Outsourcing Today, platforma integrată de comunicare a industriei de servicii externalizate pentru afaceri, împreună cu The Diplomat – Bucharest organizează a treia ediție a People in Shared Services and Outsourcing Forum, în data de 19 Octombrie 2017 la Hotel Caro, București.
Evenimentul anual dedicat sectorului de resurse umane din domeniul serviciilor profesionale de externalizare, aduce laolaltă companii care activează în industria serviciilor pentru afaceri (SSC, ITO, BPO), personalități academice și reprezentanți ai autorităților, pentru a analiza și identifica noi instrumente, strategii și soluții în vederea dezvoltării, implementării și optimizării modelului de HR.
Până în 2020, se estimează că, aproximativ 200.000 persoane vor lucra în industria serviciilor pentru afaceri din România, mai mult decât dublul portofoliului actual de angajați, în cele peste 120 de companii care activează în serviciile BPO, SSC sau ITO.
Scopul final spre care tind eforturile continue ale companiilor care recrutează candidați pentru posturi cu valoare ridicată, este acela de a-și consolida resursele umane și, implicit, avantajul competitiv pe piața regională și globală.
AGENDA EVENIMENTULUI
8.30 – 9.00: Înregistrarea participanților & Cafea de bun venit
9.00 – 10.45: SESIUNE PLENARĂ
Împreună cu reprezentanți ai Guvernului, vom pune în discuție aspecte ale cooperării dintre companii și autorități, necesitatea unei comunicări de succes și transparente. Propunem un dialog deschis între părțile interesate din industrie și autoritățile care încearcă să identifice pașii necesari pentru o cooperare eficientă.
Subiecte:
Speakeri confirmați:
10.45 – 11.00: Sesiune de întrebări și răspunsuri
11.00 – 11.15: Pauză de cafea
11.15 – 12.15: SESIUNEA I TENDINȚE ÎN MODELUL DE SERVICII EXTERNALIZATE PENTRU AFACERI
Vom analiza tendințele industriei: big data, software bazat pe soluții cloud, automatizare (RPA) și tehnologii mobile văzute prin ochii profesioniștilor de HR: studii de caz practice și discuții interactive centrate pe strategiile recente utilizate în atragerea de talente, dezvoltarea abilității de leadership în raport cu satisfacerea angajaților și agilitatea organizațională.
Subiecte:
Speakeri confirmați:
12.15 – 12.30: Sesiune de întrebări și răspunsuri
12.30 – 12.40: Pauza de cafea
12.40 – 14.00: SESIUNEA a II-a TOTUL DESPRE EDUCAȚIE
Programe academice și non-academice. Optimizarea parteneriatelor companii – sistem educațional și maniera în care companiile pot avea un rol educațional.
Subiecte:
Speakeri confirmați:
14.00 – 15.00: Prânz și Networking
15.00 – 17.30: WORKSHOP SIMTALENT (Simulare de Business), Trainer: Cristina Țirulnic, Executive Partner, Evolutiv Consultants Network
*Workshop-ul nu poate acomoda mai mult de 30 de persoane, prin urmare, cei interesați vor fi selectați în ordinea înregistrării.
AVANTAJELE PARTICIPĂRII
Informatii privind taxele de participare:
Taxa de participare include: participarea la toate sesiunile evenimentului, pauzele de cafea și lunch, documentaţia oficială a evenimentului și acces la prezentările speakerilor. Taxa de participare nu include cheltuielile cu transportul, cazarea participanților sau parcare.
Pentru înregistrare și detalii, vă invităm să accesați pagina evenimentului: http://people-in-outsourcing.thediplomat.ro/ sau să ne contactați la 0 31 422.23.69.
Notă: Evenimentul se va desfășura în limba engleză.
Click aici pentru a descarca Agenda draft a forumului.
Peste jumătate dintre angajații români (59%) sunt îngrijorați de impactul incertitudinii economice asupra siguranței locului de muncă, potrivit studiului Randstad Workmonitor, aflat la a douăzecea ediție. O treime (33%) dintre aceștia sunt îngrijorați de pierderea locului de muncă, procent care crește la 43 % în cazul celor cu vârsta cuprinsă între 45-54 de ani. „Ediția […]
DetaliiCompania Huawei este recunoscută ca angajator de top în România pentru prima oară și pentru a patra oară consecutiv în Europa, în cadrul Top Employers 2023 anunțat recent. Obținerea certificării Top Employer demonstrează angajamentul organizației de a contribui la o lume mai bună pe piața forței de muncă, care se manifestă prin excelență în politicile […]
Detalii2022 a fost anul în care angajații au reînceput să se întoarcă la munca de la birou, după doi ani în care stilul de muncă remote a fost mai degrabă regula decât excepția, iar 2023 pare că va continua această tendință. Potrivit datelor celui mai recent sondaj realizat de eJobs România, în acest moment, 46,1% […]
DetaliiTot mai mulți se plâng de lipsa de pregătirea a noilor generații, însă foarte puțin se adaptează nevoilor lor „Tinerii de azi au nevoie de activități practice și vor teoria doar ca suport.” +1200 tineri și profesori din toată țara au beneficiat de programul ce a inovat educația 72% dintre tinerii de azi regretă că […]
Detalii
Oare se va mai organiza si-n 2018? Experienta de anul trecut a fost una foarte buna.