Hot Now

Mihai Stanescu organizează cea de-a treia ediție a Workshop-ului Prezența Executivă

06 09 2017, Portal HR , Comenteaza, 1.353 afisari

Mihai Stănescu, Business & Executive Coach și owner RoCoach organizează cea de-a treia ediție a evenimentului Workshop Prezența Executivă în data de 10 octombrie 2017 la UniCredit Tower. Acesta are scopul de a realiza o mișcare de transformare a oamenilor de business din mediul de afaceri românesc. Evenimentul se concentrează pe importanța pe care o au interacțiunile în sfera de business dar și pe impactul pe care imaginea, comportamentul și comunicarea angajaților le au asupra dezvoltării unei afaceri.

Mihai Stănescu prezintă situațiile dificile din mediul de business românesc și cum pot fi evitate acestea prin intermediul unei călătorii către evoluția lor profesională.

„Dificil, obositor şi cu rezultate mici”. Aşa ajung clienţii mei să vorbească despre interacțiunea cu unii angajaţi, colaboratori, oameni de afaceri. Nu pot să nu privesc scena de business din România şi să nu remarc, la rândul meu acelaşi lucruri. De ce? Şi mai ales ce putem să facem?

În tentativele noastre de adaptare la un modelul de business occidental am scăpat din vedere unele dintre cele mai importante elemente. Cu toţii ne-am grăbit să copiem aşa cum se face „în afară” ajungând iarăşi la teoria formelor fără fond a lui Titu Maiorescu.

Ce ne-a scăpat în această tranziţie?

Este simplu: Comunicarea, Ţinuta şi Comportamentul.

Am lăsat în urma cele mai esenţiale aspecte grăbindu-ne să ajungem la un nivel profesional cât mai ridicat. Şi nu contest asta. Oameni de afaceri tineri care depăşesc cu mult gândirea şi şcoala europeană de business, antreprenori creativi care au ajuns să pornească de la zero propriile afaceri. Dar tot lipseşte ceva.

Acel lucru este Prezență Executivă. Lipsesc rafinamentul, eleganța negocierilor şi conversaţiilor. Afacerile de milioane nu se pot realiza între oameni care nu deţin acești aşi. Nu poţi să pretinzi că eşti pregătit pentru un asemenea nivel dacă nu arăţi, nu vorbeşti şi mai ales, nu ştii să te comporţi ca un lider de top.

Şi această regulă se aplică tuturor celor care vor să facă parte din sfera de afaceri. Fie că vorbim de lideri care aspiră la poziţii de board, fie că vorbim despre tinerii care abia îşi încep cariera. Educaţia şi aceste elemente nu ţin de vârstă sau de poziţie. În mod clar cei mai înaintaţi au dobândit aceste atuuri natural şi prin vasta experienţă profesională, dar activitatea mea mă face să spun că sunt cazuri în care lucrurile nu sunt chiar aşa. Am cunoscut persoane cu experiență în mediul de business cărora le lipsesc aceste atribute esențiale. Aceştia reprezintă un model pentru cei mai tineri şi este dezastruos că le transmit aceast mesaj şi această imagine.

Din dorinţa de a ajuta mediul de afaceri din România și din dorinţa de a-l educa am ales să organizez Workshop-ul de Prezenţă Executivă.

În cadrul evenimentului vor fi prezentate și următoarele tematici:

  • Reguli de ținută, comportament și comunicare indispensabile în organizații și în viața de zi cu zi;
  • Menținerea calmului în situații stresante la locul de muncă, gestionarea eficientă a emoțiilor;
  • Asumarea deciziilor, empatia la locul de muncă și totul despre comunicarea non-verbală;

 

Mihai Stănescu este psiholog şi antropolog, coach şi consultant din anul 2000. Din 2003 este fondatorul firmei RoCoach, care oferă servicii de coaching şi mentoring oamenilor de afaceri şi managerilor din organizaţiile autohtone şi internaţionale. În ultimii 16 ani a implementat proiecte de dezvoltare organizaţională prin coaching cu peste 500 de companii private din Romania şi CEE – Austria, Grecia, Ungaria, Bulgaria – în total având peste 10.000 de ore de coaching executiv. În 2007 si 2013 a avut onoarea de a primi premiul “Coach Of The Year” ca recunoaştere a contribuţiei sale la creşterea notorietăţii coaching-ului în Romania.

Mai multe detalii despre eveniment se găsesc aici.

Pentru înscrieri, se complează formularul de pe site sau se poate trimite email la: diana.aldea@coaching.ro sau office@coaching.ro.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Școala de Valori a lansat pe 20 iulie Tabăra online Laboratorul de cariere, o premieră în educația alternativă românească: primul program de experiențe pentru succes în care tinerii cu vârste între 16 – 20 ani își pot dezvolta abilitățile și identifica oportunitățile de dezvoltare academică și de carieră. Înscrierea în tabăra are loc până pe […]

Detalii

Absolvenții din promoția 2020 de la ciclul de licență și masterat din toată țara, dar și tinerii profesioniști care se află în căutarea unui loc de muncă sau unui program de internship/trainee sunt invitați să acceseze gratuit portalul de carieră Hipo.ro, unde până pe 14 august, se desfășoară Târgul Virtual pentru Absolvenți 2020, un eveniment […]

Detalii

Redacția Avocatnet a scris în ultimele luni despre foarte multe aspecte ce țin de relația angajator – salariat în contextul epidemiei de coronavirus. Acesta este motivul pentru care au putut să pună azi informațiile cap la cap pentru a face un ghid orientativ util pentru orice companie activă în momentul de față sau care se […]

Detalii

În perioada 1-9 septembrie 2020 se va desfășura ediția a XIV-a a Școlii de Vară HR Club Next Generation, dedicată studenților și masteranzilor pasionați de resurse umane. Adaptându-ne “noului normal”, formatul va fi puţin diferit faţă de anii trecuţi, iar cursurile se vor desfăşura pe o platformă virtuală, însă obiectivul rămâne acelaşi: continuăm să ne […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter