Hot Now

Oportunități de angajare în străinătate pentru trainerii români

14 02 2012, Portal HR , Comenteaza, 3.683 afisari

O companie multinațională de IT, lider de piață în Europa, caută traineri vorbitori de limba franceza și engleză pentru o misiune, în cadrul proiectului “Career Journey to Africa”, pe o perioadă de 16 luni în țările francofone și anglofone din Africa.

Deținerea unei diplome universitare, precum și fluența în limbile franceză și engleză sunt necesare pentru această poziție, alături de excelente abilități pedagogice și de comunicare. De asemenea, candidatul ideal folosește cu ușurință Internetul și pachetul Microsoft Office. Studiile universitare sau experiența anterioară în domeniul logisticii ori transportului internațional reprezintă un avantaj major.

Trainerii vor oferi angajaților unei companii specializate în transport internațional training pe subiecte de transport și expediere a mărfurilor. Prezentările vor fi susținute în diferite filiale din Africa, iar obiectivul este de a ajuta angajații companiei să-și îmbunătățească metodologia de lucru, performanțele și abilitățile pentru a asigura alinierea la standardele internaționale.

Pe lângă salariul lunar, angajatorul asigură cazarea, masa și transportul. De asemenea, costul vizelor necesare, al vaccinurilor și al asigurărilor sunt plătite de compania angajatoare. În plus, înaintea demarării proiectului, candidații selectați vor beneficia, la rândul lor, de o sesiune de training derulată pe o perioadă de o lună.

Cei  care doresc să aplice pentru aceste joburi trebuie sa trimită un CV actualizat la career_africa@hipo.ro cu subiectul “Africa 2012 Cariere”. Pentru mai multe detalii, accesati: www.hipo.ro/africa.

De asemenea, prin proiectul “EURO IT Expedition 2012”, 15 specialisti IT din Romania au sansa de a lucra ca traineri și consultanți IT în Marea Britanie, Franța sau Germania pentru una dintre cele mai mari companii din industria aerospațială la nivel global.

În funcție de țara în care dorește să lucreze, candidatul ideal trebuie să fie fluent în engleză sau franceză & engleză sau germană și engleză. Pentru această poziție este necesară cunoașterea aplicațiilor software customizabile de tipul CRM, ERP, SAP etc. și deținerea unor excelente abilități interpersonale, de comunicare și pedagogice.

Începând cu aprilie 2012, candidații selectați vor oferi training angajaților companiei în legătură cu actualizarea a peste 600 de aplicații IT. Trainerii vor beneficia de o sesiune de pregătire pentru a se familiariza cu metodologiile de training internaționale, iar la primele prezentări susținute vor fi asistați de un trainer cu experiență care îi va ajuta să își dezvolte la maximum potențialul.

Cei care doresc să aplice pentru una din cele 15 poziții deschise sunt invitați să își trimită CV-ul actualizat la adresa software_trainer@hipo.ro. Pentru mai multe detalii, accesati www.hipo.ro, secțiunea “Euro IT Expedition”.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Ca urmare a răspândirii epidemiei COVID19 și a instituirii stării de urgență ce limitează circulația persoanelor, redacția Revistei CARIERE a hotărât să pună gratuit la dispoziția cititorilor săi ediția digitală a publicației, începând cu Martie 2020. Este o formă de respect și de grijă față de integritatea oamenilor și față de nevoia lor de a […]

Detalii

Echipa Biz a lansat astăzi BizRomânia, un proiect special care include site-ul BizRomania.ro și ediția specială a revistei, Biz România. Realizat în timp record, proiectul este dedicat comunității de business și oferă recomandări și soluții de la cei mai puternici experți și analiști pentru traversarea cu bine a crizei coronavirusului. „Acum este nevoie mai mult […]

Detalii

Inițiativa „Reacție pentru educație”, susținută de Ministerul Educației și Cercetării și inițiată de Narada, cu sprijinul Cora România, lansează o platformă digitală care ușurează accesul la educația la distanță pentru cel puțin 30.000 de profesori și elevii lor. Reacție pentru educație este un plan de intervenție, structurat pe două dintre cele mai plauzibile scenarii posibile […]

Detalii

Autor: Claudia Sofianu, Partener, Liderul Diviziei de Impozit pe venit și contribuții sociale, EY România Efectele pandemiei COVID-19 asupra relației dintre angajați și angajatori sunt încă incomplet cunoscute și greu de anticipat în acest moment, dar printre ele ar putea fi: reducerea mobilității oamenilor, folosirea accentuată a mijloacelor de comunicare la distanță și a tehnologiei […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter