Hot Now

Lansarea programului Secundă – viață

22 06 2012, Portal HR , Comenteaza, 2.692 afisari

Programul Secundă – viață este o premieră în România și reprezintă un mecanism inovator de strângere de fonduri conceput de Leo Burnett. Secundă – viață oferă atât companiilor interesate, cât și industriei de publicitate posibilitatea de a se implica direct în susținerea diverselor cauze
sociale.

Mecanismul Secundă – viață constă în cedarea contravalorii media a unei secunde din spoturile TV către o cauză umanitară. Spoturile mărcilor participante în cadrul programului vor purta sigla Secundă Viață, marcând implicarea acestora în susținerea cauzei alese.

”Diferența dintre o reclamă TV standard de 30 de secunde și aceeași variantă de 29 de secunde este insesizabilă pentru spectator, însă poate face toată diferența pentru o cauză umanitară. Contravaloarea unei secunde reprezintă 1/30 din costul de difuzare al spotului (deci ~3% din bugetul de TV). Deoarece costul unui spot TV este calculat în funcție de audiențe, publicul este cel care practic ajută doar uitandu-se la TV. Cu cât audiențele sunt mai mari, cu atât suma pusă în slujba cauzei umanitare devine mai mare! Altfel spus: doar uitându-se la reclame, publicul
face ca mărcile să ajute cauzele umanitare!”, a adăugat Victor Stroe, Planning Director, Leo Burnett.

Campania de strângere de fonduri pentru fundația fondată de Mihai Neșu, prin mecanismul Secundă Viață, a fost inițiată și susținută de Gazeta Sporturilor. Astfel, ”Secundă – viață pentru Fundația Mihai Neșu” deschide seria campaniilor marca Secundă – viață și se alătură eforturilor
de a ajuta oamenii imobilizaţi în scaune cu rotile să aibă o viaţă mai bună.

”Dorința de a-i ajuta pe ceilalți, dorința de a da viață speranțelor a fost motorul acestei initiative de suflet pentru noi. Secundă – viață este mai presus de toate o modalitate prin care industria de publicitate folosește mecanismele proprii în scop umanitar. Avem toată încrederea
că tot mai multe mărci se vor alătura demersului nostru pentru că fiecare secundă contează. Iar Secundă – viață poate schimba vieți.” a adăugat Ioana Iordache, CEO Leo Burnett.

Primele mărci care au acceptat să se alăture programului Secundă – viață și astfel să sustină Fundația Mihai Neșu sunt: AXA Asigurări și Gazeta Sporturilor.

Pentru detalii suplimentare despre program, vă rugăm accesați www.secundă-viață.ro.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Toamna aceasta, comunitatea IT din România este invitată să participe la DevCon Live – cea mai mare serie de conferințe de tehnologie, desfășurate în mediul online. Inspirat de DevTalks Reimagined și parte din DevTalks România, DevCon Live este un hub de tehnologie ce va fi activ toată luna noiembrie  și va susține 4 săptămâni pline […]

Detalii

Câştigul salarial mediu net lunar la nivelul economiei naţionale a fost anul trecut de 2.986 lei, în creştere cu 13% (+344 lei) comparativ cu anul precedent, iar câştigul salarial mediu brut lunar a fost 4.853 lei, potrivit datelor Institutului Naţional de Statistică publicate vineri. Conform INS, angajatorii au cheltuit în medie, într-o lună, 5.092 lei […]

Detalii

Apărută de curând la Publica, cartea Catalizatorul de Jonah Berger se adresează tuturor celor care doresc să catalizeze schimbarea. Ea oferă un solid mod de gândire și o varietate de tehnici care pot să conducă la rezultate extraordinare. Fie că încercați să schimbați o persoană, să transformați o organizație ori să schimbați modul în care […]

Detalii

45 de studenți proveniți din centrele universitare Galați, București, Brașov, Iași, Constanța, Craiova și Cluj-Napoca au promovat, cu succes, cea de-a noua ediție a Școlii de Vară organizată de LIBERTY Galați. Timp de 10 săptămâni, studenții au fost angajați cu drepturi depline și au lucrat alături de mentori (specialiști din cadrul Combinatului) pe proiecte reale, […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter