RES, lider în tehnologizarea spațiilor de lucru digitale, a intrat pe piața din România
RES, lider internațional în crearea, automatizarea și securizarea spațiilor de lucru digitale, a intrat pe piața din România prin deschiderea unui centru de Research & Development în București. Anunțul a fost făcut de CEO-ul RES, Al Monserrat, în cadrul unei conferințe de presă care a avut loc miercuri, 13 iulie.
RES oferă soluții de digital workspace pentru un număr de peste 2.500 de companii din întreaga lume, printre care Hyundai, ING și Intuit, are birouri în țări din Europa și din Statele Unite ale Americii și este formată dintr-o echipă internațională care numără 330 de angajați. Pentru soluțiile de securitate și pentru aplicațiile pe care le dezvoltă, în principal pentru companii care activează în domeniul sănătății, al serviciilor financiare și în sectorul public, RES colaborează cu parteneri de încredere, precum IBM, Microsoft și Citrix.
„Pentru că ne străduim în permanență să excelăm în industria noastră, această extindere internațională ne oferă acces la talente astfel încât să accelerăm dezvoltarea celor mai bune soluții. Ziua de astăzi este una de referință pentru RES: subliniază atât angajamentul nostru în a furniza soluții pe care clienții noștri le vor iubi, cât și dorința de a le oferi oportunități specialiștilor în IT din București”, a declarat Al Monserrat, CEO RES.
La rândul ei, Alina Șandru, Director Software Engineering Operations Romania, a explicat că este încântată să reprezinte o companie ca RES pe piața din România, pentru că îmbină profesionalismul unui producător de software recunoscut la nivel mondial cu atmosfera de familie. „Aici, în România, suntem o echipă unită, cu oameni pasionaţi de tehnologie. Este acel mediu de lucru în care te simţi în largul tău încă din prima zi. Întreg departamentul de Engineering al RES dezvoltă cu pasiune produsele care ajung, ulterior, să fie premiate şi recunoscute drept cele mai bune în domeniul de digital workspace”, a adăugat Alina Șandru.
Centrul din București numără peste 40 de angajați și, până la sfârșitul anului, RES vrea să-și mărească echipa din România. RES caută software developeri pentru poziții de.NET software developer, C# Sustaining Engineer, Tester și Automation Tester care să dezolte următoarea generație de tehnologii digitale și mobile destinate spațiului de lucru.
RES a fost premiată de compania americană de consultanță și cercetare în IT Gartner cu distincția „Cool Vendor of the Year” în anul 2015 pentru RES ONE Service Store și a fost numită recent în Olanda, pentru al doilea an consecutiv, „Great Place to Work”.
RES își extinde prezența la nivel mondial
Pe lângă centrul din București, RES a deschis, săptămâna trecută, unul și în Boston, Massachusetts, ambele birouri fiind axate exclusiv pe cercetare și dezvoltare. Extinderea în Europa și în Statele Unite ale Americii îi permite RES să accelereze inovația și să livreze soluții pentru tehnologizarea spațiului de lucru digital.
De la numirea lui Perry Smith în funcția de Senior Vice President of Engineering, RES și-a sporit investițiile în cercetare și în dezvoltare, astfel încât să facă față cerințelor unui portofoliu de clienți care se află într-o continuă creștere în 27 de țări.
„După ce am analizat mai multe regiuni, a devenit clar că București și Boston sunt locațiile perfecte datorită talentelor prezente acolo. Sunt încântat să le urez acestor profesioniști bun-venit în echipa RES și aștept cu nerăbdare să realizăm lucruri mărețe împreună”, a declarat și Perry Smith, Senior Vice President of Engineering în cadrul RES.
Prin intermediul soluțiilor pe care le dezvoltă, RES reinventează locul de muncă și ajută echipele IT să transforme spațiile de lucru digitale în unele sigure, automatizate și concentrate pe nevoile angajaților. RES le furnizează departamentelor de IT instrumentele de care au nevoie ca să proiecteze, să construiască și să controleze fiecare aspect legat de activitățile specifice unei companii prin servicii intuitive și sigure.
Alina Șandru are o experiență de peste zece ani în companii multinaționale și, în ultimii patru ani, a deținut poziții executive în organizații specializate în software development. În 2011, s-a alăturat TechTeam Akela în poziția de HR Manager și, după ce a fost preluată de Stefanini, a ocupat funcția de Operations/Account Manager în cadrul companiei braziliene. A absolvit Facultatea de Psihologie din cadrul Universității București, a urmat masteratul Managementul Resurselor Umane în cadrul Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative (SNSPA) și are un atestat în Predictive Index Analytics. De anul trecut, este Director – Software Engineering Operations Romania și conduce centrul de Research & Development din București, format din peste 40 de software developeri.
Bob Janssen este fondatorul RES și deține, totodată, și funcția de CFO al companiei. A fondat RES în anul 1999, după ce a lucrat în mai multe departamente de IT și a identificat nevoia înființării unei companii care să vină cu soluții pentru crearea, automatizarea și securizarea spațiilor de lucru digitale. A avut un rol esențial în crearea produselor emblematice ale RES, precum RES Workspace Manager (acum RES ONE Workspace) și RES Automation Manager (acum RES ONE Automation), lansate în anul 1999, respectiv 2005. Deține o diplomă în Computing Business de la Universitatea de Științe Aplicate Fontys.
Al Monserrat a devenit CEO al RES în aprilie 2015, după o carieră de cincisprezece ani în cadrul companiei Citrix Systems. Anterior, a deținut funcții executive în cadrul Grupului Innovex care, mai târziu, a fost achiziționat de către Citrix și Accenture. Al Monserrat deține un MBA de la Universitatea din Texas și un BS în Computer Science de la Universitatea din Miami.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam