Hot Now

S-au deschis înscrierile la Oradea Business Days

11 03 2013, Portal HR , Comenteaza, 2.336 afisari

În perioada 3-4 aprilie, va are loc cea de-a 10-a ediție din suita de evenimente Business Days, dedicată antreprenorilor, managerilor, întregii comunități de afaceri locale și regionale. Evenimentul Oradea Business Days este primul eveniment din acest an din seria celor patru şi va fi găzduit de Hotel Ramada.

Ediţia a zecea Business Days sosește la Oradea cu 60 de speakeri de top (antreprenori în serie, manageri din companii de top, investitori, experţi şi specialişti în diverse domenii), cu teme de dezbatere de mare actualitate, analizate în 16 workshopuri, 4 conferinţe sau în cadrul celor 4 mese rotunde, cu peste 100 de parteneri care sprijină organizarea evenimentului, la care sunt aşteptaţi peste 500 de participanti.

„Anul acesta preocuparea noastra va fi centrată pe livrarea unei experienţe memorabile participanţilor la evenimentele organizate de noi pe toate cele 3 planuri: inspirare, dezvoltare prin schimb de experienta si generare de oportunitati de business, prin interacţiuni şi facilităţi mai multe şi mai active de business networking pe parcursul, inainte si dupa fiecare eveniment.” afirmă Laszlo Pacso, coordonatorul proiectului

În cadrul Oradea Business Days pe parcursul a doua zile, participanţii îşi pot selecta în funcţie de experienţa, poziţia şi nevoile lor folosirea uneia sau a mai multor facilităţi de business networking pe care le oferă evenimentele Business Days:

  • sesiunile de business networking de tipul open
  • sesiunile de business networking de tipul microintalniri
  • servicii de business networking de tipul matchmaking, care permit căutarea în baza de date după 4 criterii: domenii, funcţii, companii sau nume şi identificarea persoanelor de interes

„La Oradea Business Days, vom lansa, în mod inedit, serviciile de business networking de tipul matchmaking care se vor desfăşura pe toată durata evenimentului şi care vor permite partenerilor, speakerilor şi participanţilor să-şi identifice potenţiali parteneri prin căutări targetate, utilizând aplicaţia de matchmaking în baza de date a participanţilor şi cu care să interacţioneze, folosind aplicaţia, prin schimb de cărţi de vizită virtuale sau prin planificarea unor întâlniri care se pot desfăşura în zona de business networking special amenajată la locul evenimentului” afirmă Laszlo Pacso, coordonatorul proiectului

Costurile tichetelor de access precum și formularul de înscriere se găsesc pe pagina dedicată oradea.businessdays.ro. Tipurile de acces de tipul BASIC şi PREMIUM sunt MULTIPASS şi permit accesul la eveniment cu acelaşi badge pentru mai multe persoane, nu în acelasi timp. De asemenea, studenții beneficiază de 50% reducere pe baza carnetului de student, însă pentru ei există un număr limitat de locuri.

Câţiva dintre speakerii invitaţi ai acestei ediţii: Marius Ghenea, Silviu Hotaran, Amalia Sterescu, Cristian Nacu, Adrian Gheara, Sergiu Negrut, Marian Dusan, Dacian Palladi, Felix Daniliuc, Bogdan Grosu, Adrian Florea, Loránd Soares-Szász, Bogdan Comanescu, Diana Vitan, Voicu Oprean, Andy Szekely, Florentin Banu, Mihai Stanescu, Eusebiu Burcas, Alin Merches şi multi altii.

Lista completă şi mai multe detalii despre speakeri, program, precum modalitățile de acces sunt disponibile pe site-ul evenimentului: oradea.businessdays.ro

Adauga comentariu

Cele mai noi

Apărută de curând la Publica, cartea Catalizatorul de Jonah Berger se adresează tuturor celor care doresc să catalizeze schimbarea. Ea oferă un solid mod de gândire și o varietate de tehnici care pot să conducă la rezultate extraordinare. Fie că încercați să schimbați o persoană, să transformați o organizație ori să schimbați modul în care […]

Detalii

45 de studenți proveniți din centrele universitare Galați, București, Brașov, Iași, Constanța, Craiova și Cluj-Napoca au promovat, cu succes, cea de-a noua ediție a Școlii de Vară organizată de LIBERTY Galați. Timp de 10 săptămâni, studenții au fost angajați cu drepturi depline și au lucrat alături de mentori (specialiști din cadrul Combinatului) pe proiecte reale, […]

Detalii

Catalyst Solutions anunță organizarea celui mai mare târg de carieră din România, Angajatori de TOP care se va desfășura exclusiv în mediul online, pe platforma Hipo.ro. Cu o notorietate de 15 ani pe piața de referință, evenimentul de carieră se adresează tuturor candidaților care se află în căutarea unui loc de muncă în această toamnă, […]

Detalii

Săptămâna aceasta, discutăm despre cum va arăta viitorul organizațiilor și a departamentului de Resurse Umane, la o nouă ediție a evenimentului „HR UNCOVERED” În perioada 23 – 24 septembrie 2020, BusinessMark are plăcerea să vă invite la „HR UNCOVERED”, eveniment online în cadrul căruia se va discuta despre schimbările prin care organizațiile și departamantele de […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter