Hot Now

Soluții pentru simplificarea muncii a milioane de oameni și a departamentelor IT

03 07 2019, Portal HR , Comenteaza, 340 afisari

Cisco a anunțat în luna iunie unificarea portofoliului de colaborare pentru a simplifica munca utilizatorilor și departamentelor IT. Indiferent de activitatea desfășurată – apelarea unei persoane, programarea unei întâlniri, trimiterea unui IM sau rezolvarea unei probleme importante în echipă – Cisco are dispozitivul sau aplicația necesare. Mai mult decât atât, Cisco construiește rețeaua globală care poate rula toate aceste echipamente și aplicații.

Unificarea portofoliului de colaborare permite utilizatorilor să se bucure de aceeași experiență unică, la nivelul tuturor instrumentelor de colaborare. Atunci când utilizatorii decid să schimbe instrumentele de colaborare folosite, pot apărea frustrări, care distrag atenția. Orice activitate ar trebui să se desfășoare fără efort, fie că vorbim despre încheierea unui apel telefonic și transferul la o videoconferință, fie că deschidem o aplicație de echipă pentru a lucra la un proiect.

Pe scurt, utilizatorii ar trebui doar să seteze preferințele și apoi să uite de ele.

Acum, Cisco face acest lucru posibil. Toate dispozitivele funcționează cu același sistem de operare, iar aplicațiile lucrează împreună mai bine ca niciodată. Cea mai recentă schimbare s-a produs în cadrul Jabber, una dintre aplicațiile populare Cisco, cu zeci de milioane de utilizatori – care va avea aceleași funcționalități ca Webex Teams.

Cisco numește această schimbare „experiență unificată”, deoarece este benefică atât pentru utilizatori, cât și pentru echipele IT. Aplicația ajută departamentele IT să migreze mii de utilizatori în cloud atunci când este nevoie, fără a fi nevoie de prea multă pregătire în acest sens.

Funcționalități noi

În luna martie, Cisco a anunțat disponibilitatea People Insights în Webex Meetings. Acest instrument este similar unui asistent care stă permanent la dispoziția utilizatorilor. Indiferent de rolul deținut în cadrul organizației, utilizatorul va primi informații despre activitatea persoanelor și companiilor cu care intră în contact (bazate pe informații publice). Acum, Cisco integrează People Insights la nivelul întregului portofoliu de colaborare – apelare, mesagerie și inclusiv Jabber.

„Vom continua să punem la dispoziția clienților noștri informații detaliate și contextuale, oferind în același timp cea mai bună experiență cu toate instrumentele din portofoliul nostru”, a declarat Amy Chang, vicepreședinte senior Cisco Collaboration. „Livrăm tehnologie care se îmbină armonios și este susținută de informații de business. Clienții noștri se vor bucura de experiențe personalizate care vor transforma modul în care lucrează.”

Resurse suplimentare
Citiți aici blogul vicepreședintelui senior/managerului general al Team Collaboration Group, Sri Srinivasan.

Testimonialele clienților:

Ben Johnson, CEO/Fondator al Liberty Technology

„Suntem bucuroși să oferim clienților Liberty Technology experiențe de colaborare îmbunătățite, pentru a-i ajuta în strategia de digitalizare. People Insights de la Cisco ne-a oferit o perspectivă nouă asupra modului în care ședințele pot deveni mai productive. Am testat funcționalitatea și am oferit feedback, iar Cisco a ținut cont de feedback-ul nostru. Conectarea cu clienții este extrem de importantă pentru noi, iar People Insights a devenit o parte vitală din întâlnirile noastre, încât ne întrebăm cum am lucrat fără această funcționalitate până acum.”

Shawn Wilson, arhitect de soluții la Charter Telecom Inc.

„Funcționalitatea People Insights reprezintă un diferențiator important pentru Meetings și Webex. O inovație grozavă!”

 

Adauga comentariu

Cele mai noi

54% dintre companiile unde coachingul este o activitate curentă înregistrează niveluri înalte ale performanței, conform studiului Human Capital Institute (HCI) și International Coach Federation (ICF). Iată de ce, în această perioadă de mari schimbări determinate de pandemia de coronavirus, coachingul poate fi instrumentul capabil să sprijine organizațiile pentru a se menține profitabile. Studiul citat, realizat în ultimii 6 ani, a măsurat […]

Detalii

Revista CARIERE împreună cu EY România organizează vineri 29 mai, între orele 11:30-12:30, evenimentul onlinecu tema „Ce va fi după COVID-19? Macro-realitatea crizei din România” – ultima ediție programată din seria actuală “Bright Talks in DifficultTimes”, urmând să revenim cu un format ușor modificat în următoarea perioadă. Singura constantă a ultimelor două luni este schimbarea, iar în acest context organizațiile trebuie să […]

Detalii

Industria serviciilor de afaceri s-a adaptat rapid situației impuse de contextul Covid-19, prin implementarea telemuncii. Chiar termenul de outsourcing spune intrinsec acest lucru. Sunt activități care sunt făcute prin definiție la distanță. Telemunca a fost în ultimii ani unul dintre cele mai atractive beneficii din acestă industrie, acordate angajaților din România, înainte de pandemia Covid-19. […]

Detalii

Gala Premiilor de Excelenţă în Resurse Umane, unul dintre cele mai prestigioase evenimente de HR din România, se va desfăşura în acest an în împrejurări excepţionale, pandemia de Covid-19 împiedicându-ne să ne întâlnim într-un cadru festiv, aşa cum ne-am obişnuit. Prin urmare, după două amânări, ne-am adaptat restricţiilor din această perioadă şi, pentru a nu […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter