutarea fericirii la job. Organizația fericită: 4 martie 2020, București

14 02 2020, Portal HR , Comenteaza, 365 afisari

Revista HR Manager organizează în data de 4 martie 2020, la DB Connect, evenimentul „În căutarea fericirii la job. Organizația fericită.”

În cadrul evenimentului aflăm cum să construim o strategie a Fericirii în organizație si ce îi face cu adevărat fericiți pe angajați pentru a putea fi un motor al creșterii, productivității, inovației și profitului.

Evenimentul va reuni peste 100 de participanți: HR Manageri, Directori de Departamente, CEO’s din companii, Antreprenori din diverse domenii de activitate.

Fericirea la muncă a încetat să mai fie un simplu „buzz”; ea s-a transformat rapid în strategii și obiective implementate în planurile de zi cu zi ale managerului de HR. Starea de fericire, echilibru și bunăstare într-o organizație se dovedește a fi un „must have” pentru succesul pe termen lung al oricărei companii. Studiile arată că angajații motivați și mulțumiți de jobul lor sunt mult mai productivi și creativi. De asemenea sunt mult mai implicați.


Lansăm în dezbatere următoarele provocări:

– Cum construiești o strategie a Fericirii în organizație

– Cum reușește o cultură a performanței să genereze satisfacție și implicare

– Care sunt etapele creării unui mediu de lucru pozitiv

– Ce poate face un manager HR pentru ca mediul de lucru să fie atât unul prietenos cât și suficent de riguros încât să genereze performanță și implicare

– Cum ar trebui să arate o cultură organizațională care promovează munca cu sens? Ce rol joacă în acest caz componenta de Employer Branding?

– Care sunt programele pe care le folosește compania dvs. pentru a crește nivelul de engagement și wellbeing al angajaților?

– În căutarea fericirii cu orice preț. Granița fină dintre fericire și nefericire în organizație si cum știm să nu trecem de ea. Sau când „mult” înseamnă „prea mult” și strică.

– Ce stă la baza bunăstării unei companii: leadershipul, sistemele de management, relația dintre oameni sau calitatea umană a celor care alcătuiesc organizația?


Printre speakerii confirmati până în prezent:

  • Madi Rădulescu, Executive Coach (PCC) şi Managing Partner MMM Consulting Intl.
  • Aurelian Chitez, Sales Director, Romanian Software

Parteneri media ai evenimentului: Revista CARIERE, BIZ, Jurnalul de Afaceri, doingbusiness.ro, Portal HR, HR Club, repatriot,Risco, Conaf, Elite Business Women.

Mai multe detalii legate de participare şi înscrieri puteţi afla de pe site-ul evenimentului sau o puteți contacta pe Andra Zikov– Event Project Manager, Tel: 0729.141.379 sau pe e-mail la evenimente@cariereonline.ro.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Ca urmare a răspândirii epidemiei COVID19 și a instituirii stării de urgență ce limitează circulația persoanelor, redacția Revistei CARIERE a hotărât să pună gratuit la dispoziția cititorilor săi ediția digitală a publicației, începând cu Martie 2020. Este o formă de respect și de grijă față de integritatea oamenilor și față de nevoia lor de a […]

Detalii

Echipa Biz a lansat astăzi BizRomânia, un proiect special care include site-ul BizRomania.ro și ediția specială a revistei, Biz România. Realizat în timp record, proiectul este dedicat comunității de business și oferă recomandări și soluții de la cei mai puternici experți și analiști pentru traversarea cu bine a crizei coronavirusului. „Acum este nevoie mai mult […]

Detalii

Inițiativa „Reacție pentru educație”, susținută de Ministerul Educației și Cercetării și inițiată de Narada, cu sprijinul Cora România, lansează o platformă digitală care ușurează accesul la educația la distanță pentru cel puțin 30.000 de profesori și elevii lor. Reacție pentru educație este un plan de intervenție, structurat pe două dintre cele mai plauzibile scenarii posibile […]

Detalii

Autor: Claudia Sofianu, Partener, Liderul Diviziei de Impozit pe venit și contribuții sociale, EY România Efectele pandemiei COVID-19 asupra relației dintre angajați și angajatori sunt încă incomplet cunoscute și greu de anticipat în acest moment, dar printre ele ar putea fi: reducerea mobilității oamenilor, folosirea accentuată a mijloacelor de comunicare la distanță și a tehnologiei […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter