Operational HR 2016 – 21 și 22 septembrie 2016 la București, 28 octombrie la Cluj-Napoca
Funcțiile și responsabilitățile departamentului de Resurse Umane au suferit numeroase schimbări în ultimii ani. Progresul tehnologiei, apariția unor noi poziții în companie, dinamica angajaților, contextul legislativ, toate influențează activitatea specialiștilor ce trebuie să gestioneze zi de zi noi provocări.
Ne propunem să discutăm despre principalele aspecte ce țin de activitatea managerilor si experților HR care definesc partea operațională, în cadrul celei de-a III-a ediții a evenimentului ”Operational HR”, pe 21 și 22 septembrie 2016 la București, la Hotel Radisson Blu și pe 28 octombrie la Cluj-Napoca, la Hotel Goledn Tulip Ana Dome.
Printre temele abordate în cadrul evenimentui se regăsesc:
- cultura organizațională în era tehnologică
- dinamica pieței muncii; context, efecte și perspective
- măsurarea performanței angajaților; criterii și evaluare
- care sunt factorii ce influențează performanța?
- importanța implementării unui sistem de performance management
- pregătirea potențialilor angajați; lacunele sistemului educational
- cât investesc companiile în formarea personalului?
- implicarea companiilor în formarea viitoarelor generații de angajați; responsabilitate socială și HR
- managementul diversității; rolul HR în maximizarea beneficiilor și limitarea provocărilor
- risk management în resurse umane; cum minimizăm riscurile la nivel de operațiuni?
- instrumente financiare pentru specialiștii în Resurse Umane
- salarizarea și legislația muncii. Noutăți legislative în 2016
- BPO – avantaje, dezavantaje și tendințe
Speakerii care au confirmat participarea la evenimentul susținut în București sunt:
- IOANA MARCU, HR Director, Orange România
- NICOLETA CARLUGEA, Human Resources Director South Eastern Europe, Draexlmaier Group
- ANA AFTENI, HR Manager South Eastern Europe, Reckitt Benckiser
- MIHAI MIRT, HR Manager, Decathlon
- OANA CIOBANU, HR Director, UP România
- MELANIA JARAVETE, HR Director, Blue-Air
- ANTONETA GALEȘ, Director of Communications and Organisational Development, Selgros Cash & Carry
- JANJAAP BOOGAARD, Head of EMEA Workplace Solutions, Colliers International
- MIRELA STERE, HR Director, Macromex
- ALINA RUSU ZĂRNESCU, HR Director, Xerox
- MIHAELA CORGHENCI, Reward & Support Functions HR Manager, Coca-Cola HBC
- DAN BORCEA, Product Manager, TMF Group – UCMS Group
- BOGDAN HOSSU, Director General, Wise Finance Solutions
- CĂTĂLINA MARINESCU, HR & Services Manager, Zentiva
- FLORENTINA SCARLAT, Regional Sales Manager, Signal Iduna
- IRINA STOIAN, HR Director, Cetelem
- MIHAI GĂVAN, Sales Manager, Romanian Software
- ADINA NANU, Recruitment & Career Development Manager, Romstal
- LEONARD RIZOIU, Managing Director, Leo HR
La Cluj, vom dezbate tematicile propuse alături de:
- THOMAS PECKRE, Head of HR Operations, Bombardier Transportation
- ADRIAN DRAGOMIR, Business Analysis Manager, Bombardier Transportation
- ȘTEFAN ZOICAN, HR Manager, Saint Gobain
- MIRELA STERE, HR Director, Macromex
- GABRIEL MĂTĂUAN, HR Director, CRH
- MIHAI GĂVAN, Sales Manager, Romanian Software
- ZOE DOBRE, HR Director, Bergenbier
- PAUL PĂTRAȘCU, HR Senior Manager Eastern Europe FAE, Fujikura Automotive
- BOGDAN HOSSU, Director General, Wise Finance Solutions
- SORIN ANGHEL, Regional Sales Manager, Signal Iduna
- ELENA BOBOC, HR Business Partner pentru Divizia Corporate and Investment Banking, Unicredit Bank
- DAN BORCEA, Product Manager, TMF Group – UCMS Group
”Operational HR” va avea loc pe 21 și 22 septembrie 2016 la București, la Hotel Radisson Blu și pe 28 octombrie la Cluj-Napoca, la Hotel Goledn Tulip Ana Dome.
Un eveniment BusinessMark.
Pentru detalii si inscrieri, acceseaza www.business-mark.ro sau contacteaza-ne la numerele de telefon (+40 ) 021 313 98 19 sau pe adresele de e-mail alice.mitru@business-mark.ro sau office@business-mark.ro.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam