Secțiune susținută de

SEM Days: Experți internaționali în SEO și PPC vin la București

Portal HR \ Evenimente \ SEM Days: Experți internaționali în SEO și PPC vin la București

2Parale aduce în premieră în România SEM Days, singura conferință dedicată specialiștilor în search engine marketing. Pe 5-6 iunie, la București, profesioniști de top din online-ul mondial și experți români în domeniu vor dezvălui ultimele tendințe și tehnici de SEO și PPC.

SEM Days 2012 este prima conferință de SEO și PPC din România concepută atât pentru oamenii de marketing cu experiență în online, cât și pentru cei aflați la început de drum în acest domeniu.  Participanții vor avea acces la două zile de sesiuni interactive, studii de caz și discuții care vor dezvălui tehnici și secrete pentru o campanie de succes.

Conferința SEM Days aduce în premieră în România experți cu autoritate la nivel internațional în search engine marketing. Phil Nottingham de la agenția britanică Distilled, Paul Rouke (PRWD), Gary Beal (VanguardSEO), Mike Litson (Blueclaw Media), plus specialiști renumiți în comunitatea SEO ca Ralph Tegmeier (aka Fantomaster) și  Julia Lukyanova (aka IrishWonder) vin la București cu soluții și secrete pentru evidențierea unui brand pe motoarele de căutare, creșterea traficului și conversiilor. În plus, Rand Fishkin, unul dintre fondatorii SEOmoz, va răspunde întrebărilor participanților via Skype.

Grupul speakerilor este completat de specialiști români cu ani de experiență în marketing online:  Cristina Andrei (Bitdefender), Gabriel Curcudel (Advert Point), Claudiu Murariu (PadiCode), Răzvan Gavrilaș (cognitiveSEO), Cristian Ignat (2Parale), Ionuț Munteanu (Webdigital) și Răzvan Alexa (consultant independent).

Cele două zile de conferințe și workshop-uri vor acoperi subiecte fierbinți din SEO, AdWords, Social Media și reputation management, utile oricărui brand care își dorește să domine motoarele de căutare.

Prima zi a conferinței debutează cu discuții axate pe tacticile de succes pentru creșterea vizibilității unui brand atât la nivel local, cât și internațional folosind SEO, PPC, Social Media și conținutul de calitate. Participanții pot afla care sunt strategiile cheie pentru a gestiona reputația online a unei companii sau ce tactici SEM sunt mai eficiente după noile schimbări de algoritm ale motoarelor de căutare.

Ziua dedicată workshop-urilor dezvăluie soluții, instrumente și strategii care pot fi puse imediat în aplicare pentru a folosi eficient SEO, PPC și Social Media. Specialiștii SEO au ocazia de a se implica activ într-o discuție despre tehnicile white hat și black hat. Orice business care vrea să vândă mai mult nu trebuie să rateze workshop-urile de usability și bune practici pentru creșterea conversiilor.

Până pe 6 mai, primele persoane care se vor inscrie vor beneficia de un discount substanțial de 30%. Pentru înscrieri și informații suplimentare accesați pagina dedicată.

Data articol: aprilie 26, 2012

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam