Hot Now

Stiluri de lucru în grup

12 12 2014, Raluca Mohanu , Comenteaza, 2.615 afisari

Vrei să afli cum poți avea rezultate mai bune, folosind ceea ce ai deja? Vrei să eviți situațiile complicate și neplăcute în care apar neințelegeri în sala de curs sau în orice alt context profesional din care faci parte? Îți doresti să știi ce te motivează si cum generezi un cadru de lucru motivant și pentru ceilalți?

În acest caz, te invit la întâlnirea “Stilurile de lucru in grup” din 17 decembrie 2014, ora 18.30.

Iată trei motive pentru care să participi:

  1. Afli care este stilul tău preferat de lucru, cu avantaje și dezavantaje;
  2. Identifici principalele stiluri de lucru ale altora și cum poți lucra mai bine cu ei;
  3. Înveți cum poți evita situațiile neplăcute în care ceilalți (participanții la cursul tău, de exemplu) nu rezonează cu stilul tău personal.

Ce înveți în acest program:

  1. Să îți identifici stilul preferat de lucru și de interacțiune, să îți înțelegi punctele tari și modalitatile de a reduce stresul auto-indus.
  2. Despre conceptul de “driver” din analiza tranzacțională și importanța acestuia în activitatea unei persoane. Afli care sunt principalele drivere, cum să le identifici și cum să le fructifici, deasemenea cum să eviți situațiile neplăcute din viața profesională folosind calitățile partenerilor de lucru.
  3. Cum poți stimula pe cineva în funcție de “driverul” respectivei persoane și, evident, cum să îți menții motivația ta.

Acest workshop este inspirat din școala de gândire Analiză Tranzacțională. Conform Analizei Tranzacționale, există 5 stiluri de lucru principale – “Mulțumește-i pe ceilalți”, “Fii puternic”, “Fii perfect”, “Grăbește-te” și “Încearcă din greu”. Pentru a evolua personal și profesional, este important să fim conștienți de stilul nostru pentru ca mai apoi … să ne putem elibera de el!

Locul de desfășurare: Institutul Român de Training, Str. Academiei nr. 17.

Prețul: 44RON

Înscrierea se face online aici.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Cu toate că telemunca are o reglementare în legislația noastră încă de acum aproape trei ani, Legea nr. 81/2018, dovedită extrem de utilă când, acum un an de zile, a venit un îndemn oficial, odată cu instalarea stării de urgență, la trimiterea angajaților să lucreze de acasă, acolo unde e posibil, legea are în continuare […]

Detalii

CIO Council și Revista CARIERE organizează miercuri, 14 aprilie, între orele 15:00 – 17:30, o nouă ediție CIO TALKS „Digital first. The new era of hybrid workplace”. Acest webcast explorează schimbarea de mentalitate pe care o generează noua normalitate a muncii de tip hibrid (WFH/WFO), dar și adaptarea spectaculoasă a strategiilor de business la noua realitate. […]

Detalii

Revista Biz, vocea originală și profesionistă a presei de business românești, aniversează un an de când oferă cititorilor newsletterul Biz Good News și acces la cele mai importante știri care prezintă mediul de afaceri din pandemie. Exact acum un an, în perioada în care trusturile de presă făceau trafic prezentând realitatea sumbră și deciziile controversate […]

Detalii

Ca lider, ca să transmiți și să creezi încredere, trebuie să ajungi, întâi de toate, la filonul tău de autenticitate și adevăr. Pentru asta este nevoie să îți asumi un proces de autoreflecție care să te reconecteze la tine și la ceilalți în mod onest. Iar asta cere curaj. La Erisma-Leadership Creativ creăm premisele pentru […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter