Hot Now

People in Shared Services & Outsourcing Forum – a treia ediție, 19 octombrie 2017, București

06 10 2017, Portal HR , Un comentariu, 2.421 afisari

Outsourcing Today, platforma integrată de comunicare a industriei de servicii externalizate pentru afaceri, împreună cu The Diplomat – Bucharest organizează a treia ediție a People in Shared Services and Outsourcing Forum, în data de 19 Octombrie 2017 la Hotel Caro, București.

Evenimentul anual dedicat sectorului de resurse umane din domeniul serviciilor profesionale de externalizare, aduce laolaltă companii care activează în industria serviciilor pentru afaceri (SSC, ITO, BPO), personalități academice și reprezentanți ai autorităților, pentru a analiza și identifica noi instrumente, strategii și soluții în vederea dezvoltării, implementării și optimizării modelului de HR.

Până în 2020, se estimează că, aproximativ 200.000 persoane vor lucra în industria serviciilor pentru afaceri din România, mai mult decât dublul portofoliului actual de angajați, în cele peste 120 de companii care activează în serviciile BPO, SSC sau ITO.

Scopul final spre care tind eforturile continue ale companiilor care recrutează candidați pentru posturi cu valoare ridicată, este acela de a-și consolida resursele umane și, implicit, avantajul competitiv pe piața regională și globală.

AGENDA EVENIMENTULUI

8.30 – 9.00: Înregistrarea participanților & Cafea de bun venit

9.00 – 10.45: SESIUNE PLENARĂ

Împreună cu reprezentanți ai Guvernului, vom pune în discuție aspecte ale cooperării dintre companii și autorități, necesitatea unei comunicări de succes și transparente. Propunem un dialog deschis între părțile interesate din industrie și autoritățile care încearcă să identifice pașii necesari pentru o cooperare eficientă.

Subiecte:

  • Ajutoare de Stat: Oportunități de investiții pentru companiile din Outsourcing si IT
  • Provocări legate de capitalul uman. Resursele umane, motorul de creștere și factorii critici în atingerea potențialului industriei
  • Implicarea asociațiilor din industria de outsourcing
  • Schimbările legislative și impactul acestora asupra industriei (ex. Legea internshipului)
  • Tendințe: Aplicații de tip BPaaS, IaaS, SaaS

Speakeri confirmați:

  • Ciprian Dan, Location Head at Wipro BPS
  • Shibu Nambiar, SVP & COO, Genpact Europe, LatAm & Africa
  • Tal Roma, Project Development Manager, AFI Europe Romania
  • Marian Popa, Head of DB Global Technology
  • Valentina Iova, Auditor & Financial Advisor, Noerr
  • Cătălin Iorgulescu, Board Member, ABSL

 10.45 – 11.00: Sesiune de întrebări și răspunsuri

11.00 – 11.15: Pauză de cafea

11.15 – 12.15: SESIUNEA I TENDINȚE ÎN MODELUL DE SERVICII EXTERNALIZATE PENTRU AFACERI

Vom analiza tendințele industriei: big data, software bazat pe soluții cloud, automatizare (RPA) și tehnologii mobile văzute prin ochii profesioniștilor de HR: studii de caz practice și discuții interactive centrate pe strategiile recente utilizate în atragerea de talente, dezvoltarea abilității de leadership în raport cu satisfacerea angajaților și agilitatea organizațională.

Subiecte:

  • Explorarea transformării resurselor umane la locul de muncă, în contextul actual al schimbărilor tehnologice
  • Digitalizarea și schimbarea proceselor de business, a interacțiunii cu clienții și a procesului de recrutare
  • Automatizarea, oportunitate sau amenințare
  • HR: element cheie de schimbare și inovare
  • Renumele și cultura companiei – strategii de fidelizare a angajaților
  • Relocarea și mobilitatea talentelor

Speakeri confirmați:

  • Crina Ilie, Vice President of Human Resources, Genpact
  • Antoniu Panait, Managing Director, Vastint
  • Tamas Kovacs, Regional Sales Director, Steelcase
  • George Didoiu, Associate Director, Colliers International
  • Sarah Peiker, Head of RPO, ManpowerGroup Solutions, EMEA
  • Krzysztof Kmuk, Emerging Markets Development Manager, CIMA CEE
  • Francesca Postolache, Partner, PwC Romania

12.15 – 12.30: Sesiune de întrebări și răspunsuri

12.30 – 12.40: Pauza de cafea

12.40 – 14.00: SESIUNEA a II-a TOTUL DESPRE EDUCAȚIE

Programe academice și non-academice. Optimizarea parteneriatelor companii – sistem educațional și maniera în care companiile pot avea un rol educațional.

Subiecte:

  • Parteneriate academice – între companii și instituțiile academice
  • Programe educaționale non-academice implementate in-house de companii
  • Școli informale
  • Noi instrumente de dezvoltare
  • Strategii de valorificare a talentului în organizații
  • L&K: Procese de îmbunătățire a cunoștințelor

 Speakeri confirmați:

  • Teodora Todoran, Head Training Function – Europe, Wipro Limited
  • Tal Roma, Project Development Manager, AFI Europe Romania
  • Daniela Vercellino, HR director, Societe Generale European Business Services
  • PHD Prof. Dorel Mihai Paraschiv, Vice-rector – Liaison with the social and business environment, cooperation with students, Bucharest Academy of Economic Studies

 14.00 – 15.00: Prânz și Networking 

15.00 – 17.30: WORKSHOP SIMTALENT (Simulare de Business), Trainer: Cristina Țirulnic, Executive Partner, Evolutiv Consultants Network

*Workshop-ul nu poate acomoda mai mult de 30 de persoane, prin urmare, cei interesați vor fi selectați în ordinea înregistrării.

AVANTAJELE PARTICIPĂRII

  • Dezbateri specializate, captivante, interactive
  • Acces la date de ultimă oră
  • Informații oferite direct de profesioniști
  • Oportunități de abordare a potențialilor clienți
  • Schimb de experiență
  • Extinderea rețelei profesionale
  • Networking de calitate

Informatii privind taxele de participare:

  • Bilet individual: 149 euro + TVA
  • Masă Corporate (8 invitații VIP, card masa cu logo companie, amplasare preferențială, numele companiei menționat pe site):1190 euro + TVA
  • 15 % DISCOUNT acordat membrilor ABSL, ANIS, CLUJ IT, ACCA.

Taxa de participare include: participarea la toate sesiunile evenimentului, pauzele de cafea și lunch, documentaţia oficială a evenimentului și acces la prezentările speakerilor. Taxa de participare nu include cheltuielile cu transportul, cazarea participanților sau parcare.

Pentru înregistrare și detalii, vă invităm să accesați pagina evenimentului: http://people-in-outsourcing.thediplomat.ro/ sau să ne contactați la 0 31 422.23.69.

 Notă: Evenimentul se va desfășura în limba engleză.

Click aici pentru a descarca Agenda draft a forumului.

Comentarii (1)
  1. Oare se va mai organiza si-n 2018? Experienta de anul trecut a fost una foarte buna.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Peste jumătate dintre angajații români (59%) sunt îngrijorați de impactul incertitudinii economice asupra siguranței locului de muncă, potrivit studiului Randstad Workmonitor, aflat la a  douăzecea ediție. O treime (33%) dintre aceștia sunt îngrijorați de pierderea locului de muncă, procent care crește la 43 % în cazul celor cu vârsta cuprinsă între 45-54 de ani. „Ediția […]

Detalii

Compania Huawei este recunoscută ca angajator de top în România pentru prima oară și pentru a patra oară consecutiv în Europa, în cadrul Top Employers 2023 anunțat recent.  Obținerea certificării Top Employer demonstrează angajamentul organizației de a contribui la o lume mai bună pe piața forței de muncă, care se manifestă prin excelență în politicile […]

Detalii

2022 a fost anul în care angajații au reînceput să se întoarcă la munca de la birou, după doi ani în care stilul de muncă remote a fost mai degrabă regula decât excepția, iar 2023 pare că va continua această tendință. Potrivit datelor celui mai recent sondaj realizat de eJobs România, în acest moment, 46,1% […]

Detalii

Tot mai mulți se plâng de lipsa de pregătirea a noilor generații, însă foarte puțin se adaptează nevoilor lor „Tinerii de azi au nevoie de activități practice și vor teoria doar ca suport.” +1200 tineri și profesori din toată țara au beneficiat de programul ce a inovat educația 72% dintre tinerii de azi regretă că […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter