Hot Now

Brand de angajator sau brand de talente?

08 11 2013, Portal HR , Comenteaza, 4.169 afisari

Despre brand de angajator se vorbește de ceva vreme, dar ideea unui brand (social) de talente a început să devină de curând un subiect de interes pentru cei preocupați de managementul strategic al resurselor umane. Iar pentru că azi este ziua resurselor pe PortalHR, ne-a atras atenția în acest context cartea brandului de angajator de pe LinkedIn.

Cartea promite să dezvăluie cei 5 pași care trebuie parcurși pentru a dezvolta un brand de talente cu o dimensiune pronunțat socială. În plus, veți descoperi de ce brandul de talente înlocuiește cu succes brandul de angajator, ce indicatori de performanță online trebuie urmăriți pentru a vă asigura că sunteți pe drumul cel bun, 6 sugestii pentru fișe de post cu adevărat atractive precum și multe alte idei pentru conturarea brandului de talente al organizației voastre.

Descărcați cartea urmând acest link.

Dacă subiectul comunităților de talente vi se pare interesant, vă mai recomandăm pe această temă:

1. Ce înseamnă o comunitate de talente în 2013

2. 10 întrebări de pus atunci când recrutezi un manager de comunitate

3. 4 modalități de creștere a comunităților de talente

În plus, LinkedIn vine în întâmpinarea celor care vor să măsoare brandul organizațional din punctul de vedere al atractivității pentru profesioniștii valoroși din piață. Descoperiți cum vă poate ajuta Indexul brandului de talente dezvoltat de LinkedIn urmărind această prezentare:

Adauga comentariu

Cele mai noi

Ca urmare a răspândirii epidemiei COVID19 și a instituirii stării de urgență ce limitează circulația persoanelor, redacția Revistei CARIERE a hotărât să pună gratuit la dispoziția cititorilor săi ediția digitală a publicației, începând cu Martie 2020. Este o formă de respect și de grijă față de integritatea oamenilor și față de nevoia lor de a […]

Detalii

Echipa Biz a lansat astăzi BizRomânia, un proiect special care include site-ul BizRomania.ro și ediția specială a revistei, Biz România. Realizat în timp record, proiectul este dedicat comunității de business și oferă recomandări și soluții de la cei mai puternici experți și analiști pentru traversarea cu bine a crizei coronavirusului. „Acum este nevoie mai mult […]

Detalii

Inițiativa „Reacție pentru educație”, susținută de Ministerul Educației și Cercetării și inițiată de Narada, cu sprijinul Cora România, lansează o platformă digitală care ușurează accesul la educația la distanță pentru cel puțin 30.000 de profesori și elevii lor. Reacție pentru educație este un plan de intervenție, structurat pe două dintre cele mai plauzibile scenarii posibile […]

Detalii

Autor: Claudia Sofianu, Partener, Liderul Diviziei de Impozit pe venit și contribuții sociale, EY România Efectele pandemiei COVID-19 asupra relației dintre angajați și angajatori sunt încă incomplet cunoscute și greu de anticipat în acest moment, dar printre ele ar putea fi: reducerea mobilității oamenilor, folosirea accentuată a mijloacelor de comunicare la distanță și a tehnologiei […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter