Mercedes-Benz România are un nou CEO
Kai-Uwe Trillenberg va prelua funcția de CEO al Mercedes-Benz România începând cu 1 decembrie 2025, succedând-o pe Natalie Thompson, care părăsește compania după o perioadă marcată de creștere și consolidare a poziției brandului pe piața locală. Trillenberg, care ocupă în prezent rolul de Vice President Marketing & Sales la Mercedes-Benz Thailanda, va sosi în România în luna noiembrie pentru a asigura o tranziție lină alături de predecesoarea sa.
Kai-Uwe Trillenberg s-a alăturat companiei în 2003, în cadrul smart GmbH, acumulând experiență în mai multe piețe europene, inclusiv Elveția, Olanda și Austria. Ulterior, s-a alăturat echipei Mercedes-Benz, unde a coordonat activitățile de management de piață pentru Marea Britanie și Irlanda. În 2007 a devenit Head of Marketing & Sales la smart-BRABUS GmbH, unde a lansat cu succes programul de personalizare smart-BRABUS tailor-made.
În 2014 s-a mutat în China pentru a conduce departamentul de Product Management pentru Compact Cars, supraveghind lansarea liniei locale de modele compacte. Din 2015 a fost implicat în dezvoltarea rețelei de parteneri și investitori Mercedes-Benz din China, dobândind o perspectivă amplă asupra viitorului retailului auto.
În ultimii ani, în rolul de Vice President Marketing & Sales la Mercedes-Benz Thailanda, a implementat inițiativa „Retail of the Future”, care a simplificat și modernizat procesul de vânzare, punând accent pe experiența clientului. Leadershipul său s-a remarcat printr-o abordare bazată pe date, inovație și îmbunătățire continuă a performanței echipelor.
Prin această numire, Mercedes-Benz România își continuă strategia de dezvoltare, consolidându-și poziția ca lider în industria auto premium și adaptându-se dinamicii pieței printr-o viziune orientată spre inovație și experiența clientului.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam
