Între 12 si 16 noiembrie are loc cea de-a 11-a ediție a conferinței de afaceri Zilele Biz, evenimentul tradițional al revistei Biz, ce reunește sute de manageri și antreprenori și care explică trendurile în cinci domenii cheie de business: Antreprenoriat, Inovatie, Management, CSR si Media & Marketing. Va avea loc la Hotel Howard Johnson.
DE CE SĂ PARTICIPAȚI LA ZILELE BIZ?
Evenimentul trece prin cele mai relevante schimbări și evenimentele ale anului 2012 și dezbate trendurile, oportunitățile și provocările anului viitor. Reunește între 70-100 speakeri, între care unele dintre cele mai influențe personalități culturale și de business din Romania: Mircea Cărtărescu, Vintilă Mihăilescu, Aneta Bogdan, Bogdan Naumovici, Mișu Negrițoiu, John Holm, Florin Talpeș, Sorin Psatta, Dragoș Anastasiu, Radu Enache, toți performerii industriei de advertising, leaderii companiilor de top, antreprenori ingenioși de start-up-uri și nume mari în antreprenoriat, consultanți, investitori, și mulți, mulți alții.
Studii de piață în exclusivitate
S-au pregătit patru studii de piață speciale ZileleBiz, cu rapoarte exclusive făcute de partenerii Unlock Market Research, ISRA Center și Ipsos:
Studiul 1: PROVOCĂRILE ANTREPRENORILOR ROMÂNI
Prezintă blocajele, scenariile și soluțiile personale și instituționale pentru deblocare. Se lansează la Ziua de Antreprenoriat (12 noiembrie).
Studiul 2: INNOVATION TRUE VALUE: WHO IS AFRAID OF IT?
Descoperă și arată cum pot fi capitalizate noile surse ale inovației: consumatorii. Se lansează la Ziua Inovației (13 noiembrie).
Studiul 3: CE-ȘI DORESC ROMÂNII ÎN 2012
Dă răspunsuri la unele dintre cele mai intense trăiri care ne definesc ca națiune: ce caută românii, pe cine aplaudă, pe cine ascultă, la ce reacționeaza? Studiul este completat de prezența pe scenă a lui Mircea Cărtărescu și a lui Vintilă Mihăilescu.
Studiul 4: TIPOLOGIILE RECLAMELOR
Identifică principalele tipologii de reclame și modul în care acestea ating latura emoțională a consumatorilor. Studiile 3 și 4 se lansează la Ziua de Media si Marketing (16 noiembrie)
Nicio altă conferință de business nu reușește performanța de a aduna sute de antreprenori și manageri timp de cinci zile. Audiența se împarte pe domenii și este formată din manageri din mari companii, antreprenori, investitori, consultanți, jurnaliști. În cinci zile ai zeci de posibilități de conectare cu noi parteneri de business. Înscrie-te aici
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță o nouă schimbare în cadrul echipei locale de management, prin numirea lui Vlad Vlădescu în funcția de East Balkans Snacks Marketing Manager. „Sunt încântat să preiau acest rol și să lucrez în continuare cu echipa noastră talentată pentru a dezvolta strategii care să creeze […]
DetaliiAstăzi, pe o piață din ce în ce mai competitivă, brandul de angajator joacă un rol strategic în promovarea și poziționarea companiilor, dar și în atragerea de talente noi și păstrarea angajaților valoroși actuali. Pe 5 aprilie, Employer Branding Conference 2023, cel mai important eveniment de profil din România, oferă profesioniștilor din HR oportunitatea de […]
DetaliiDiscuțiile despre salarii sunt în general tabu, însă în ultimii doi ani, dorința României de a se alinia la tendințele europene privind transparentizarea salariilor a dus către conversații mai deschise, astfel încât angajații să fie conștienți de valoarea lor din punct de vedere profesional. În acest sens, 9 din 10 angajați spun că își doresc […]
DetaliiBusinessMark are plăcerea să invite specialiștii în resurse umane, employer branding și talent aquisition la conferința „Tomorrow@work”, ce va avea loc marți, 21 martie 2023, la București – JW Marriott Grand Hotel, cât și online. Peste 20 de specialiști români și internaționali vor vorbi despre cum va arăta munca în viitor și cum ne putem […]
Detalii