Romanian HR in Shared Services & Outsourcing Forum 2015
Publicaţia de afaceri în limba engleză Diplomat-Bucureşti organizează Romanian HR in Shared Services & Outsourcing Forum 2015, primul eveniment dedicat exclusiv resurselor umane aplicate în serviciile de externalizare în România, pe 28 octombrie, 2015, la Hotel InterContinental București, sala Rondă.
Evenimentul este organizat cu sprijinul partenerilor strategici ABSL– Asociația Liderilor din Domeniul Serviciilor pentru Afaceri şi Outsourcing Advisors, alături de partenerii Gold: Think Ahead ACCA, Societe Generale European Business Services, Wipro, partenerul Omifa şi sprijinul Extind şi Şcoala Informală de IT.
Serviciile externalizate în România se confruntă cu o mare provocare în zilele noastre: identificarea resurselor umane adecvate. În ultima perioadă, acest segment a cunoscut o creştere anuală de 2 cifre iar resursele umane sunt un factor cheie în operaţiunile de menţinere a costurilor în această industrie. Astfel, cu atât mai mult, liderii din industrie se preocupă să găsească noi modalităţi de capitalizare a resurselor care să demonstreze un ROI asumat şi adecvat şi care să genereze beneficii suplimentare, cum ar fi creșterea organizațională, eficiență, performanță și satisfacția clientului.
Romanian HR in Shared Services & Outsourcing Forum 2015 reunește investitori în serviciile pentru afaceri, precum SSC, ITO, BPO, personalităţi academice şi reprezentanţi ai autorităţilor, într-un prim demers de a discuta și a descoperi noi instrumente, strategii si soluţii pentru dezvoltarea, implementarea și optimizarea resurselor umane în domeniul externalizării serviciilor.
SUBIECTE ABORDATE
• Dezvoltarea de parteneriate între companii și instituții academice, cu accent pe colaborări în activităţile de afaceri
• Prioritizarea bugetelor şi a obiectivelor de afaceri în resursele umane
• Modele de livrare a serviciilor HRSS, analiză predictivă, comunicare organizaţională şi personal
- HR is going Mobile: Utilizarea noilor tehnologii, actuale și emergente, acces la aplicaţii mobile
• Optimizarea proceselor de planificare în resursele umane, implementările tehnologice și parteneriatele academice
• Indicatori de performanţă în HR, valoarea resurselor umane
• Noi strategii de identificare, dezvoltare şi păstrare a talentului în cadrul organizaţiei.
AGENDA EVENIMENTULUI
8:30 – 9:00 Înregistrarea participanţilor
09:00 – 11:00 Prima sesiune: Puncte de vedere academice şi implicarea autorităţilor
11:15 – 11:00 Pauza de cafea
11:15 – 13:15 A doua sesiune: Planificarea şi îmbunătăţiriea proceselor HR, aplicarea noilor tehnologii
13:15 – 14:45 Masa de prânz
14:45 – 16:00 Sesiuni simultane de workshop-uri
CINE PARTICIPĂ
Evenimentul este adresat specialiştilor şi liderilor din industrie, alături de instituţiile şi asociaţiile decizionale, precum:
- CEOs, COOs, CFOs, Manageri generali
- Managerii departamentelor de resurse umane
- Manageri de recrutare, planificare şi dezvoltare organizaţională
- Manageri de proiect în domeniul resurse umane şi management
- Lideri în domeniul resuselor umane, retenţie, compensări şi beneficii
- Analişti financiari şi de dezvoltare a afacerilor
- Personalităţi academice
- Reprezentanţi ai asociaţiilor studenţeşti
- Lideri în domeniul bancar, imobiliare şi IT
- Furnizori de soluţii şi tehnologii pentru domeniul resurselor umane
BENEFICIILE PARTICIPĂRII
Participanţii la eveniment au acces la:
- Cele mai bune practici ale liderilor şi practicienilor din domeniu, în vederea îmbunătăţirii proceselor de resurse umane
- Informaţie actualizată şi aspecte ale implicării autorităţilor
- Practica şi teoria academică
- Schimb de experienţă cu profesioniştii din industriile relevante pentru participant
- Interacţiunea cu noi parteneri şi baza construirii de noi relaţii profesionale relevante
- Participarea la seminari şi grupuri de lucru practice şi interactive
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam