Hot Now

Se caută antreprenori creativi pentru competiția internațională Creative Business Cup

31 07 2014, Portal HR , Comenteaza, 1.936 afisari

La Creative Business Cup 2014 intră în concurs cele mai bune idei din 60 de țări, inclusiv din România, în domeniile: design, arhitectură, arte și meșteșuguri, publicitate, film, video și fotografie, artele spectacolului, muzică, modă, gastronomie, edituri și presă, radio și televiziune, software, aplicații pe computer și publicații virtuale, jucării și jocuri.

România participă, pentru al treilea an, la una dintre cele mai mari competiții internaționale din sectorul industriilor creative, Creative Business Cup (CBC), care va avea loc la Copenhaga, Danemarca, între 17 și 19 noiembrie 2014. Cei mai creativi anteprenori români își pot pune la bătaie ideile pentru premii în valoare de 100.000 de dolari și expunere în mediul internațional de afaceri, în fața unor posibili investitori și parteneri. Circa 300 de start-up-uri din 60 de țări – fiecare țară organizează propria selecție pentru a desemna finaliștii – sunt așteptate la ediția de anul acesta.

Poster Creative Business Cup_webÎn România, selecția națională este organizată de Creative Seeds, un promotor al comunității creative românești independente. Înscrierile pentru Creative Business Cup România au demarat în luna iunie și se prelungesc până pe 20 septembrie 2014, pentru a permite cât mai multor antreprenori să-și înscrie ideile în concurs.

Participanții trebuie să completeze un plan de afaceri bazat pe cifre și propuneri concrete, care ar trebui să-i convingă pe potențialii parteneri și finanțatori de ce ar fi oportun să investească bani și energie în ideea propusă. Antreprenorii au nevoie de o idee proprie, inovatoare, aflată în orice stadiu de dezvoltare, cu potențial de piață.

Planul de afaceri, completat în limba engleză, trebuie trimis până pe 20 septembrie 2014, inclusiv pe adresa creativebusinesscupro@gmail.com.

Câștigătorul selecției românești va concura pentru titlul de World’s Best Creative Entrepreneur și-și va susține ideea în fața unui juriu format din circa 20 de experți internaționali, la Copenhaga. Cuvântul-cheie este creativitatea: poate fi vorba de un obiect sau de un serviciu inovator, de o nevoie nouă creată pe piață sau de o idee care să implice creativitatea consumatorilor.

În 2013, marele câștigător al CBC a fost Teddy the Guardian (Croația), un ursuleț de pluș care conține senzori ce monitorizează starea de sănătate a copilului, atunci când este îmbrățișat. Datele sunt transmise către o aplicație web. În 2012, cupa a fost oferită pentru platforma online We Want Cinema (Olanda), unde spectatorii decid ce filme rulează în anumite cinematografe, creând evenimente în social media și invitându-și prietenii.

Anul trecut, România a fost reprezentată la Copenhaga de EFdeN – Casa solară inteligentă EFdeN, care promite să schimbe viitorul locuințelor din orașe. EfdeN, inițiat de Asociația Solar Decatlon București, este un program de locuințe solare inteligente, adaptabile la siturile dificile din mediul urban, modulare, eficiente energetic și cu un preț accesibil.

Juriul selecției naționale a CBC 2014 este alcătuit din experți în industriile creative: Eugen Pănescu (Planwerk, Cluj-Napoca), Ovidiu Hrin (Synopsis Media, Timișoara), Dragoș Pîslaru (GEA Strategy & Consulting, București) și Alina Niculescu (fondator și director Creative Seeds).

Planul de afaceri trebuie completat după următorul model.

Creative Seeds este un promotor al comunității creative independente românești, iar în consiliul său adună unii dintre cei mai respectați și cunoscuți membri ai acestei comunități. Organizația desfășoară programe de training și mentorat, creează oportunități de networking, organizează competiții și ateliere dedicate comunității creative, pentru a sprijini atât dezvoltarea națională, cât și regională a industriilor creative în România.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Tehnologiile sigure de colaborare care ajută oamenii să lucreze de oriunde reprezintă o preocupare majoră pentru orice CIO, punând presiune pe echipele IT nevoite să asigure suport atât pentru angajații care lucrează de la distanță, cât și pentru planificarea revenirii la birou. Cisco (NASDAQ: CSCO) anunță câteva îmbunătățiri cheie aduse soluției Webex, pentru a răspunde […]

Detalii

În perioada 24-25 iunie 2020, BusinessMark a organizat cel de-al 30-lea eveniment de HR. Ediția de anul acesta a marcat și o premieră, „Tomorrow@Work” fiind prima conferință din această serie care s-a desfășurat exclusiv în mediul online. Pe parcursul celor două zile, specialiști români și internaționali au analizat și dezbătut trei factori cu rol determinant […]

Detalii

MyDesks.ro vine în ajutorul freelancerilor și antreprenorilor din România și lansează MyDesks Work, o platformă de job-uri și proiecte punctuale pentru cei care aleg să lucreze de la distanță. Ideea platformei a apărut în plină pandemie, când interesul pentru proiecte remote și freelancing a crescut în România cu peste 40%, conform Google Trends. Cu această […]

Detalii

Piața muncii se află într-o continuă dezvoltare ceea ce face ca o mare parte dintre angajatori să caute constant noi talente în cadrul companiilor. Pentru a se integra în piața muncii studenții au nevoie de o dezvoltare majoră atât a competențelor hard, precum și a celor soft: comunicare, lucrul în echipă, creativitate sau responsabilitate. „Profesorii […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter