Zilele Biz 2013 – Ediția „Best of the Best”
„Vreau să fiu cel mai tăricel”, „Măcar să ieșim pe locul doi” sau „Ești pur și simplu OKeiutz” sunt enunțurile prin care noua campanie Zilele Biz a ales să lupte contra mediocrității în mediul de business românesc.
Cu un mesaj puternic care îndeamnă să nu ne mai mulțumim cu puțin, campania „Bunicel”, propusă de agenția de publicitate Next Advertising pentru ediția 2013 a evenimentului Zilele Biz, vine să sublinieze starea de acalmie în care a intrat comunitatea de afaceri și să îndrume audiența să aibe aspirații, să renunțe la obișnuința de a lăsa stindardul jos la primele semne de adversitate.
În același spirit, nici la Zilele Biz organizatorii nu se mulțumesc cu puțin. De 12 ani, aduc pe scena evenimentului oameni care contează: lideri, vizionari, personalități care pot să inspire prin poveștile și exemplul propriu. Iar performanța evenimentului de a strânge sute de antreprenori și manageri nu a fost repetată de nicio altă conferință de business. Timp de cinci zile, discuțiile relevante și networking-ul gravitează în jurul a cinci domenii: antreprenoriat, inovație, management, CSR, marketing & media.
„Next ne-a propus o campanie prin care trage un semnal de alarmă și invită mediul de afaceri la arme pentru lupta contra comodității. Este o campanie cu multă ironie care ne-a plăcut din primul moment. Are acel gen de mesaj care prinde la un anumit public și care aduce miraculous zâmbete pe buze. Extrapolând, cum Zilele Biz nu este un eveniment pentru publicul larg, cine nu înțelege această campanie nu este în target! Cei care nu se mulțumesc cu puțin și luptă să fie cei mai buni în domeniile în care activează sunt așteptați în săptămâna 11 – 15 noiembrie la Zilele Biz.”, spune Marta Ușurelu, redactor sef revista Biz, organizatorul evenimentului ZileleBiz.
„Bunicel” este a treia campanie ce poarta semnatura Next, pentru Zilele Biz, primul eveniment de business din țară, dupa deja celebrele și premiatele spoturi „Nu sunteți în target” și „Cum privesc de fapt oamenii comunicarea„.
Liviu David, Creative Director la Next Advertising, spune despre această campanie că “Ideea spotului o tot prezint la clienți de prin 2007 încoace. Cu toții au evitat genul ăsta de demonstrații bazate pe adevăruri incontestabile, și au preferat mai degrabă să se bată cu pumnul în piept. Mie îmi plac campaniile care în loc să ilustreze pozitiv și megaloman subiectul, preferă să demonstreze un insight adevărat, și atunci mesajul brandului capătă o notă accentuată de sinceritate. În cazul acesta, în loc să spunem „noi suntem cei mai tari”, spotul demonstrează cât de ridicol e să îți propui să fii mediocru. Nicio exagerare nu bate insight-urile adevărate. Și dacă respectivii clienți cărora am încercat să le explic toate astea nu s-au simțit reprezentați de idee, iată că într-un final am găsit pe cineva care chiar o merită”
Pentru mai multe detalii despre program, vorbitori și temele abordate, urmăriți pagina evenimentului: www.zilelebiz.ro
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam