Hot Now

Tichetele electronice de masă emise de Up România, acceptate în rețelele Kaufland România şi Lidl România

09 08 2016, Portal HR , 2 comentarii, 4.095 afisari

Tichetele de masă electronice emise de Up România pot fi folosite începând de astăzi la cumpărături în rețelele Lidl România şi Kaufland România, compania Up România având în acest moment parteneriate cu toți marii retaileri.

Acceptarea recentă a tichetelor de masă în magazinele Lidl România şi Kaufland România le permite utilizatorilor de tichete de masă electronice să aibă parte de o experiență mai plăcută la cumpărături, datorită sistemului de plată contactless, care facilitează plata rapidă. În prezent, peste 50% din totalul tranzacţiilor cu cardurile electronice de masă sunt de tipul contactless.

„Kaufland România şi Lidl Romania sunt partenerii noștri importanți, colaborarea cu ei derulându-se cu succes de 11 ani şi, respectiv, 5 ani. Pasul pe care îl facem acum în domeniul tichetelor de masă electronice adaugă valoare serviciilor oferite clienților noştri. Ne bucurăm că plata prin aceste instrumente moderne este de acum posibilă pentru deținătorii de tichete de masă electronice în toate marile magazine din România. Suntem optimiști în privința evoluției acestui segment, care credem că va crește, pe măsura apetitului românilor pentru inovație”, a declarat Elena Pap, directorul general al Up România.

Tichetele de masă pe suport de hârtie Chèque Déjeuner, emise de Up România, pot fi folosite în continuare în toate marile magazine, în paralel cu cele electronice.

„Deschidem un nou capitol împreună cu Up România, mizând împreună pe inovație și digitalizare. Tichetele de masă electronice sunt un instrument de plată modern și nu putem decât să încurajăm utilizarea acestora. Kaufland este dedicat calității produselor și serviciilor pentru că ne preocupă confortul și satisfacția clienților. În acest sens, plata cu ajutorul tichetelor de masă electronice este un instrument care contribuie la îmbunătățirea experienței de shopping”, a spus domnul Valer Hancas, Manager Corporate Affairs & Comunicare la Kaufland România.

Avantajele folosirii tichetelor de masă electronice sunt multiple, partenerii comercianţi ai Up România putând afla, prin simpla accesare a platformei Chèque Online, informații complexe despre situația plăților, soldul disponibil și istoricul facturilor. În același timp, Chèque Online este util managerilor care pot extrage de aici informații precum media de rambursare pentru tichetul de masă electronic, media tranzacțiilor pe puncte de lucru, numărul de utilizatori într-o anumită perioadă etc.

Posesorul cardului este informat prin SMS în legătură cu toate tranzacțiile aferente acestui instrument de plată şi îşi poate consulta soldul, istoricul tranzacţiilor sau date despre cardul său prin intermediul aplicaţiei mobile sau a platformei online.

Tichetele electronice de masă au pentru angajatori aceleaşi facilităţi fiscale ca cele pe suport de hârtie, respectiv scutirea de la plata taxelor social-salariale, deductibilitate la plata impozitului pe profit şi un cost pentru angajator cu aproximativ 40% mai mic, comparativ cu aceeaşi sumă sub formă de numerar.

Up România are o rețea generoasă de parteneri care acceptă plata cu tichetul de masă electronic, din care fac parte, printre alții: Auchan, Carrefour, Cora, Real, Mega Image, Penny XXL, Profi, KFC, Pizza Hut, Immedio, City Grill, Buongiorno, Caru cu Bere, Hanul Berarilor, Pizza Dominium, Oro Tori, Li Wu, Magazinele Dobrogea, Pambac, Luca, Marisan, Paul, etc. Lista completă este disponibilă pe www.upromania.ro.

Conform unui studiu realizat recent de Up România prin intermediul institutului de cercetare de piaţă GfK, angajatorii apreciază, printre altele, modul simplu și rapid prin care se face alimentarea cardurilor pe platforma de comenzi online (50%), facilităţile logistice, cum ar fi o singură comandă a cardurilor la 4 ani (40%), avantajele financiare rezultate din lipsa taxelor patronale şi salariale (38%).

Studiul a mai scos în evidență faptul că Up România este un furnizor de încredere, care empatizează cu nevoile clienţilor săi, dar şi un partener pe care contează magazinele partenere în dezvoltarea propriei afaceri.

Comentarii (2)
  1. As dori sa stiu si eu magazin Mega imagi lucrez in acest magazin de 1 an de zile și nu pot să-mi dau seama de ce nu îmi acorda bonuri de masa eu fiind o persoana cu handicap grad 3 cu 4 ore zi.De ce nu îmi acorda bonusuri de masa și eu cred că am și eu dreptul la ele vreau sa stiu de ce nu mi s-au acordat aceste bonuri de masa pina in momentul actual și ce trebuie sa fac că la Cora le luam

Adauga comentariu

Cele mai noi

Asociaţia The Social Incubator lansează platforma vocaţională  www.bunincariera.ro cu scopul de a ajuta tinerii cu vârsta cuprinsă între 16-24 ani să își aleagă cariera potrivită. Bun în Carieră pune la dispoziţia tinerilor teste vocaționale, sesiuni de consiliere şi mentorat online, gratuite, pentru valorificarea potenţialului propriu şi informaţii despre paşii necesari traseului educațional și profesional, în funcție […]

Detalii

Programul FUTURE – Construiește cu pasiune susținut de compania internațională Vertiv este unul dintre inițiativele ce au reușit cu succes să se replieze în timp record și să livreze, gratuit, un program complex de #EducatieAltfel pentru 40 de studenți și 15 profesori din mediul universitar. „Adaptabilitatea a fost prima competență soft pe care am activat-o […]

Detalii

54% dintre companiile unde coachingul este o activitate curentă înregistrează niveluri înalte ale performanței, conform studiului Human Capital Institute (HCI) și International Coach Federation (ICF). Iată de ce, în această perioadă de mari schimbări determinate de pandemia de coronavirus, coachingul poate fi instrumentul capabil să sprijine organizațiile pentru a se menține profitabile. Studiul citat, realizat în ultimii 6 ani, a măsurat […]

Detalii

Revista CARIERE împreună cu EY România organizează vineri 29 mai, între orele 11:30-12:30, evenimentul onlinecu tema „Ce va fi după COVID-19? Macro-realitatea crizei din România” – ultima ediție programată din seria actuală “Bright Talks in DifficultTimes”, urmând să revenim cu un format ușor modificat în următoarea perioadă. Singura constantă a ultimelor două luni este schimbarea, iar în acest context organizațiile trebuie să […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter