Secțiune susținută de

Programul de internship la PepsiCo – „Butterfly Effect”

Portal HR \ Actual \ Programul de internship la PepsiCo – „Butterfly Effect”

PepsiCo derulează pentru cel de-al treilea an consecutiv programul de internship “Butterfly Effect”, un program 100% local, ce îşi propune selectarea de tineri talentaţi, urmată de dezvoltarea, filtrarea și recrutarea acestora. În cele două ediţii anterioare, 30 de tineri au beneficiat de cursuri, iar 8 dintre aceştia au rămas ca angajați permanent în companie, în diverse departamente. Tinerii interesați pot aplica pentru unul dintre cele 15 locuri disponibile anul acesta până la data de 24 aprilie 2012. Programul se va desfășura în perioada mai-septembrie 2012.

“Butterfly Effect” a fost creat ca o competiție între participanţi, oferind acestora posibiltatea de a câştiga noi cunoştinţe şi abilităţi la fiecare pas.

Programul include 3 etape:

1. BIG (Business Institute for future Graduates) – etapă ce se va desfășura la sediul din București, pe teren și în fabricile PepsiCo, susținută de o echipă internă, care va organiza traininguri și workshop-uri funcționale și va selecta, în același timp, cei mai potriviți dintre participanți.

2. BOOST (Building Opportunities by Ongoing Sustaining Talent) – un program plătit de internship pe durata verii, destinat participanților ce au fost selectați în prima etapă.

3. BORN (Building On Boarding for the Recruited Newcomers) – O perioadă de o lună în care participanții se vor familiariza cu compania PepsiCo, în urma căreia candidaţii au şansa de a rămâne ca angajaţi permanenți.

Antonia Iordache, East Balkans Staffing & Engagement Manager şi coordonator al programului “Butterfly Effect”, a declarat: „Butterfly Effect este primul program de internship din România al cărui concept este 100% local, dezvoltat in-house. Astăzi, după primii doi ani, sunt colegă cu mulţi dintre participanţi şi mândră că lucrez alături de ei în PepsiCo. Zâmbesc atunci când participăm împreună la şedinţe, gândindu-mă că un program de internship a reuşit să schimbe în adevăraţi specialişti nişte tineri ambiţioşi, care şi-au acordat şansa de a-şi începe cariera într-o companie de succes. Mă bucur că “Butterfly Effect” va continua şi în 2012, cu a treia ediţie, cu implicarea a nenumăraţi colegi din PepsiCo și cu o nouă generaţie de interni.

Candidatul ideal trebuie să fie student în anul al doilea sau al treilea, indiferent de facultate, să aibă atitudine de leadership, spirit inovator, să fie orientat spre rezultate, cu abilităţi analitice dezvoltate, să fie etic, flexibil şi să aibă abilităţi de networking. De asemenea, candidaţii trebuie să cunoască foarte bine limba engleză.

Pentru a aplica, tinerii interesaţi trebuie să acceseze www.PepsiCoJobs.ro, să încarce CV-ul, să construiască un eseu de mai puţin de 1000 de cuvinte pe o temă dată şi să completeze un chestionar online.

Denumirea de “Butterfly Effect” provine de la teoria cu același nume, care susține faptul că forța generată de bătaia unei aripi de fluture se poate amplifica în timp și chiar influența vremea la mii de kilometri distanță. Tot astfel, punctul de start al unei cariere poate influența în timp întregul parcurs profesional.

Testimoniale ale foștilor interni “Butterfly Effect”, în prezent angajați ai PepsiCo:

Mircea Mihalache, Intern 2011, în prezent DTS Administrator (Vânzări), a declarat: „Ceea ce am apreciat la acest program de internship a fost sentimentul că sunt conectat cu lumea reală, acolo unde se întâmplă lucrurile cu adevărat şi unde fiecare decizie influenţează acţiunile viitoare. Am învăţat într-o vară mai mult decât am învăţat în toata viaţa. Am înţeles ce înseamnă responsabilitatea şi cum ceilalţi depind de calitatea muncii tale. A fost o experienţă definitorie şi sunt bucuros că am făcut parte din programul de internship “Butterfly Effect”.”

Lidia Grosan, intern în 2010, astăzi HR Assistant, consideră că „Programul de internship “Butterfly Effect” oferă posibilităţi imense tuturor participanţilor şi oportunităţi de învăţare la fiecare pas, într-un mediu profesionist şi deschis în acelaşi timp. „Ai ocazia să cunoşti oameni minunaţi, dornici să te înveţe şi să te ajute de fiecare dată. După perioada de trei luni de internship, cei mai mulţi dintre noi au rămas prieteni ce împart o amintire grozavă. Aştept cu nerabdare să văd ce imi rezervă PepsiCo în viitor!

Data articol: aprilie 11, 2012

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam