Hot Now

Inovația în HR – cum se poate impulsiona creativitatea angajaților?

09 11 2017, Portal HR , Comenteaza, 1.418 afisari

Revista HR Manager încheie seria evenimentelor specializate din acest an cu HR Innovation Forum, un eveniment neconvențional care îi aduce laolaltă pe cei mai entuziaşti promotori ai inovaţiei în HR, care au inţeles că schimbarea este singura constantă în businessul viitorului.

Conferința de jumatate de zi va avea loc pe 22 noiembrie la Impact Hub București, începand cu ora 09.00.

Procesele de design şi dezvoltare organizaţională precum şi ritmul digitalizării în HR sunt subiecte care ridică noi provocări profesioniştilor în domeniu. Reprezentanţi de top ai companiilor preocupate de HR disruption vor răspunde în cadrul conferinţei la întrebări precum:

  • Care este structura organizaţională a viitorului?
  • Ce tipuri de traininguri sunt eficiente într-un mediu în continuă mişcare?
  • Cum se poate impulsiona creativitatea angajaţilor? Importanţa spaţiului de lucru.
  • Cum poate tehnologia şi social media să schimbe industria de HR?
  • Ce tehnologii şi instrumente se folosesc pentru a descoperi şi recruta noi talente?

Printre speakerii prezenţi la eveniment se numără: Carmen Dumitrache – Director Executiv Resurse Umane, Telekom România; Eugen Gane – HR Area Leader for South East Europe, IBM România; Ioana Toma – HR Manger, Urgent Cargus; Oana Truca – HR Manager, Skanska; Laura Predoi – Human Resources Manager, Avitech și Alexandru Aldoescu – Head of HR, General Affairs & Procurement, Samsung Electronics România. 

Agenda evenimentului:

09.00 – 09.30 Welcome coffee & înregistrarea participanților

09.30 – 09.40 Deschiderea conferinței

09.40 – 11.00 3 Sesiuni de prezentări, studii de caz şi Q&A

11.00 – 11.30 Coffee break

11.30 – 13.00 Who’s King in Public speaking: idei inovatoare aplicate în HR – 10 HR Manageri vor susţine speech-uri de câte 7 minute, pe formatul TEDx Talks

13.00 – 13.30 Concluzii, votarea celui mai bun speech și închiderea conferinței

Participarea la eveniment NU presupune taxă de participare și se face doar pe baza invitației primite de la organizator. Pentru informații suplimentare şi înregistrare, vă rugam contactați-o pe Laura Gheboianu (laura.gheboianu@cariereonline.ro sau 0726 768 079).

Adauga comentariu

Cele mai noi

Tehnologiile sigure de colaborare care ajută oamenii să lucreze de oriunde reprezintă o preocupare majoră pentru orice CIO, punând presiune pe echipele IT nevoite să asigure suport atât pentru angajații care lucrează de la distanță, cât și pentru planificarea revenirii la birou. Cisco (NASDAQ: CSCO) anunță câteva îmbunătățiri cheie aduse soluției Webex, pentru a răspunde […]

Detalii

În perioada 24-25 iunie 2020, BusinessMark a organizat cel de-al 30-lea eveniment de HR. Ediția de anul acesta a marcat și o premieră, „Tomorrow@Work” fiind prima conferință din această serie care s-a desfășurat exclusiv în mediul online. Pe parcursul celor două zile, specialiști români și internaționali au analizat și dezbătut trei factori cu rol determinant […]

Detalii

MyDesks.ro vine în ajutorul freelancerilor și antreprenorilor din România și lansează MyDesks Work, o platformă de job-uri și proiecte punctuale pentru cei care aleg să lucreze de la distanță. Ideea platformei a apărut în plină pandemie, când interesul pentru proiecte remote și freelancing a crescut în România cu peste 40%, conform Google Trends. Cu această […]

Detalii

Piața muncii se află într-o continuă dezvoltare ceea ce face ca o mare parte dintre angajatori să caute constant noi talente în cadrul companiilor. Pentru a se integra în piața muncii studenții au nevoie de o dezvoltare majoră atât a competențelor hard, precum și a celor soft: comunicare, lucrul în echipă, creativitate sau responsabilitate. „Profesorii […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter