Hot Now

NNC Services sprijină companiile afectate de criza actuală prin consultanță de marketing gratuită

18 03 2020, Portal HR , Comenteaza, 166 afisari

NNC Services, agenție cu peste 13 ani de experiență în marketing şi comunicare, anunță lansarea unui program de susținere a companiilor afectate de COVID-19.

Numărul în creștere a cazurilor de îmbolnăvire cu noul coronavirus și restricțiile impuse de autorități pentru a contracara efectele, cauzează o serie de instabilități la  nivelul mediului de business. Pentru a contribui la diminuarea acestor efecte, NNC Services se alătură inițiativei #BusinessContinuity și lansează un program gratuit de consultanță în marketing pentru toate companiile afectate de criză.  

Astfel, toți consultanții seniori din cadrul agenției vor fi disponibili pentru a asigura o oră de consultanță gratuită, sesiunile având loc în mediul online. Echipa NNC va pune la dispoziția companiilor sfaturi despre comunicarea în situații de criză, strategii de ajustare a activitatilor de marketing și orientarea acestora către canalele digitale. 

Lansăm acest program pentru că observăm, chiar printre clienții noștri, o serie de provocări în ajustarea acțiunilor de marketing curente. Ne dorim să contribuim pe cât de mult posibil pentru diminuarea acestor efecte și pentru stabilizarea afacerilor din România, astfel încât, în momentul finalizării crizei, companiile să poată continua să se dezvolte. Oana Lefter, Managing Partner NNC Services

Aceste sesiuni gratuite se adresează tuturor companiilor care: utilizează evenimentele ca principal mijloc de generare a vânzărilor, au nevoie de o reconfigurare a strategiei de marketing pe termen scurt, de suport în definirea bugetelor de marketing pentru perioade scurte, medii și lungi, își doresc să înlocuiască toate canalele tradiționale de vânzare cu unele digitale și nu numai. 

Ca o completare a acestor discuții gratuite, NNC își propune să organizeze și o serie de sesiuni și bootcamp-uri online gratuite prin care vor fi abordate subiecte similare și care au scopul de a ajuta companiile să-și ajusteze strategiile actuale pentru a rămâne pe piață. Prima sesiune din serie va avea loc pe data de 19 martie ora 18:00 (ora României). 

Mai multe detalii despre aceste sesiuni la care companiile pot participa  sunt disponibile pe: https://landing.nnc-services.com/business-growth-brainstorming-webinar  

Adauga comentariu

Cele mai noi

Supermarket, miercuri, 25 martie, ora 10.00, adică cu două ore înainte de ora de început a interdicției de circulație liberă. Magazinul plin, toți angajații văzându-și liniștiți de treabă, aranjând marfa pe rafturi, făcând curățenie, glumind, o oază de normalitate Mersul la cumpărături rămâne zilele astea una dintre puținele situații care amintesc de viața normală, înainte […]

Detalii

Executivul a decis de curând că, în contextul actual al stării de urgență, cei care vor să obțină anumite beneficii la care au dreptul prin lege trebuie să o poată face și electronic, nu doar la ghișeu. Prin urmare, au impus tuturor primăriilor și altor autorități să primească documentele de la solicitanți în mod electronic, […]

Detalii

Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, recunoscut ca unul dintre cei mai apreciați angajatori din România, anunță că le va oferi companiilor doritoare, timp de trei luni, acces gratuit la aplicația Mirro, prima soluție completă de performance management din țară. În contextul în care din ce în ce mai mulți […]

Detalii

Ca urmare a crizei actuale, când o mare parte din activitate s-a transferat în online, Learning Architect a lansat o varietate de servicii de learning și engagement dedicate angajaților din companii: webinarii interactive facilitate live (Virtual Soft Skills for Real People și Sesiuni de psihoeducație), Work From Home Team Engagement Kit și content (pastile video […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter