În actualul context generat de Coronavirus, nevoia de a lucra de acasă și de întâlniri virtuale crește rapid. Obiectivul Cisco este de a ne ajuta clienții și angajații acestora să rămână conectați și eficienți.
În ultimele săptămâni, versiunea gratuită a Webex, platforma de colaborare a Cisco a fost accesată de tot mai mulți utilizatori, înregistrând o creștere de 7 ori a adopției în țările afectate.
Suntem onorați că tehnologia noastră îi poate ajuta pe oameni în această perioadă dificilă.
Prin urmare, în ultimele săptămâni, Cisco Webex și-a extins oferta gratuită. Funcționalitățile includ acum întâlniri pentru până la 100 de participanți, precum și posibilitatea de utilizare nelimitată fără restricții de timp. În plus, Cisco oferă clienților non-Webex licențe gratuite timp de 90 de zile. Funcționalitățile extinse sunt furnizate clienților existenți pentru a răspunde nevoilor din ce în ce mai mari ale acestora.
Organizațiile care își transferă operațiunile de la birou acasă au, de asemenea, nevoie de soluții adecvate de securitate.
Cisco pune la dispoziție, gratuit, trei tehnologii esențiale de securitate concepute pentru securizarea activității celor care lucrează de la distanță:
• Cisco AnyConnect Secure Mobility Client permite angajaților să lucreze de la distanță prin VPN, de oriunde, cu dispozitivele mobile proprii.
• Cisco Umbrella protejează utilizatorii de adrese URL sau site-uri web rău intenționate, indiferent dacă aceștia se află sau nu în rețea.
• Duo Security permite organizațiilor să verifice identitatea utilizatorilor și încrederea dispozitivului folosit, prin intermediul unei autentificări multi-factor avansate înainte de a avea acces la aplicații și resurse.
Pentru toate cele trei soluții, clienții existenți își pot depăși limita de utilizator pentru a susține o creștere a numărului de angajați la distanță. Clienții noi pot accesa o licență gratuită.
Cisco dorește să ajute companiile să-și continue activitatea fără întreruperi și să minimizeze impactul condițiilor actuale asupra afacerii.
Pentru mai multe detalii, vă invităm să accesați următoarele link-uri de blog. Experții Cisco sunt disponibili oricând și vă pot oferi informații suplimentare, dacă aveți nevoie.
Anul 2023 a fost unul dificil pentru sectorul IT, atât la nivel global, dar mai ales în România. Pe de o parte, concedieri semnificative în prima parte a anului au lăsat foarte mulți candidați în căutare de job într-o piață cu pretenții tot mai ridicate, iar pe de altă parte, impozitarea veniturilor de peste 10.000 […]
DetaliiCustomer Experience Romania organizează CX Conference Bucharest 2023, un eveniment conceput pentru a sustine transformarea domeniul experienței clienților în România. Conferința va avea loc pe data de 25 octombrie la Nord Events Centre și se adresează liderilor din domeniul CX, marketing, resurse umane, customer care, customer service, vânzări, operațiuni și antreprenorilor romani. CX Conference Bucharest […]
Detalii91,2% dintre angajatorii care au participat la cel mai recent sondaj derulat de eJobs România au declarat că au în plan să facă angajări până la finalul anului. 5,4% spun că au blocat toate angajările, în timp ce 3,4% nu știu exact care va fi cursul evenimentelor până la final de an. Dintre cei care […]
DetaliiIndependenți, pragmatici, la curent cu noile tehnologii, tinerii din generația Z sunt deciși să își trăiască viața și să își construiască parcursul educațional și profesional conform propriului set de valori. Anual, la IUF- The International University Fair participă peste 20.000 de elevi și studenți. Datele ultimelor ediții ne arată că tinerii din România sunt din […]
Detalii