Secțiune susținută de

Top 10 pagini de companie pe LinkedIn

Portal HR \ HR Pedia \ Top 10 pagini de companie pe LinkedIn
pagini de companie pe linkedin

În efortul de construire și menținere a unei imagini atractive, companiile au un instrument foarte important pe care îl pot integra ușor într-o strategie de employer branding: pagina de companie pe LinkedIn.

Odată ce această pagină a fost setată, strategia de conținut ar trebui să aibă în vedere 2 scopuri esențiale: atragerea de „urmăritori” și comunicarea directă cu aceștia (vorbim aici despre angajații companiei, dar și despre profesioniști interesați de poziții vacante, parteneri de business etc.).

Pentru că știm cât de dificil se poate dovedi acest proces de comunicare eficientă prin intermediul paginii de companie pe LinkedIn, vă recomandăm azi un top al companiilor cu cele mai de succes astfel de pagini pentru a înțelege mai bine ce și cum trebuie postat, care sunt informațiile ce dau naștere la interacțiune de calitate și cum se poate transforma pagina de companie de pe LinkedIn într-un vehicul eficient de management al talentelor.

Iată, așadar, primele 10 pagini de companie considerate ca fiind reprezentative de specialiști în domeniu:

  1. Coca-Cola
  2. Apple One Employment Services
  3. Mashable
  4. L’Oreal
  5. Four Seasons Hotels and Resorts
  6. The Nature Conservancy
  7. Black Rock
  8. Evernote
  9. IBM
  10. Marketplace Home Mortgage

Care sunt ingredientele care asigură succesul acestor pagini de companie pe LinkedIn? Combinații din următoarele:

  1. Conținutul plin de viață (povești din organizație, experiențe ale celor care lucrează în companiile respective, povești de echipă etc.);
  2. Alegerea conținutul postat în funcție de preferințele audienței;
  3. Postări de joburi, interacțiune în timp real cu candidații;
  4. Sfaturi pentru profesioniști/candidați/aplicanți;
  5. Conținut de calitate, oferit gratuit (rapoarte, tendințe, ebook-uri etc.);
  6. Pagini diferite în funcție de produse;
  7. Conținut amuzant (umor de calitate, concursuri etc.);
  8. Informații despre companie bine prezentate, într-un limbaj proaspăt, fără blocaje, repetiții, locuri comune;
  9. Imagini originale/sugestive cu linkuri către articole de pe blogul de companie;
  10. Utilizarea inspirată a opțiunilor de poziționare prioritară a conținutului pe LinkedIn;
  11. Articole care pun accentul pe probleme curente/crize/mituri etc.

Pentru și mai multe idei despre cum transforma paginile de companie pe LinkedIn într-un instrument eficient de branding de angajator, citiți tot articolul 12 Businesses With Fantastic LinkedIn Company Pages.

Save

Save

Save

Data articol: iulie 11, 2016

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam