Hot Now

Tomorrow@Work: 25 februarie 2021, online

23 02 2021, Portal HR , Comenteaza, 229 afisari

În contextul în care pandemia a dus la schimbarea completă a modului în care lucrăm, interacționăm, specialiștii de HR și liderii organizațiilor sunt supuși unui constant proces de transformare și adaptare. Automatizarea, inteligența artificială, digitalizarea au ajuns să ocupe un rol cheie în viața noastră, aducând după sine schimbări ce trebuie făcute rapid, dar și actualizate periodic.

 În acest context, pe 25 februarie 2021, BusinessMark are plăcerea să vă invite la o nouă ediție a Tomorrow@Work”, eveniment online în cadrul căruia vom încerca să răspundem unei întrebări esențiale: Cum privim ziua de mâine și cum ne pregătim pentru ea?

Alături de noi vor fi, în calitate de speakeri:

  • BEATRIZ MACARRÓN, Employee Experience Design Lead, Telefónica Global;
  • NAVID NAZEMIAN, Executive Transition Coach (PCC) & Global Head of HR, Vodafone;
  • ANDREEA MIHNEA, Chief People Officer, First Bank;
  • GABRIELA NEAMȚU, Corporate Center & HR Manager, MOL România;
  • LUIZA MÜLLER, HR Director, Orange România;
  • CRISTINA CORELLO, Director Resurse Umane, Grupul Bosch în România;
  • ANDREI CREȚU, Co-fondator, Pluria;
  • OANA MUNTEANU, Director, People & Organisation, PwC România;
  • ALEXANDRA DAVID, Human Resources Director, FrieslandCampina România;
  • MIHAI GĂVAN, HCM Global Sales Director, TotalSoft;
  • CRISTINA ULEȘAN, Human Resources Director, Brico Dépôt România (parte a grupului Kingfisher);
  • DIANA ENĂCHESCU, CEO & Founder, IziDoc;
  • SIMONA CARP, HR Manager România & Bulgaria, JYSK România & Bulgaria.

Moderatorii evenimentului sunt:

  • OANA MUNTEANU, Director, People & Organisation, PwC România;
  • DANIEL DRĂGAN, Managing Partner, BusinessMark.

Împreună, vom căuta răspunsuri la întrebări precum: Ce schimbări aduse de pandemie ne așteptăm să devină definitive? Cum a schimbat pandemia rolul managerului de HR în organizație? Putem discuta despre o nouă poziționare ce va defini viitorul la nivel de resurse umane? Care sunt slujbele viitorului? Cum se vor schimba organigramele organizaționale în viitor? Cum se pregătesc specialiștii de HR pentru această nouă configurație? Care sunt riscurile la nivel de securitate a datelor pe care extinderea AI la nivel organizațional le are? Sunt datele angajaților corespunzător protejate? Cum creăm un brand de angajator cu sinceritate, gândire strategică și puțin șarm? Cum ne spunem povestea, fără a spune povești? Ce influențează cultura organizațională și cum putem avea grijă de sănătatea sa pe termen lung? Care vor fi soluțiile la nivel de spațiu de lucru în viitor? Sisteme fixe sau flexibile? O singură opțiune sau sisteme hibride?

Conferința vizează: HR Managers & HR Directors, Talent & Acquisition Managers, Employer Branding Managers, Recruitment Managers, HR Business Partners, Hiring Managers, HR & PR Specialists, Internal & External Communication Managers, Consultanți HR, PR & employer branding, Directori generali, Team Leaders.

Participarea la eveniment este gratuită, însă este necesară înscrierea prealabilă AICI. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la office@business-mark.ro.

Adauga comentariu

Cele mai noi

CIO Council și Revista CARIERE organizează miercuri, 19 mai, între orele 15.00-17.30, o nouă ediție din seria de evenimente online CIO TALKS – Powered by CIO Council cu tema Digital Leadership. Building Frameworks for Digital Success. CIO Council propune o discuție deschisă despre cum pot crește organizațiile eficiența operațională folosind tendințele actuale din tehnologie, precum […]

Detalii

Pe 12 mai 2021, de la ora 09:30, BusinessMark are plăcerea să vă invite o nouă ediție a evenimentului „Magnetico. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”, ce va avea loc online. În cadrul conferinței, care vizează HR Managers & HR Directors, Talent & Acquisition Managers, Employer Branding […]

Detalii

Studiul realizat de Grayling în rândul a 550 de lideri din domeniul afacerilor arată că 2021 va fi un an esenţial pentru companii în urma pandemiei de COVID-19 şi în perspectiva conferinţei COP26 Aspectele legate de criteriile ESG (de mediu, sociale şi de guvernanţă) vor avea o mai mare importanţă în 2021, consideră liderii din […]

Detalii

Pe 18 și 19 mai va avea loc prima conferință online internațională, dedicată conceptului de „Employer Branding” în România. EBcon 2021 va reuni peste 350 de profesioniști internaționali și locali, entuziaști ai HR, Marketing și Employer Branding și peste 15 speakeri care vor fi prezenți pe scena virtuală pentru a aborda tematici relevante pentru evoluția […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter