Hot Now

Revista presei: Birourile open space, coşmarul angajaţilor din România

10 07 2013, Portal HR , Comenteaza, 3.173 afisari

„Birourile open space sunt, pentru productivitate, ca frâna de mână pentru maşina în mers”, spune un trainer care conduce o firmă unde vin la cursuri câteva mii de angajaţi din companiile locale, în fiecare an, scrie Business Magazin. Impactul modului de lucru în birourile de tip open space asupra productivităţii angajaţilor este mult mai mare decât se aşteptau angajatorii care au vrut doar să îşi reducă la jumătate o parte din costuri, iar acest lucru este validat de tot mai multe studii de piaţă.

Totodată, Incont.ro informează că Monaco şi Cambodgia sunt singurele state din lume care înregistrează şomaj zero. Sunt urmate îndeaproape de Qatar (0,50%) şi Thailanda(0,60%).

În schimb, Gândul anunţă că Legea salarizării în sistemul bugetar ar urma să se modifice din nou, de la anul. Două sunt noile principii după care, susţine premierul Victor Ponta, vor fi plătiţi bugetarii: diferenţa dintre salariul cel mai mic şi cel mai mare să fie de 1 la7, iar şeful instituţiei să aibă „o anumită flexibilitate” în a decide numărul de angajaţi şi nivelul de salarizare a acestora, „în funcţie de performanţă şi de necesităţi”. Totodată, salariul minim, doar în sistemul bugetar, ar urma să crească la 1000 de lei lunar.

Merită să citiţi şi:

Ziarul Financiar: Francezii de la SocGen externalizează în România joburi de suport pe financiar, contabilitate şi HR

Ziarul Financiar: Peste 4.000 de locuri la buget scoase la concurs de Universitatea din Bucureşti pentru absolvenţii de bacalaureat

Ziarul Financiar: Şomajul este principalul motiv de îngrijorare în Europa

Capital: Dincolo e mai ieftin! Începem să dăm de lucru străinilor

Wall-Street.ro: GeBOC, cel mai mare centru de servicii partajate şi externalizare de business din România, a angajat 160 de oameni în 2012

Avocatnet.ro: Venitul lunar de completare pentru angajaţii concediaţi: află prin ce metodă se calculează!

Finanţiştii.ro: Admiterea la facultate. Oferta tuturor universităţilor de stat (I)

Income Magazine: Un nou CEO face „curăţenie” în echipa de conducere. Cine sunt primii concediaţi

Cariereonline.ro: Iată 3 mituri care te fac să pierzi bani în fiecare lună!

Gândul: REZULTATE BAC 2013. Am picat Bacul. Într-o oră mi-am găsit trei job-uri

Adauga comentariu

Cele mai noi

BusinessMark are plăcerea să invite specialiștii în resurse umane, employer branding și talent aquisition la conferința „Tomorrow@work”, ce va avea loc marți, 21 martie 2023, la București – JW Marriott Grand Hotel, cât și online. Peste 20 de specialiști români și internaționali vor vorbi despre cum va arăta munca în viitor și cum ne putem […]

Detalii

SoftServe, unul dintre cei mai mari furnizori de soluții digitale din Europa, care a intrat pe piața locală  în mai 2022 și a angajat deja aproape 70 de persoane în centrul de dezvoltare local, a accelerat procesul de recrutare și caută specialiști de top în tehnologii de ultimă generație precum Omniverse și Big Data. Potrivit […]

Detalii

Mullen anunță numirea Ancăi Iuhas în funcția de Head of Strategy, un profesionist cu aproape 20 de ani de experiență în publicitate. În noul rol, Anca va fi responsabilă de dezvoltarea și execuția inițiativelor strategice, consolidând produsul agenției din acest punct de vedere. Expertiza sa contribuie la dezvoltarea soluțiilor creative multi-channel, bazate pe analiza datelor […]

Detalii

Dora, robotul de recrutare, dezvoltat de o echipă de experți, a ajuns la impresionanta cifră de 1 milion de interviuri, în încercarea de a simplifica și eficientiza procesul de recrutare pentru companii și candidați. Un robot de recrutare automatizeză sarcinile repetitive Dora este o unealtă de asistență pentru recrutori, care automatizează anumite sarcini și ușurează […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter