Hot Now

Participă la București Business Days

18 11 2011, Portal HR , Comenteaza, 3.684 afisari

Evenimentul București Business Days care va avea loc în perioada 29-30 noiembrie 2011 este al treilea de anul acesta și al cincelea din seria de evenimente Business Days organizate până acum, după două evenimente de anvergură organizate în acest an in provincie, care au reușit să reunească fiecare peste 500 de participanti veniți din toate colțurile țării, alături de o suită de speakeri consacrați – nume sonore din business-ul romanesc, facilitatori cu experiență și antreprenori de succes: 

  • Timisoara Business Days (martie 2011 – detalii);
  • Brasov Business Days (septembrie 2011 – detalii).

Evenimentul este conceput și construit pe ideea de a crea o platformă de oportunitati și business networking pentru antreprenorii și managerii români. Este singurul eveniment de business dedicat antreprenorilor care integrează în jurul ideii de business networking interesele celor trei mari categorii de stakeholderi ce iau parte la eveniment: participanți, speakeri și parteneri.

Evenimentul va menține structura și modul de organizare de la evenimentele anterioare, în conformitate cu conceptul general al evenimentelor Business Days pe anul 2011.

București Business Days în câteva date cheie:

  • peste 70 de speakeri de top;
  • 6 conferințe;
    • 4 conferințe dedicate factorilor de decizie și celor implicați în decizii strategice;
    • 1 conferință dedicată managerilor de resurse umane;
    • 1 conferință dedicată directorilor de vânzări;
  • 16 workshopuri;
  • 4 sesiuni de Business Networking;
  • degustări de vinuri celebre și de produse sănătoase;
  • numeroase concursuri și o tombolă cu sute de premii;
  • 2 mese rotunde dedicate elitei mediului de afaceri cu invitați speciali;
  • o expoziție tematică.

Pentru mai multe detalii despre structură, program, speakeri și modalități de înscriere, accesează pagina evenimentului.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Tehnologiile sigure de colaborare care ajută oamenii să lucreze de oriunde reprezintă o preocupare majoră pentru orice CIO, punând presiune pe echipele IT nevoite să asigure suport atât pentru angajații care lucrează de la distanță, cât și pentru planificarea revenirii la birou. Cisco (NASDAQ: CSCO) anunță câteva îmbunătățiri cheie aduse soluției Webex, pentru a răspunde […]

Detalii

În perioada 24-25 iunie 2020, BusinessMark a organizat cel de-al 30-lea eveniment de HR. Ediția de anul acesta a marcat și o premieră, „Tomorrow@Work” fiind prima conferință din această serie care s-a desfășurat exclusiv în mediul online. Pe parcursul celor două zile, specialiști români și internaționali au analizat și dezbătut trei factori cu rol determinant […]

Detalii

MyDesks.ro vine în ajutorul freelancerilor și antreprenorilor din România și lansează MyDesks Work, o platformă de job-uri și proiecte punctuale pentru cei care aleg să lucreze de la distanță. Ideea platformei a apărut în plină pandemie, când interesul pentru proiecte remote și freelancing a crescut în România cu peste 40%, conform Google Trends. Cu această […]

Detalii

Piața muncii se află într-o continuă dezvoltare ceea ce face ca o mare parte dintre angajatori să caute constant noi talente în cadrul companiilor. Pentru a se integra în piața muncii studenții au nevoie de o dezvoltare majoră atât a competențelor hard, precum și a celor soft: comunicare, lucrul în echipă, creativitate sau responsabilitate. „Profesorii […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter