NNC Services, agenție cu peste 13 ani de experiență în marketing şi comunicare, anunță lansarea unui program de susținere a companiilor afectate de COVID-19.
Numărul în creștere a cazurilor de îmbolnăvire cu noul coronavirus și restricțiile impuse de autorități pentru a contracara efectele, cauzează o serie de instabilități la nivelul mediului de business. Pentru a contribui la diminuarea acestor efecte, NNC Services se alătură inițiativei #BusinessContinuity și lansează un program gratuit de consultanță în marketing pentru toate companiile afectate de criză.
Astfel, toți consultanții seniori din cadrul agenției vor fi disponibili pentru a asigura o oră de consultanță gratuită, sesiunile având loc în mediul online. Echipa NNC va pune la dispoziția companiilor sfaturi despre comunicarea în situații de criză, strategii de ajustare a activitatilor de marketing și orientarea acestora către canalele digitale.
Lansăm acest program pentru că observăm, chiar printre clienții noștri, o serie de provocări în ajustarea acțiunilor de marketing curente. Ne dorim să contribuim pe cât de mult posibil pentru diminuarea acestor efecte și pentru stabilizarea afacerilor din România, astfel încât, în momentul finalizării crizei, companiile să poată continua să se dezvolte. Oana Lefter, Managing Partner NNC Services
Aceste sesiuni gratuite se adresează tuturor companiilor care: utilizează evenimentele ca principal mijloc de generare a vânzărilor, au nevoie de o reconfigurare a strategiei de marketing pe termen scurt, de suport în definirea bugetelor de marketing pentru perioade scurte, medii și lungi, își doresc să înlocuiască toate canalele tradiționale de vânzare cu unele digitale și nu numai.
Ca o completare a acestor discuții gratuite, NNC își propune să organizeze și o serie de sesiuni și bootcamp-uri online gratuite prin care vor fi abordate subiecte similare și care au scopul de a ajuta companiile să-și ajusteze strategiile actuale pentru a rămâne pe piață. Prima sesiune din serie va avea loc pe data de 19 martie ora 18:00 (ora României).
Mai multe detalii despre aceste sesiuni la care companiile pot participa sunt disponibile pe: https://landing.nnc-services.com/business-growth-brainstorming-webinar
În perioada 11 – 22 septembrie 2023, a avut loc o nouă ediție a Școlii de Vară HR Club Next Gen. Programul a avut ca scop dezvoltarea profesională și personală a celor 12 participanți, printr-o abordare practică și interactivă. Rezultatul? Formarea unei noi generații de profesioniști HR de elită, care să înțeleagă și să poată […]
Detalii39,4% dintre participanții la cel mai recent sondaj eJobs declară că nu sunt mulțumiți de salariul lor, în timp ce 49,8% spun că este ok, dar s-ar putea și mai bine. Doar 10,7% nu au niciun motiv de nemulțumire din acest punct de vedere. Cu toate acestea, o eventuală renegociere salarială pare a fi o […]
DetaliiŞapte companii de renume din România au intrat în finala competiţiei Top WellBeing Employer, ce premiază implicarea acestora pentru a oferi o stare de bine a angajaților și a comunității în care activează. Arctic SA, BCR, KPMG, Majorel Romania, mindit.io, Phillip Morris Romania și Provident Financial Romania au trecut de semifinala primei ediții a acestei […]
DetaliiRaluca Burghelea este noul Country Managing Director al Accenture România. Raluca și-a început cariera la Accenture în anul 2007, iar în prezent este Managing Director al Accenture Operations în România, rol pe care îl va păstra. În calitate de Operations Lead, ea a jucat un rol esențial în dezvoltarea activității locale din România în 6 […]
Detalii