Hot Now

Tomorrow@Work 2020: 17-18 martie, București

09 03 2020, Portal HR , Comenteaza, 290 afisari

Inteligență artificială, automatizare, flexibilitate. Aflați cum va arăta viitorul forței de muncă la Tomorrow@Work 2020

În perioada 17-18 martie 2020, BusinessMark are plăcerea să vă invite la evenimentul „Tomorrow@Work”. În cadrul celor două zile de conferință, vor fi abordate teme esențiale ce țin de viitorul forței de muncă.

Evenimentul va avea loc la Hotel Radisson Blu din București și vizează: HR Managers & HR Directors, HR Business Partners, Talent & Aquisition Managers, Employer Branding Managers, HR Specialists, Consultanți, Directori Generali, Team Leaders, Antreprenori.

Alături de noi vor fi numeroși specialiști români și internaționali, care vor vorbi despre: liderii de mâine, performanța în lumea digitală, employer branding și employee experience, hybrid jobs, ce îi motivează pe angajații de mâine, impactul tehnologiei informațiilor asupra pieței forței de muncă, retenție, flexibilitatea joburilor, productivitate și AI, și multe altele, pe care le puteți consulta aici.

  • SOPHIE THEEN, VP of People, Pollen (Marea Britanie);
  • ALESSIO D’ERCOLE, Global HR Director R&D, L’Oréal (Franța);
  • TIM ACKERMANN, Head Of Global Talent Acquisition, TUI Group (Germania);
  • ANA AFTENI, Regional HR Director South Europe, Reckitt Benckiser (Italia);
  • OLIVER PERKINS, Author, Facilitator and Managing Director, Brainovate;
  • AMALIA STERESCU, Leadership Consultant, Personal Branding Strategist, Public Speaking Coach;
  • ANDRE DE WIT, Dean, Leadership Academy Amsterdam (Olanda);
  • CRISTINA IONESCU, HR Manager South Central Europe, Mondelez;
  • ROB VEERSMA, Global Director Training & Development, Gazprom International (Olanda);
  • NICK HENLEY, International keynote speaker, Author (Marea Britanie);
  • BARBARA ZYCH, CEO, Employer Branding Institute (Polonia);
  • ELENA BADEA, Managing Partner, Valoria Business Solutions;
  • FLORIN TĂTARU, Group HR Director, Help Net Farma & Farmexim;
  • AURELIAN CHITEZ, Sales Director, Romanian Software;
  • FLORENTINA GREGER, Head of Human Resources, Zitec;
  • STELIAN BOGZA, Co-founder, BenefitOnline,
  • ELA BANU, Head of Operations, ING România;
  • LIVIA DRAGOMIR, Coordinator of Agile Teams, ING România;
  • RALUCA RESMERIȚĂ, Sales Director, DRUID.

Prețul STANDARD al unui bilet ziua I + ziua II este de 1104 RON + TVA. Acces ziua I – 670 RON  TVA, valabil după 6 martie 2020. Acces ziua II – 670 RON  TVA. Totodată, oferim discounturi de grup: 10% – 2 participanți; 15% – 3 participanți; 20% – 4+ participanți. Mai multe detalii despre modalitatea de înscriere aici.

Din 2013, BusinessMark a organizat 29 de evenimente de HR în șase orașe, în prezența a 3.500 de participanți. Mark your B2B opportunity, alături de BusinessMark!

Adauga comentariu

Cele mai noi

Asociaţia The Social Incubator lansează platforma vocaţională  www.bunincariera.ro cu scopul de a ajuta tinerii cu vârsta cuprinsă între 16-24 ani să își aleagă cariera potrivită. Bun în Carieră pune la dispoziţia tinerilor teste vocaționale, sesiuni de consiliere şi mentorat online, gratuite, pentru valorificarea potenţialului propriu şi informaţii despre paşii necesari traseului educațional și profesional, în funcție […]

Detalii

Programul FUTURE – Construiește cu pasiune susținut de compania internațională Vertiv este unul dintre inițiativele ce au reușit cu succes să se replieze în timp record și să livreze, gratuit, un program complex de #EducatieAltfel pentru 40 de studenți și 15 profesori din mediul universitar. „Adaptabilitatea a fost prima competență soft pe care am activat-o […]

Detalii

54% dintre companiile unde coachingul este o activitate curentă înregistrează niveluri înalte ale performanței, conform studiului Human Capital Institute (HCI) și International Coach Federation (ICF). Iată de ce, în această perioadă de mari schimbări determinate de pandemia de coronavirus, coachingul poate fi instrumentul capabil să sprijine organizațiile pentru a se menține profitabile. Studiul citat, realizat în ultimii 6 ani, a măsurat […]

Detalii

Revista CARIERE împreună cu EY România organizează vineri 29 mai, între orele 11:30-12:30, evenimentul onlinecu tema „Ce va fi după COVID-19? Macro-realitatea crizei din România” – ultima ediție programată din seria actuală “Bright Talks in DifficultTimes”, urmând să revenim cu un format ușor modificat în următoarea perioadă. Singura constantă a ultimelor două luni este schimbarea, iar în acest context organizațiile trebuie să […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter