Hot Now

Romanian Executive Summit 2018: 13 aprilie 2018, Cluj-Napoca

21 02 2018, Portal HR , Comenteaza, 1.173 afisari

Orice experiență de antreprenoriat reflectă o poveste unică, animată de personaje înzestrate și temerare, conștiente că succesul se obține în echipă, la capătul unei călătorii marcate de probe și deveniri. Întocmai ca-n Harap-Alb! Și în basm, și în business, într-o primă instanță a leadershipului strategic, transformarea își află protagonistul chiar în lider – vioara întâi a orchestrei organizaționale. Totodată, modul în care managerul ghidează activitatea membrilor și se raportează la îndeplinirea obiectivelor îi va defini calitatea de primă verigă în alcătuirea companiei. Acestea fiind spuse, cum facem corect business pe o piață competitivă?

De patru ani, leadershipul de calitate nu mai este secretul bine ascuns al celor puțini. Pentru dezbaterea și conștientizarea celor mai importante dinamici din mediul de afaceri, Romanian Executive Summit (RExS), ajuns la cea de-a patra ediție, organizează în data de 13 aprilie 2018, la Cluj, Hotel Golden Tulip, evenimentul tematic „Povestea Leadershipului 2.0, dedicat managerilor de top din România, aflați în funcții C-level: CEO, COO, CFO, Managing Partner, General Manager, Director Marketing, Directori HR, Business Partner ș.a m.d. Cu prilejul întâlnirilor anterioare, RExS s-a remarcat drept un concept de coaching sui-generis pe piața autohtonă, un excelent spațiu de întâlnire pentru profesioniștii care urmăresc o schimbare de paradigmă în strategia de management.

Evenimentul „Povestea Leadershipului 2.0” împrumută idei și concepte din basmul Harap-Alb, articulându-se în trei workshopuri interactive susținute de tot atâția traineri consacrați. Este vorba despre ateliere lucrative centrate pe cele trei unghiuri de abordare majore:

  • EU” – „Transformarea începe cu mine. Sau despre călătoria de transformare a lui Harap-Alb” | Susținut de Rodica Obancea;
  • „ECHIPA” – „Angajamentul se naşte în ECHIPA ta! Sau cum Harap-Alb îşi face o echipă puternică şi reuşeşte prin aceasta | Susținut de Madi Rădulescu;
  • „ORGANIZAȚIA” – „Rolul leaderului în ORGANIZAŢIE! Sau cum se produc rezultatele prin acţiunile asumate şi implementate de echipă | Susținut de Ovidiu Toader.

Aşadar, workshopurile de executive coaching vor însemna o incursiune în principalele dimensiuni implicate în actul de management – liderul, echipa, organizaţia – aflate într-o relaţie de interdependenţă.

COACHES:

Rodica OBANCEA, Executive Team & Coach, PCC (ICF)

Coach profesionist, are competențe de coaching executiv și de echipă, certificate de International Coach Federation, și crede în valorile leadershipului de top. Este antrenată să lucreze cu lideri și echipe, ca să aducă în organizații deschiderea către desăvârșirea personală și către colaborare, ajutând la punerea în practică a potențialului maxim, tradus prin rezultate excepționale.

Madi RĂDULESCU, MBA, Executive Coach, PCC, Managing Partner MMM Consulting Intl

După 15 ani de educație, consultanță, training și facilitare de procese de transformare organizațională, a adăugat pe listă și coachingul executiv. Madi îi ghidează pe lideri spre cea mai înaltă misiune a lor: conducerea organizațiilor spre performanță.

Ovidiu TOADER, Business Advisor

Ovidiu Toader este business coach, consilier în afaceri și antreprenor, partener în peste 10 companii în ultimele două decenii, cu cifre de afaceri cumulate de peste 60 de milioane de euro. Din 2014 lucrează cu antreprenori și manageri pentru: stabilirea cu claritate a viziunii, a obiectivelor și pentru crearea planului de acțiuni. Îi însoțește pe partenerii lui în implementarea planului de acțiuni și în obținerea rezultatelor pentru a menține focusul pe profit și eficiență!

Detalii suplimentare despre înscrieri aflați AICI, accesând site-ul oficial.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Catalyst Solutions anunță organizarea celui mai mare târg de carieră din România, Angajatori de TOP care se va desfășura exclusiv în mediul online, pe platforma Hipo.ro. Cu o notorietate de 15 ani pe piața de referință, evenimentul de carieră se adresează tuturor candidaților care se află în căutarea unui loc de muncă în această toamnă, […]

Detalii

Săptămâna aceasta, discutăm despre cum va arăta viitorul organizațiilor și a departamentului de Resurse Umane, la o nouă ediție a evenimentului „HR UNCOVERED” În perioada 23 – 24 septembrie 2020, BusinessMark are plăcerea să vă invite la „HR UNCOVERED”, eveniment online în cadrul căruia se va discuta despre schimbările prin care organizațiile și departamantele de […]

Detalii

De puțină vreme, angajatorii pot beneficia de un ajutor unic de 2.500 de lei pentru fiecare telesalariat, pentru a le cumpăra acestora echipamentele de care au nevoie pentru a lucra de la distanță. În acest context, Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM) a lansat un ghid cu pașii ce trebuie urmați pentru depunerea […]

Detalii

Studiul indică modificări semnificative ale riscurilor și priorităților. Talentul este perceput ca fiind unul dintre cele mai mari riscuri de către liderii unora dintre cele mai mari companii din lume. Majoritatea liderilor se concentrează pe asimilarea avantajelor de mediu obținute în perioada de carantină. Doar o treime dintre liderii intervievați privesc cu optimism perspectivele de […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter