Hot Now

REBELS AND RULERS: 17 – 18 octombrie 2019, București

08 05 2019, Portal HR , Comenteaza, 864 afisari

Jurnalul internațional Brandingmag revine în România cu cea de-a doua ediție a conferinței REBELS AND RULERS – The Global Forum for Open Branding. 20 de experți internaționali vin în București pe 17 și 18 octombrie 2019 pentru două zile în care brandingul își găsește locul în centrul strategiei de business. Speakerii de anul trecut apreciază că evenimentul are, pentru branding și pentru Europa de Est, relevanța și potențialul pe care prestigiosul festival Cannes Lions le are pentru advertising și industria creativă.

Tehnologia este în continuă evoluție, marketingul este dispersat pe tot mai multe canale iar managerii și creativii trebuie să țină pasul cu toate acestea fără ca esența companiei să se dilueze. Construirea unui brand puternic și integrarea unor strategii de brand coerente la baza business-ului pot asigura acest lucru. Compania va putea fi prezentă pe mai multe canale păstrându-și relevanța și respectând particularitățile fiecărui mediu de comunicare pentru un impact maximizat; va putea trece prin toate transformările digitale în ritmul alert în care apar; și va putea face față schimbărilor ce țin de resursele umane – de la provocările menținerii coeziunii unei echipe, la provocarea de a colabora cu consultanți externi care trebuie să respecte esența companiei în tot ceea ce fac pentru ea.

Prezentările din cadrul primei ediții REBELS AND RULERS au demonstrat că brandingul este mai complex decât designul, mai mult decât logo-ul și mai mult decât advertisingul; au arătat versatilitatea și aplicabilitatea învățăturilor brandingului în dezvoltarea personală, construirea comunităților, organizarea corporativă și chiar în prezența unei națiuni pe scena mondială. În acest an, conferința face un pas firesc înainte, ducând conversația către cultura de brand, atât în interiorul, cât și în exteriorul unei persoane, companii, comunități, sau țări. Având tema centrală “Brand Culture Inside and Out”, REBELS AND RULERS va aduce în discuție: Cum pot brandurile să vadă și să prevadă schimbările culturale în timp ce acestea evoluează? Care tactici s-au dovedit cele mai eficiente în comunicarea valorii și autenticității într-un ritm susținut? Și cum te poți asigura că generezi o cultură organizațională creativă, iar nu rigidă, în momentul în care compania se concentrează mult (atât intern cât și extern) pe eficientizare și tehnologizare?

Acestea sunt doar câteva dintre întrebările care vor fi abordate de cei 20 de speakeri, experți de la companii și agenții de renume internațional, pe 17 și 18 octombrie 2019, în București. Pe parcursul a două zile de conferință și workshopuri, aceștia vor împărtăși cu publicul soluții practice, contra-indicații, cât și cele mai eficiente modalități pentru a construi un brand puternic pentru un start-up sau pentru o companie cu vechime în piață.

Ediția din 2018 a depășit așteptările tuturor, speakerii spunând că “REBELS AND RULERS poate deveni Cannes Lions-ul Europei de Est,” iar participanții locali și de peste hotare spunând că este primul eveniment de la care au plecat cu atât de multe notițe, pe care ulterior le-au și aplicat în companiile lor. Anul acesta, evenimentul așteaptă peste 900 de participanți,  manageri, antreprenori, creativi, specialiști în marketing și experți în recrutare sau dezvoltare de personal, toți fiind afectați în mod direct de puterea brandului cu care lucrează.

Biletele la prețul Early Bird sunt valabile pe rebelsrulers.com până la finalul lunii mai.

REBELS AND RULERS este cea mai complexă conferință de business și branding a Europei de Est, care aduce laolaltă specialiști în domeniu din toată lumea, pentru a inspira și stimula business-urile locale. Peste 20 de speakeri internaționali își vor împărtăși experiența pe parcursul a două zile de conferință și workshopuri pe teme bazate pe creativitate și tehnologie. Evenimentul va avea loc pe 17 și 18 octombrie, în București, la centrul de conferințe Willbrook Platinum. Website: RebelsRulers.com.

Organizatorul conferinței este Brandingmag, jurnalul independent internațional lansat în 2011, care oferă conținut analitic despre industria de branding globală. Echipa Brandingmag este formată din jurnaliști dedicați și contribuitori internaționali, specialiști în branding și marketing din agenții și companii de renume mondial. Revista aduce expertiza lor aproape de marketeri și antreprenori prin analize de calitate a tot ceea ce ține de strategii și campanii fresh de branding, identitate și dezvoltare de brand, și execuții impresionante.

Adauga comentariu

Cele mai noi

La o simplă accesare a celui mai utilizat motor de căutare, spre exemplu, pentru ”influencer”, obții rapid (în doar 0,49 de secunde) 473.000 de rezultate. Poți afla că există Social Media Stars Index, care îi ordonează pe cei mai importanți dintre ei, și că, de curând, ANAF a declanșat o campanie de verificări ce vizează […]

Detalii

CIO Council și Revista CARIERE organizează miercuri, 8 decembrie, între orele 14.00-16.00, o nouă ediție din seria de evenimente online CIO TALKS – Powered by CIO Council cu tema: Povești despre date, tehnologie, diversitate, egalitate și incluziune. La această ediție se vor aduce exemple concrete de transformare a afacerii prin tehnologia aliniată la principiile “Diversity Equality and Inclusion” și de instalare […]

Detalii

–          Peste 60% din angajații români care își caută un alt job se consideră subapreciați la locul de muncă actual –          Aproape 19% consideră că și-au îmbunătățit abilitatea de a atrage venituri –          61% s-ar gândi să accepte un loc de muncă în străinătate, dacă acesta le permite să lucreze la distanță Ediția de toamna a studiului Randstad Workmonitor indică […]

Detalii

Creșterea ratei inflației pune presiune pe majorările salariale bugetate de companiile private din România pentru 2022, estimate anterior în medie la 7%, care ar trebui revizuite în sus cu două – trei puncte procentuale, pentru a compensa erodarea puterii de cumpărare, reiese din a doua parte a studiului PayWell 2021, realizat de PwC România. Majoritatea […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter