Hot Now

Inscrie-te la Cursul deschis Recrutarea 2.0

07 09 2012, Madalina Uceanu , Comenteaza, 3.857 afisari

Unul dintre procesele de HR care suferă transformări majore în perioada prin care trecem este cel de recrutare. Probabil ați auzit în jurul vostru două tipuri de mesaje contradictorii: “nu îmi găsesc job” cu varianta “aplic și nu mă contactează nimeni”, în același timp cu “e în continuare dificil să găsești oameni buni”.

Cursul deschis Recrutarea 2.0 abordează atât rolul și valorile unui recruiter în noul context al pieței, cât și instrumentele pe care le avem la dispoziție, din ce în ce mai multe, pentru a scădea discrepanța dintre cele două tipuri de mesaje. Să putem găsi mai ușor oamenii de care avem nevoie, păstrându-ne motivația și entuziasmul necesar derulării unui asemenea process, fiind capabili să gandim creativ și să dezvoltăm competențele necesare noului model de lucru.

Programul vă ajută să:

– înțelegeți contextul social și economic în care se desfășoară activitatea de recrutare în acest moment;

– vă dezvoltați abilitățile de management al reputației offline și online ca recruiter;

– descoperiți platformele existente și rezultatele unor studii de caz locale sau internaționale;

– vă clarificați principiile și valorile în activitatea de recrutare;

– vă creați un plan de management al carierei ca recruiter;

– identificați cele mai eficiente strategii de sourcing;

– vă dezvoltați abilitățile de evaluare a candidaților, păstrând obiectivitatea recruiterului.

Cursul este structurat pe 5 module care acoperă ariile descrise mai sus, respectiv:

1. contextul actual (schimbările de mentalitate care survin și datorită crizei economice)

2. recruiterul – job sau vocatie (cu accent pe valori și pe motivatorii recruiterului)

3. brandul de angajator (impact, necesitate, există sau nu, cum putem crea o comunitate de talente)

4. sourcing 2.0 (care sunt instrumentele de Social Media pe care le avem la dispoziție, cum stabilim criteriile de căutare pentru a maximiza rezultatele)

5. evaluarea candidaților (tehnici de sondare a motivației, aplicarea testelor, managementul așteptărilor)

Ai nevoie de cursul acesta dacă: 

  • Activitatea ta de recrutare nu mai are aceleași rezultate pe care le aștepți sau sunt așteptate de la tine;
  • Experiența extinsă în recrutare te-a adus la un anumit nivel de uzură și oboseală care determină scăderea entuziasmului și motivației tale;
  • Noile platforme de recrutare despre care auzi în jur mai degrabă te sperie decât ste conving să le încerci;
  • Ești responsabil de comunicarea internă/externă și vrei să înțelegi impactul imaginii de angajator asupra rezultatelor colegilor tăi din departamentul de recrutare;
  • Ai demarat câteva proiecte de “employer branding” dar nu ai reușit să le susții cu prea mare success în interiorul organizației;
  • Te gândești să îți definești o strategie eficientă, atât în ceea ce privește dezvoltarea ta, dar și în privința organizației din care faci parte.

Cursul deschis Recrutarea 2.0 va avea lor pe 20 și 21 septembrie 2012 și va fi susținut de Mădălina Uceanu și Cristian Manafu, fiind parte dintr-o serie de cursuri similare care a demarat în ianuarie 2012.

Mădălina Uceanu activează în piața de recrutare de peste 18 ani, fiind în prezent implicată și în proiecte de coaching și consiliere în carieră. În ultimii 5 ani colaborează și cu Bucharest School of Management – MBA Romano – Canadian, ca Associate Professor – Managementul Resurselor Umane. Mădălina este licențiată MBTI, Human Synergistics și Hogan Assesments.

Cristian Manafu are 8 ani de experiență în presa de afaceri, este unul dintre bloggeri cei mai activi din România și cunoscut organizator de evenimente B2B. Din 2008 activează ca trainer și consultant în Social Media, derulând până în acest moment peste 15 programe de training. Din 2010 este certificat de CNFPA ca formator, după un program urmat în cadrul Institutului Roman de Training.

Pentru înscrieri sau detalii suplimentare despre costuri, vă așteptăm mesajul la office@careeradvisor.ro. Sau te poți înscrie direct în LinkedIn.

Pentru mai multe informații, citește și acest articol.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Catalyst Solutions anunță organizarea celui mai mare târg de joburi din România, Angajatori de TOP dedicat tuturor candidaților, indiferent de nivelul de experiență. Eveniment de carieră consacrat în București și Timișoara, Angajatori de TOP se extinde în Constanța, Ploiești, Pitești, Craiova și oferă oportunități de carieră pentru candidații cu studii superioare și medii care sunt […]

Detalii

–   Prima platformă de wellbeing ce reunește peste 100 de programe dedicate sănătății fizice și psiho-emoționale a angajaților și familiilor acestora; –   Segmentarea în premieră a programelor pe cele două categorii de generații care constituie mai mult de 75% din forța de muncă: Generația X și Millennials; –   Programele sunt accesibile în 40% în formatul atelierelor experiențiale și […]

Detalii

Este un drept al angajatorilor să le stabilească angajaților lor obiective de performanță profesională, dar este o obligație a acestora față de angajați, începând de la momentul angajării, să le arate care sunt criteriile de evaluare profesională și care e procedura. Printre elementele obligatorii ale regulamentului intern regăsim, de altfel, criteriile și procedura de evaluare […]

Detalii

Colorful.hr și BusinessMark lansează „Colorful.hr Annual Meetup”, eveniment ce va avea loc în principalele orașe ale României și în cadrul căruia se va discuta despre cele mai importante subiecte cu impact în salarizare. Seminariile vizează HR Managers & HR Directors, Payroll Managers, Manageri recrutare, Compensation & Benefits Managers, HR Specialists, Legal Managers, Directori Generali, Manageri […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter