Hot Now

Lansarea programului Secundă – viață

22 06 2012, Portal HR , Comenteaza, 3.084 afisari

Programul Secundă – viață este o premieră în România și reprezintă un mecanism inovator de strângere de fonduri conceput de Leo Burnett. Secundă – viață oferă atât companiilor interesate, cât și industriei de publicitate posibilitatea de a se implica direct în susținerea diverselor cauze
sociale.

Mecanismul Secundă – viață constă în cedarea contravalorii media a unei secunde din spoturile TV către o cauză umanitară. Spoturile mărcilor participante în cadrul programului vor purta sigla Secundă Viață, marcând implicarea acestora în susținerea cauzei alese.

”Diferența dintre o reclamă TV standard de 30 de secunde și aceeași variantă de 29 de secunde este insesizabilă pentru spectator, însă poate face toată diferența pentru o cauză umanitară. Contravaloarea unei secunde reprezintă 1/30 din costul de difuzare al spotului (deci ~3% din bugetul de TV). Deoarece costul unui spot TV este calculat în funcție de audiențe, publicul este cel care practic ajută doar uitandu-se la TV. Cu cât audiențele sunt mai mari, cu atât suma pusă în slujba cauzei umanitare devine mai mare! Altfel spus: doar uitându-se la reclame, publicul
face ca mărcile să ajute cauzele umanitare!”, a adăugat Victor Stroe, Planning Director, Leo Burnett.

Campania de strângere de fonduri pentru fundația fondată de Mihai Neșu, prin mecanismul Secundă Viață, a fost inițiată și susținută de Gazeta Sporturilor. Astfel, ”Secundă – viață pentru Fundația Mihai Neșu” deschide seria campaniilor marca Secundă – viață și se alătură eforturilor
de a ajuta oamenii imobilizaţi în scaune cu rotile să aibă o viaţă mai bună.

”Dorința de a-i ajuta pe ceilalți, dorința de a da viață speranțelor a fost motorul acestei initiative de suflet pentru noi. Secundă – viață este mai presus de toate o modalitate prin care industria de publicitate folosește mecanismele proprii în scop umanitar. Avem toată încrederea
că tot mai multe mărci se vor alătura demersului nostru pentru că fiecare secundă contează. Iar Secundă – viață poate schimba vieți.” a adăugat Ioana Iordache, CEO Leo Burnett.

Primele mărci care au acceptat să se alăture programului Secundă – viață și astfel să sustină Fundația Mihai Neșu sunt: AXA Asigurări și Gazeta Sporturilor.

Pentru detalii suplimentare despre program, vă rugăm accesați www.secundă-viață.ro.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Anul 2023 a fost unul dificil pentru sectorul IT, atât la nivel global, dar mai ales în România. Pe de o parte, concedieri semnificative în prima parte a anului au lăsat foarte mulți candidați în căutare de job într-o piață cu pretenții tot mai ridicate, iar pe de altă parte, impozitarea veniturilor de peste 10.000 […]

Detalii

Customer Experience Romania organizează CX Conference Bucharest 2023, un eveniment conceput pentru a sustine transformarea domeniul experienței clienților în România. Conferința va avea loc pe data de 25 octombrie la Nord Events Centre și se adresează liderilor din domeniul CX, marketing, resurse umane, customer care, customer service, vânzări, operațiuni și antreprenorilor romani. CX Conference Bucharest […]

Detalii

91,2% dintre angajatorii care au participat la cel mai recent sondaj derulat de eJobs România au declarat că au în plan să facă angajări până la finalul anului. 5,4% spun că au blocat toate angajările, în timp ce 3,4% nu știu exact care va fi cursul evenimentelor până la final de an. Dintre cei care […]

Detalii

Independenți, pragmatici, la curent cu noile tehnologii, tinerii din generația Z sunt deciși să își trăiască viața și să își construiască parcursul educațional și profesional conform propriului set de valori. Anual, la IUF- The International University Fair participă peste 20.000 de elevi și studenți. Datele ultimelor ediții ne arată că tinerii din România sunt din […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter