Hot Now

Prima ediție a Executive Excellence Club – 20 iunie 2018, București

11 06 2018, Portal HR , Comenteaza, 1.315 afisari

Executive Excellence Club dorește să reunească reprezentanții din top și middle management din cele mai importante companii și să împărtășească excelență prin experiența sa. Scopul este de a inspira managerii și directorii de departamente să-și atingă obiectivele, sprijinind în același timp profesioniștii etici și de încredere, în calea lor spre succes.

Evenimentul primei ediții a Executive Excellence Club va surprinde cele mai importante aspecte ale strategiei de dezvoltare din domeniul business, atât din perspectiva profesională, cât şi din cea personală.

Pentru că timpul este o resursă primordială şi ne dorim o audienţă activă, implicată, care poate să îşi aleagă singură acele arii care i se potrivesc, evenimentul va reuni profesioniştii din companii mai aproape de instrumentele care le pot înlesni deblocarea potențialului şi alinierea propriilor indicatori de performanţă la obiectivele de business.

Structura workshop-ului permite accesul rapid la informaţii utile, precum şi interactivitate şi implicare directă în discuțiile abordate.

În data de 20 iunie, începând cu ora 15.00 dăm startul primului workshop, și timp de 4 ore vom vorbi la cafeneaua Cărturești Verona împreună cu facilitatorul Radu Cocean despre „Capabilități organizaționale și excelență”.

Agenda workshop:

  • Semnificația conceptului de capabilități organizaționale;
  • Scurtă prezentare trainer: Trecerea de la abilități individuale la capablități organizaționale (ex. de la angajați creativi la organizație creativă);
  • Q&A participanți;
  • Cum identificăm capabilitățile-cheie în care trebuie să investească organizația;
  • Scurtă prezentare trainer: Trecerea de la valoarea așteptată de client la valori organizaționale și capabilități organizaționale;
  • Exercițiu individual cu participanții și discuție cu sala – exemple de capabilități organizaționale;
  • Cum dezvoltăm capabilitățile organizaționale-cheie?;
  • Scurtă prezentare trainer: Abordarea sistemică a capabilităților-cheie: oameni-procese-echipamente;
  • Împărtășire de bune practici între participanți;
  • Discuție liberă cu participanții: cum inserăm dezvoltarea capabilităților organizaționale în strategia organizației?

 

Vă așteptăm cu drag să vă înscrieți, completând formularul de înscriere aici.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Peste jumătate dintre angajații români (59%) sunt îngrijorați de impactul incertitudinii economice asupra siguranței locului de muncă, potrivit studiului Randstad Workmonitor, aflat la a  douăzecea ediție. O treime (33%) dintre aceștia sunt îngrijorați de pierderea locului de muncă, procent care crește la 43 % în cazul celor cu vârsta cuprinsă între 45-54 de ani. „Ediția […]

Detalii

Compania Huawei este recunoscută ca angajator de top în România pentru prima oară și pentru a patra oară consecutiv în Europa, în cadrul Top Employers 2023 anunțat recent.  Obținerea certificării Top Employer demonstrează angajamentul organizației de a contribui la o lume mai bună pe piața forței de muncă, care se manifestă prin excelență în politicile […]

Detalii

2022 a fost anul în care angajații au reînceput să se întoarcă la munca de la birou, după doi ani în care stilul de muncă remote a fost mai degrabă regula decât excepția, iar 2023 pare că va continua această tendință. Potrivit datelor celui mai recent sondaj realizat de eJobs România, în acest moment, 46,1% […]

Detalii

Tot mai mulți se plâng de lipsa de pregătirea a noilor generații, însă foarte puțin se adaptează nevoilor lor „Tinerii de azi au nevoie de activități practice și vor teoria doar ca suport.” +1200 tineri și profesori din toată țara au beneficiat de programul ce a inovat educația 72% dintre tinerii de azi regretă că […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter