Secțiune susținută de

Orice conversație bună începe cu o ascultare bună

Portal HR \ Evenimente \ Orice conversație bună începe cu o ascultare bună

Cât de mult contează pentru tine sa fii înțeles de către cei din jurul tău? Ai descoperit cum îți poți îmbunătăți relațiile, dar ai abandonat pe parcurs? Vrei să te inspiri din povestea unui om minunat care trăiește o viață împlinită?

Atunci lasă-ți liberă agenda pentru joi seara, 13 februarie, începând cu ora 18:30. Ești invitat la o nouă întâlnire Coaching Support Group București, la fel de dinamică și relevantă pentru succesul și fericirea ta, ca și până acum! Speaker-ul este Alina Roman (Trainer certificat Seneca College of Applied Arts and Technology, Canada și Franklin Covey Institute, Statele Unite) care are o experiență de peste 21 de ani in lucrul cu oamenii în companii multinaționale dar și in organizații non-profit.

Alina ne va inspira să investim mai mult în ascultarea empatică în cadrul relațiilor noastre și ne va împărtăși din experiența ei de viață ce putem face pentru a ne îmbunătăți toate relațiile.

  Așadar nu amâna înscrierea la evenimentul din 13 februarie în care vei avea ocazia să interacționezi cu Alina pentru a descoperi:

  1. Cum să economisim timp prin ascultarea empatică;
  2. Care sunt cei 7 pași în ascultarea activă;
  3. Ce avem de pierdut dacă nu devenim buni ascultători empatici;
  4. Care este cheia transformării tuturor relațiilor noastre în relații productive;
  5. De ce obținem rezultate semnificativ de bune în orice domeniu atunci când ne cultivăm inteligența emoțională.

Și nu uita: pentru succesul tău, vei găsi resurse nelimitate în cadrul grupurilor MasterMind din partea a doua a evenimentului sau vei putea beneficia de o ședință de coaching gratuită!

Cu o vechime de aproape patru ani in România, grupul lunar de coaching din Bucuresti, inițiativa școlii de coaching Noble Manhattan este coordonat de Alina Buzatu, Coach Support Leader și echipa formată din:  Lorena Cioroianu – Vice-Presedinte,  Monica Chiper (Secretary), Cristian Dinu – Education Manager, Elena Dobre – Sergent at  Arms, Cristina Eremia – Talks Manager, Diana Metes – PR Manager, Anca Tomoroga – IT Manager, Anca Vartolomei – PR Officer.

Grupul se adresează practicanților de coaching: persoane care urmează o formare în coaching sau au finalizat deja o școală de coaching, dar și celor care vor să afle mai multe despre coaching sau vor să beneficieze de o ședință de coaching gratuită și să participe la grupurile MasterMind.

Programul evenimentului este:

18:30-18:45: Înregistrarea participanților

18:45-19:00: Introducere invitați și prezentarea echipei Coaching Support Group

19:00-20:00: Sesiune de discuții cu Alina Roman

20:00-21:00: Activități: Grup Master Mind.

Important: Înainte de ora 18:30, sala este rezervată clienților de la Bastilia și abia după acest interval se vor face înregistrările la întâlnirea Coaching Support Group București!

Înregistrarea se face doar pe bază de înscriere prin formularul de participare și implică un cost de 20 RON! Numărul de locuri este limitat. Înregistrare aici.

Adresa: Librăria Bastilia, Piața Romană, nr. 5

Despre trainer:

Mă numesc Alina Roman şi am început să facilitez cursuri de dezvoltare personală în 1999, sub directa îndrumare a lui Alex Hammond, un trainer britanic, venit în România să îşi deschidă o sucursală a companiei lui din Londra. În acel moment, conduceam o echipă de oameni talentaţi, în cadrul unei companii multinaţionale din domeniul media şi personal îmi căutam misiunea, acea activitate care să mă împlinească şi prin care să îi pot ajuta pe cei din jurul meu.

În 2000 – 2001 am urmat cursurile de managementul resurselor umane ale unei prestigioase universităţi din Toronto – Seneca College of Applied Arts and Technology, cursuri care au inclus o specializare în practici şi tehnici de training. Am condus echipe de resurse umane din cadrul unor companii multinaţionale şi româneşti.  În acelaşi timp, am continuat să dezvolt seminarii şi workshop-uri de comunicare, managementul timpului, lucrul în echipă şi să le livrez echipelor din diverse organizaţii.

În aceste seminarii şi workshop-uri am aplicat practicile învăţate din cărţi şi seminariile la care am participat permanent, dar mai ales lecţiile de viaţă învăţate în lucrul si comunicarea cu oamenii.  În toţi aceşti ani, nu am încetat să mă dezvolt, să investesc timp şi energie în acumulare de cunoştinţe şi experienţe noi. Am participat la numeroase cursuri şi workshop-uri în afara ţării, pentru a oferi din ce în ce mai multă valoare cursanţilor mei. În 2006, fiind trainer pentru o organizaţie multinaţională, am descoperit prima carte de inteligenţă emoţională (scrisă de binecunoscutul Daniel Goleman) care mi-a trezit interesul pentru domeniul fascinat al emoţiilor.

În acelaşi an, după un stagiu de pregătire intensiv în Statele Unite ale Americii, am obţinut o certificare FranklinCovey pentru a susţine în România, workshop-ul Cele 7 Deprinderi ale Persoanelor Eficace, dezvoltat pe baza unei cărţi cu acelaşi titlu, scrisă de Stephen R. Covey. O experienţă care mi-a schimbat fundamental perspectiva asupra mea şi a celorlalţi. 

Data articol: februarie 11, 2014

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam