Hot Now

Webcast: FAST FORWARD. ORGANIZAȚIA VIITORULUI, Ediția VIII. THE FUTURE OF EMPLOYEE EXPERIENCE, 21-22 aprilie, între orele 14:00 – 17:00

20 04 2021, Portal HR , Comenteaza, 517 afisari

Revista HR Manager organizează, cu sprijinul Humanistic, în zilele de 21-22 aprilie, între orele 14:00-17:00, ediția a VIII-a din seria de evenimente online FAST FORWARD. ORGANIZAȚIA VIITORULUI cu tema THE FUTURE OF EMPLOYEE EXPERIENCE.

În 2020 experiența angajatului a fost schimbată radical de Noua Realitate. De la specialiștii și practicienii HR invitați în această ediție aflăm ce se întâmplă când realitatea nu mai e nouă, ci devine un fel de a acționa permanentizat prin munca de tip hibrid:

  • DANIELA VERCELLINO – HR Director, Société Générale Global Solution Center
  • DIANA VOICU – Senior Consultant, Learning Architect, MMM Consulting
  • DIANA DUMITRU – HR Business Partner, Continental Automotive Romania
  • RALUCA POPESCU – Talent Manager, HEINEKEN România
  • FELICIA GEORGESCU – Head of Human Resources and CSR, Sodexo Pass România
  • BIANCA GUȚĂ – Organizational Development Director, eMAG
  • ROXANA ABRAȘU – Partener, Coordonator al Practicii de Dreptul Muncii, NNDKP
  • MARIA STOENESCU – Talent Acquisition Lead, Arctic
  • ANA TEODORESCU – HR Director, CertSIGN
  • NATALIA BUTNARU – Legal Manager, CertSIGN
  • DELIA ILIASA – Managing Partner, SanoPass
  • ANDREI CREȚU – Co-founder PLURIA, 7card
  • LĂCRĂMIOARA DĂRĂBAN – Head of Human Relations, Continental Sibiu
  • DOINA FILIP – Head of Reward & HR Budget, Orange România
  • ANDREEA MINUȚĂ – Director Divizia Abonamente, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA
  • MIHAI ZÂNT – Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC – Moderator
  • IULIA BUCIUMAN – Managing Partner HUMANISTIC – Co-moderator.

Pe parcursul celor două zile dezbatem idei și inițiative ce pot fi propuse pentru ca experiența angajatului să producă engagement și performanță, dar și să diferențieze angajatorii. În plus, aducem în discuție diferitele moduri în care trebuie adaptate nevoile salariatului de flexibilizare (e.g. telemuncă, beneficii flexibile) la cerințele legale în materie, precum și implicațiile și obligațiile corelative ale angajatorului în condițiile muncii de oriunde. În această ediție abordăm următoarele teme de discuție și aflăm răspunsurile la întrebările de mai jos:

  • Atragere: care sunt tool-urile pentru Noua Recrutare, cum comunicăm brandul de Angajator și job-urile noi, cu ce înlocuim târgurile și prezența în universități, ce alternative avem pentru comunicare, ofertare și management al candidaților, care sunt noile beneficii flexibile pe care le propunem, asigurările medicale și prezența serviciilor unui psiholog/coach sunt prioritare?
  • Integrare: ce au acum în plus programele de Onboarding, cum schimbăm evenimentele de bun venit și ce facem acum în primele 30/60/90 de zile, cum diminuăm plecările în primele 3 luni, când e atât de complicat de stabilit legătura emoțională cu organizația în munca hibrid?
  • Performanță: cât de des și cum oferim feedback, cum devenim agili și cum schimbăm procesele pentru a acomoda munca hibrid, cum ne pregătim liderii pentru a face managementul muncii la distanță, cum setăm obiectivele și cum tratăm lipsa de performanță și de responsabilitate?
  • Angajament: cum dezvoltăm cultura muncii când o parte a echipei lucrează la distanță și cealaltă la birou, cu ce se înlocuiesc contexte spontane de conectare și reglare emoțională cu echipa, cum vor arăta evenimentele de engagement, de recunoaștere și celebrare a succesului, cum se schimbă motivația de a munci și care sunt factorii care vor produce noua motivație, cum se va măsura diferit angajamentul, cum ne asigurăm de siguranța psihologică a angajaților?

Toate prezentările și discuțiile se desfășoară în limba română.

În timpul evenimentului participanții au posibilitatea să adreseze întrebări prin intermediul unui chat live.

Participarea este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării.

Înregistrarea se face pe pagina evenimentului, unde se găsesc toate detaliile privind temele de discuție și vorbitorii acestei ediții.

Pentru detalii legate de organizare adresa de contact este evenimente@cariereonline.ro.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Atragerea și păstrarea talentelor sunt preocupări majore pentru angajatorii din întreaga lume, însă mai mult de o treime (35%) dintre angajați sunt susceptibili să renunțe la locul de muncă în următoarele 12 luni, Generația Z (38%) și milenialii (37%) fiind cei mai predispuși să plece, potrivit studiului EY 2023 Work Reimagined Survey. Sondajul constată o […]

Detalii
Gerke Witteveen, NN Pensii

Gerke Witteveen este noul CEO al NN Pensii SAFPAP S.A., începând din 9 octombrie 2023. Gerke o înlocuiește pe Andreea Pipernea, care a condus NN Pensii SAFPAP S.A. în ultimii șase ani, și care va urma noi oportunități profesionale și antreprenoriale în afara NN. Gerke are o experiență de aproape 20 de ani în domeniul […]

Detalii
Wellnessentially

Wellbeing.ro, unul dintre ei mai importanți furnizori de servicii de wellbeing din România, lansează parteneriatul cu Wellnessentially, o platformă digitală de wellness de ultimă generație care ajută angajatorii să reducă stresul angajaților și să își întărească cultura organizațională prin intermediul experienței gamificate, crescând astfel creativitatea, productivitatea și bună starea generală a acestora. Platforma Wellnessentially este […]

Detalii
Alina Botica / Portal HR

Alina Botica este fotografă, cu specializare în fotografia de beauty, portret și cea de boudoir, reușind să facă femeile să se simtă bine în pielea lor ca să-și poată exprima feminitatea și printr-un shooting foto profesionist. N-a fost mereu simplu și nu și-a găsit nișa de specializare dintr-o dată, ci a trecut prin mai multe […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter