Secțiune susținută de

Motivare sau auto-motivare

Portal HR \ Evenimente \ Motivare sau auto-motivare

Te numeri printre managerii care se incapateaza sa creada ca rezultatele pe termen lung se pot obtine (doar) cu o echipa motivata?  Nu mai vrei sa auzi (alti) reprezentanti medicali plangandu-se ca nu sunt motivati?

Ti-e teama uneori ca masurile de motivare au efect doar pe termen scurt? Nu esti singurul, la fel spunea si Zig Ziglar: ”Oamenii se plang ca motivarea nu are efecte pe termen lung. La fel si spalatul, de aceea noi le recomandam zilnic.

Si noi iti prescriem MOTIVAREA:

Indicatii: De oferit membrilor echipei. Se distribuie zilnic, cu generozitate si atentie la nevoile individuale. In lipsa sa, apar complicatii severe: rezultate slabe de vanzari, relatii tensionate cu clientii, lipsa implicarii, absenteism, tensiuni in echipa.

Contraindicatii si reactii adverse: Nu exista; pana acum nu s-au raportat cazuri de supra-motivare.

Compozitie: on-the-job training, feedback pozitiv, disponibilitate, cerinte clare, responsabilitate, intalniri motivationale si multe alte ingrediente deocamdata “sub patentul nostru”.

Noi credem in auto-motivare, in puterea oamenilor de a-si gasi propriile surse de motivare. Si credem ca rolul managerilor este “doar” sa genereze mediul optim pentru ca membrii echipei … sa se auto-motiveze.

Stim ce ii motiveaza pe Reprezentantii Medicali (chiar stim!). IordacheIordache T&D a dezvoltat primul studiu pentru profesia de reprezentant medical din Romania si astfel a aflat care sunt cei mai importanti factori motivationali pentru ei (si … nu sunt cei la care te-ai astepta!).

Te invitam la cursul nostru masterclass: “Motivare sau … auto-motivare?”, ca preambul al programului de dezvoltare manageriala “Your First Line Sales Manager Ticket to Success!”. Cursul va avea loc miercuri, 9 martie 2010, ora 2pm si va dura 4 ore.

Trainerii sunt Nicu Iordache Iordache si Raluca Mohanu. Fosti colegi de MBA, pregatesc pentru 2011 lansarea primului program de dezvoltare manageriala dedicat exclusiv First Line Sales Manageri din domeniul farmaceutic si companiilor care ofera servicii medicale.

Costul de participare este de 100RON. Detaliile platii si ale locului de desfasurare (cel mai probabil Ramada Plaza) vor fi comunicate direct celor inscrisi.

Te poti inscrie trimitand un e-mail la iordache@iordache.biz sau raluca.mohanu@steps4change.ro pana in data de 4 martie 2011.

Data articol: februarie 14, 2011

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam