Unul dintre procesele de HR care suferă transformări majore în perioada prin care trecem este cel de recrutare. Probabil ați auzit în jurul vostru două tipuri de mesaje contradictorii: “nu îmi găsesc job” cu varianta “aplic și nu mă contactează nimeni”, în același timp cu “e în continuare dificil să găsești oameni buni”.
Cursul deschis Recrutarea 2.0 abordează atât rolul și valorile unui recruiter în noul context al pieței, cât și instrumentele pe care le avem la dispoziție, din ce în ce mai multe, pentru a scădea discrepanța dintre cele două tipuri de mesaje. Să putem găsi mai ușor oamenii de care avem nevoie, păstrându-ne motivația și entuziasmul necesar derulării unui asemenea process, fiind capabili să gandim creativ și să dezvoltăm competențele necesare noului model de lucru.
Programul vă ajută să:
– înțelegeți contextul social și economic în care se desfășoară activitatea de recrutare în acest moment;
– vă dezvoltați abilitățile de management al reputației offline și online ca recruiter;
– descoperiți platformele existente și rezultatele unor studii de caz locale sau internaționale;
– vă clarificați principiile și valorile în activitatea de recrutare;
– vă creați un plan de management al carierei ca recruiter;
– identificați cele mai eficiente strategii de sourcing;
– vă dezvoltați abilitățile de evaluare a candidaților, păstrând obiectivitatea recruiterului.
Cursul este structurat pe 5 module care acoperă ariile descrise mai sus, respectiv:
1. contextul actual (schimbările de mentalitate care survin și datorită crizei economice)
2. recruiterul – job sau vocatie (cu accent pe valori și pe motivatorii recruiterului)
3. brandul de angajator (impact, necesitate, există sau nu, cum putem crea o comunitate de talente)
4. sourcing 2.0 (care sunt instrumentele de Social Media pe care le avem la dispoziție, cum stabilim criteriile de căutare pentru a maximiza rezultatele)
5. evaluarea candidaților (tehnici de sondare a motivației, aplicarea testelor, managementul așteptărilor)
Ai nevoie de cursul acesta dacă:
Cursul deschis Recrutarea 2.0 va avea lor pe 20 și 21 septembrie 2012 și va fi susținut de Mădălina Uceanu și Cristian Manafu, fiind parte dintr-o serie de cursuri similare care a demarat în ianuarie 2012.
Mădălina Uceanu activează în piața de recrutare de peste 18 ani, fiind în prezent implicată și în proiecte de coaching și consiliere în carieră. În ultimii 5 ani colaborează și cu Bucharest School of Management – MBA Romano – Canadian, ca Associate Professor – Managementul Resurselor Umane. Mădălina este licențiată MBTI, Human Synergistics și Hogan Assesments.
Cristian Manafu are 8 ani de experiență în presa de afaceri, este unul dintre bloggeri cei mai activi din România și cunoscut organizator de evenimente B2B. Din 2008 activează ca trainer și consultant în Social Media, derulând până în acest moment peste 15 programe de training. Din 2010 este certificat de CNFPA ca formator, după un program urmat în cadrul Institutului Roman de Training.
Pentru înscrieri sau detalii suplimentare despre costuri, vă așteptăm mesajul la office@careeradvisor.ro. Sau te poți înscrie direct în LinkedIn.
Pentru mai multe informații, citește și acest articol.
Peste 60% dintre tinerii cu vârsta între 15 și 24 de ani de la nivel global (830 de milioane de persoane) nu vor avea competențele necesare pentru piața muncii în 2030, inclusiv cele pentru tranziția la economia verde, arată raportul ”Why the world needs to upskill young people to enable the net zero transition”, realizat […]
DetaliiAproximativ 500.000 de căutări au fost făcute, de la începutul anului, pe eJobs.ro de către candidații aflați în căutarea unui loc de muncă. Numărul este în creștere față de aceeași perioadă a anului trecut, evoluție reflectată și în nivelul aplicărilor înregistrate în luna ianuarie, când a fost depășit pragul de 1 milion. Prima lună din […]
DetaliiCătălina Dodu se alătură EY România ca Partener în cadrul departamentului de Consultanţă,începând cu luna februarie 2023. Bogdan Ion, Country Managing Partner EY România și Moldova și Chief Operating Officer pentru EY Europa Centrală și de Sud-Est și Regiunea Asiei Centrale: „În calitate de Cybersecurity Leader pentru EY South Cluster şi Tehnology Consulting Leader pentru […]
Detalii82% dintre angajați ar renunța la locul de muncă din cauza unui manager nepotrivit FUTURE Manager – programul ce ajută tinerii și profesorii să își dezvolte competențele de lideri. FUTURE Manager este programul gratuit care se lansează în România pentru studenții și profesorii universitari care doresc să își dezvolte competențele de management și să fie […]
Detalii