Hot Now

MyDesks Work este cea mai nouă platformă dedicată proiectelor remote din România

10 07 2020, Portal HR , Comenteaza, 979 afisari

MyDesks.ro vine în ajutorul freelancerilor și antreprenorilor din România și lansează MyDesks Work, o platformă de job-uri și proiecte punctuale pentru cei care aleg să lucreze de la distanță. Ideea platformei a apărut în plină pandemie, când interesul pentru proiecte remote și freelancing a crescut în România cu peste 40%, conform Google Trends. Cu această nouă funcționalitate, MyDesks.ro își propune să devină un reper și un ajutor real pentru cei care aleg să lucreze pe cont propriu, oferindu-le acces în spații creative, dar și o bază de proiecte la care pot aplica.

MyDesks Work este o opțiune ideală atât pentru freelancerii care doresc să aplice la proiecte punctuale, cât și pentru antreprenorii care au nevoie de colaboratori în industriile creative, precum: marketing, comunicare, web design, PR, traduceri, copywriting etc. Până pe 1 octombrie accesul pe MyDesks Work este gratuit atât pentru freelanceri, cât și pentru antreprenori.

Cum funcționează MyDesks Work pentru freelanceri?

Înainte să aplice la proiecte, freelancerii trebuie să-și creeze cont pe mydesks.ro, să-și  completeze profilul cu o scurtă descriere profesională și să bifeze aria de expertiză. Totodată, fondatorii recomandă să fie inserate și link-uri către portofoliu sau canalele de social media. După ce profilul este complet, freelancerii primesc acces în zona de proiecte, iar aceștia pot aplica direct. Dacă antreprenorii sunt interesați de oferta lor, vor fi contactați direct pe e-mail, fără o altă intermediere prin MyDesks.ro

MyDesks Work, o nouă platformă de recrutare pentru companii și antreprenori!

Companiile sau antreprenorii care sunt în căutare de specialiști pe proiecte punctuale și nu își doresc angajarea pe termen lung, pot încărca detalii despre proiecte pe MyDesks.ro. Pentru a avea acces la freelancerii din comunitate este necesar crearea unui cont cu detalii despre livrabilele necesare și suma disponibilă.

“Pandemia a schimbat percepția românilor despre lucratul pe proiecte, dar și despre freelancing. Mulți tineri au rămas fără job-uri sau li s-a tăiat un procent considerabil din salariu, virând astfel către freelancing sau colaborări punctuale. Prin MyDesks Work ne-am propus să venim și în ajutorul freelancerilor experimentați, dar și a celor la început de drum și să-i punem în legătură cu antreprenorii ce au nevoie de ajutor pe zona de marketing, web design, grafică, traduceri etc. Prin această nouă funcționalitate susținem mediul de business să continue, dar și piața de freelancing să crească.” a declarat Adrian Preda, fondatorul MyDesks

Accesul în spatii creative prin aplicația MyDesks.ro

Aplicația MyDesks.ro a fost creată pentru a crește comunitate de freelancing și a le oferi antreprenorilor opțiunea să lucreze din spații creative. În opt luni de la înființare, 13 spații din București au fost testate de peste 100 de freelanceri ce au ales să lucreze prin MyDesks. În plină pandemie, când restaurantele și cafenelele au încă parte de restricții destul de dure, rețeaua MyDesks începe extinderea în zona de terase ce respectă măsurile de prevenire Covid 19 și sunt freelance friendly.

Aplicația Mydesks.ro este disponibilă în varianta pentru web, iar pentru mobile doar pentru utilizatorii de Android. Pentru a alege spațiul creativ  de unde să lucreze, cei interesați  trebuie să-și creeze cont, să completeze formularul de pe site, devenind astfel membri ai comunității MyDesks, urmând apoi să facă plata cu cardul sau prin transfer bancar. Pentru a avea acces la un spațiu creativ, dintre cele accesibile comunității MyDesks, prețul încep de la 40 lei, acesta fiind costul unui abonament de o zi care include accesul în spațiul ales în intervalul 10 – 18.00, cafea și Wi-Fi din partea casei și loc dedicat în zona special amenajată pentru freelanceri și antreprenori.

Mai multe detalii sunt disponibile pe www.mydesks.ro

Adauga comentariu

Cele mai noi

Atragerea și păstrarea talentelor sunt preocupări majore pentru angajatorii din întreaga lume, însă mai mult de o treime (35%) dintre angajați sunt susceptibili să renunțe la locul de muncă în următoarele 12 luni, Generația Z (38%) și milenialii (37%) fiind cei mai predispuși să plece, potrivit studiului EY 2023 Work Reimagined Survey. Sondajul constată o […]

Detalii
Gerke Witteveen, NN Pensii

Gerke Witteveen este noul CEO al NN Pensii SAFPAP S.A., începând din 9 octombrie 2023. Gerke o înlocuiește pe Andreea Pipernea, care a condus NN Pensii SAFPAP S.A. în ultimii șase ani, și care va urma noi oportunități profesionale și antreprenoriale în afara NN. Gerke are o experiență de aproape 20 de ani în domeniul […]

Detalii
Wellnessentially

Wellbeing.ro, unul dintre ei mai importanți furnizori de servicii de wellbeing din România, lansează parteneriatul cu Wellnessentially, o platformă digitală de wellness de ultimă generație care ajută angajatorii să reducă stresul angajaților și să își întărească cultura organizațională prin intermediul experienței gamificate, crescând astfel creativitatea, productivitatea și bună starea generală a acestora. Platforma Wellnessentially este […]

Detalii
Alina Botica / Portal HR

Alina Botica este fotografă, cu specializare în fotografia de beauty, portret și cea de boudoir, reușind să facă femeile să se simtă bine în pielea lor ca să-și poată exprima feminitatea și printr-un shooting foto profesionist. N-a fost mereu simplu și nu și-a găsit nișa de specializare dintr-o dată, ci a trecut prin mai multe […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter