Social Learning, mit sau fenomen?
Business-Edu organizează, pe 11 aprilie, începând cu ora 9:00, la Grand Caffee Van Gogh, Social Learning Day, eveniment la care specialiștii își dau întâlnire pentru a discuta un subiect care a invadat, în ultimele luni, agenda conferințelor și workshop-urilor din întreaga lume: social media.
Și, pentru că este vorba despre Business-Edu și preocuparea pentru învățare și dezvoltare marchează toate proiectele companiei, printre temele de discuție se numără și social learning, arta interacțiunii virtuale și impactul noilor forme de comunicare asupra învățării.
Speakerii – Dana Tudor, freelancer, Clementina Anghelache, Managing Director Business-Edu, Cristian Nistoreasa, Wilson Learning și Silviu Martin, Enovate –își propun să abordeze subiectele: “Introducere în mediile sociale”, “Learning as a network activity”, “Coaching online”, “Studiu de caz în social learning”.
Impactul evenimentului se va măsura prin obținerea de soluții personalizate oferite de specialiști și de contacte ale unor noi furnizori, dar și prin dobândirea unei priviri de ansamblu asupra celor mai bune practici în implementarea programelor de social learning și a unei viziuni clare asupra modalităților în care se poate folosi e-coaching cu succes pentru organizație. Ca orice eveniment marca Business-Edu, Social Learning Day este un prilej excelent de networking și de împărtășire a experiențelor între profesioniști cu preocupări similare.
Pentru mai multe detalii și pentru înscrieri, vă rugam să accesați pagina evenimentului.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam