Brand de angajator sau brand de talente?

Despre brand de angajator se vorbește de ceva vreme, dar ideea unui brand (social) de talente a început să devină de curând un subiect de interes pentru cei preocupați de managementul strategic al resurselor umane. Iar pentru că azi este ziua resurselor pe PortalHR, ne-a atras atenția în acest context cartea brandului de angajator de pe LinkedIn.
Cartea promite să dezvăluie cei 5 pași care trebuie parcurși pentru a dezvolta un brand de talente cu o dimensiune pronunțat socială. În plus, veți descoperi de ce brandul de talente înlocuiește cu succes brandul de angajator, ce indicatori de performanță online trebuie urmăriți pentru a vă asigura că sunteți pe drumul cel bun, 6 sugestii pentru fișe de post cu adevărat atractive precum și multe alte idei pentru conturarea brandului de talente al organizației voastre.
Descărcați cartea urmând acest link.
Dacă subiectul comunităților de talente vi se pare interesant, vă mai recomandăm pe această temă:
1. Ce înseamnă o comunitate de talente în 2013
2. 10 întrebări de pus atunci când recrutezi un manager de comunitate
3. 4 modalități de creștere a comunităților de talente
În plus, LinkedIn vine în întâmpinarea celor care vor să măsoare brandul organizațional din punctul de vedere al atractivității pentru profesioniștii valoroși din piață. Descoperiți cum vă poate ajuta Indexul brandului de talente dezvoltat de LinkedIn urmărind această prezentare:
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam