Hot Now

Peste 50.000 de CV-uri au fost depuse în cadrul edițiilor online Angajatori de TOP

04 12 2020, Portal HR , Comenteaza, 458 afisari

Cum s-au adaptat companiile participante la un eveniment de recrutare 100% online

Cel mai mare târg de carieră din România și-a încheiat cele două ediții din această toamnă, desfășurate exclusiv în mediul online. Consacratele ediții Angajatori de TOP s-au desfășurat în mediul virtual, pe platforma Hipo.ro, timp de 30 de zile în Timișoara și la nivel național, cu acoperire în orașe precum: București, Constanța, Craiova, Pitești, Ploiești, Galați, Brașov, Sibiu, Cluj-Napoca și Iași. Târgurile au reunit companii de top multinaționale și locale din țară, care au fost prezente cu o paletă diversificată de oportunități carieră, astfel încât fiecare participant a avut ocazia să își găsească jobul sau programul de internship potrivit.

  • Peste 250.000 de vizitatori au accesat secțiunile online ale evenimentelor;
  • 32 de webinarii și conferințe online care au reunit peste 1.650 de participanți;
  • Peste 50.000 de CV-uri depuse la joburile oferite de companiile participante.

Pentru a sprijini atât inițiativele de recrutare ale companiilor  partenere, dar și candidații care au fost în căutarea unei oportunități de carieră în această toamnă, echipa Angajatori de TOP a dezvoltat o serie de funcționalități avansate pe site-ul de carieră Hipo.ro, care au permis desfășurarea edițiilor online fară a pierde mult din interacțiunea fată în față. Astfel, cei peste 250.000 de vizitatori care au accesat secțiunile evenimentelor, s-au bucurat de zone de resurse puse la dispoziție de companii, soluție de chat, jocuri sau aplicații prin care candidații au interacționat și au descoperit elemente care țin de cultura organizațională și mediul de lucru al companiilor partenere.

Peste 1.650 de persoane au participat la cele 32 de webinarii, unde speakerii au abordat subiecte de interes precum: “Om versus Robot în secolul 21”, “Aptitudinile cele mai căutate de angajatori”, “Cum să te pregătești pentru recrutarea 100% online”, care au adus un plus dezvoltării profesionale și personale ale candidaților. Un alt punct de interes pentru participanți pasionați de tehnologie a fost TechTalks, unde au fost prezenți speakeri internaționali și locali care au susținut webinarii și conferințe de referință, abordând cele mai actuale proiecte și tendințe din industria IT&C.

Profilul candidaților care au participat la cele două ediții online Angajatori de TOP variază de la profesioniști cu peste 5 ani experiență, persoane cu experiență middle-level, la candidați entry-level, studenți și candidați cu studii medii. De asemenea, candidații cei mai activi în cadrul edițiilor de toamna Angajatori de TOP, au avut ultima experință de lucru în: Vânzări, IT&C, Inginerie și Producție, Logistică și Transporturi, fiind urmați de candidați specializați în: Finanțe și Bănci, Resurse Umane, Marketing&PR, Servicii&BPO, Management, etc.

“Contextul actual ne-a împins să ne depășim limitele înca o dată și să reconfigurăm structura și felul în care arată cel mai mare târg de carieră din țară. După câteva săptămâni intense, putem spune că scopul evenimentului de a pune în contact cei mai doriți angajatori cu candidații potriviți, a fost atins. După ce primești și mesaje de multumire, atât de la parteneri, cât și de la vizitatorii târgului, știi că echipa a facut o treabă foarte bună. Ne revedem la ediția din martie-aprilie 2021, în continuare în format online.  Suntem încrezători că și următorul eveniment își va indeplini în continuare cu succes misiunea.” Ionuț Vasile, Project Manager – Angajatori de TOP Național Online.

“Tehnologia a fost aliatul nostru în această perioadă, în care am continuat, aproape la același nivel ca anul trecut, recrutările de profesioniști, dar și de trainee, la început de drum. Târgul Angajatori de TOP Online a fost o platformă foarte utilă, care ne-a oferit cel mai bun mix – tur virtual, chat și webinarii – pentru a putea interacționa direct cu candidații noștri și a le răspunde la toate curiozitățile despre companie.” – Oana Grigoriu, Director Resurse Umane și Relații Sociale, ENGIE România.

Printre companiile care au participat la edițiile Angajatori de TOP Online se regăsesc: Allianz Technology, LIDL România, Penny., Raiffeisen Bank, TELUS International România, ADIENT Automotive Ploiești, BCR, Continental, Elektrobit Automotive România, ENGIE România, First Brands Group| TRICO, HELLA România, Huawei, Huf România, Mercedes-Benz România, P&G, ProCredit, Teleperformance Romania, Veeam Software, Verint, Accenture, Ariston, British American Tobacco, DB Schenker GBS Bucharest, Distrigaz Sud Rețele, DRAXLMAIER Group, FarmaVet, Majorel, Makita EU, Mega Image, Michelin, Molson Coors GBS, Nobel, ON Semiconductors, Smithfield România, Societe Generale European Business Services (SG EBS), Takeaway, Valoris Center, Vodafone România, virtual7, Arctic, dalli group, Decor Floor, Hoist Finance, Imsat SA, LEONI Bistrita, Metro Cash&Carry și Nokia.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Investițiile cumulate ale guvernelor și companiilor în îmbunătățirea competențelor și recalificarea forței de muncă ar conduce la  o creștere a  PIB global cu 6,5 trilioane de dolari și ar crea 5,3 milioane de locuri de muncă până în 2030, potrivit raportului “Upskilling for Shared Prosperity”, lansat la Davos de PwC și Forumul Economic Mondial. China […]

Detalii

40% dintre angajați spun că acasă au lucrat mai mult și mai eficient Sondaj Undelucram.ro despre impactul pandemiei asupra angajaților și angajatorilor Marketingul și HR-ul, departamentele cele mai afectate de pandemie O treime dintre companii au făcut disponibilizări 1 din 5 angajați și-a pierdut locul de muncă Persoanele necalificate și cu studii medii – cei […]

Detalii

Modificările recente aduse Codului fiscal vin în sprijinul companiilor, consideră majoritatea respondenților (56%) în cadrul unui sondaj realizat de PwC România, iar facilitatea care va fi aplicată de cele mai multe companii (67%) vizează beneficiile pentru angajații aflați în telemuncă. Astfel, doar 8% dintre participanți au spus că modificările nu le sunt utile, în vreme […]

Detalii

CIO Council și Revista CARIERE continuă seria de evenimente online CIO TALKS – Powered by CIO Council și organizează marți 26 ianuarie, între orele 15:00-17:30, cu o nouă ediție „Cybsersecurity and Digital Resilience”. Acest webcast explorează în principal modalitățile de asigurare și de menținere a securității cibernetice în această perioadă și în viitorul apropiat, dar și […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter