Secțiune susținută de

2 zile până la Business Days București

Portal HR \ Actual \ 2 zile până la Business Days București

Cea de-a noua ediție din suita de evenimente  Business Days, cea mai importantă conferință dedicată mediului de afaceri din România, își va deschide porțile în mai puțin de două zile și se va desfășura în perioada 12-13 decembrie, fiind găzduita de Hotel Howard Johson Grand Plaza.  

La București,  Business Days  aduce 100 de speakeri, antreprenori în serie, un multipu campion mondial și olimpic, un  exemplu viu de leadership, business angels, manageri din companii de top, antreprenori de success din Cluj-Napoca, Timișoara, Sibiu, București și din afara țării, peste 150 de parteneri care sprijină organizarea  evenimentului și peste 700 de participanți care sunt așteptați la eveniment.

Temele ce vor fi abordate în cadrul ediției de București includ subiecte de actualitate, în acord cu nevoile și interesul manifestat de antreprenorii și managerii din București și împrejurimi. Se vor dezbate pe parcursul a două zile, în conferințele de dimineață, teme ca: Viitorul. Viziune și progres, Leadership vs Management, Arta succesului, o punte între atitudine și motivare, De la o simplă idee la succes pe termen lungmese rotunde orientate pe tematici: Impactul evoluției tehnologiei asupra afacerilor, Dezvoltarea și extinderea afacerii, HR – Managementul performanței și motivarea echipeiworkshopuri aplicate și exemplificate prin studii de caz, axate pe tematica vânzărilor, de la cum să construiesti un plan de vânzări eficient, negocieri de contracte importante, pe teme care abordează leadershipul, luarea de decizii inteligente, motivarea echipei, construirea unei echipe productive, cum măsori performanțele echipei tale în IT și de marketing, pe teme care abordează strategii de marketing și online marketing, Blue Ocean Strategy, cum să faci irelevantă competiția ta, branding și comunicare în era social media, cum să începi o afacere de la zero, photoreading sau cum poți citi 25.000 de cuvinte pe minut, visual management-de la disciplina la inovație, tehnici abordate de agile și learn, prezentări de impact, tehnici de public speaking, business drive – simulare de tip business game, arta succesului în afaceri prin business networking și multe altele.

Pe parcurcursul celor două zile ale evenimentului, cei interesați pot participa la:

  • 4 conferințe
  • 25 de workshopuri tematice
  • 3 mese rotunde și dezbateri moderate
  • o sesiune de coaching cu Mihai Stănescu
  • workshop de antrenarea atenției cu Magicianul Augustin
  • o prezentare de modă pentru femeia și bărbatul antreprenor, susținută de trei designeri Mirela Fraser, Sarto to Measure și Mihaela Glavan
  • degustare de vinuri de colecție specifice oferite de Casa de Vinuri Cotnari,Valea Vinulul
  • expoziție tematică
  • tombolă cu premii

Programul complet al evenimentului și descrierea fiecărei acțiuni în parte, se poate vizualiza pe pagina oficiala bucuresti2012.businessdays.ro. 

Pentru cei interesați, care nu pot ajunge la eveniment, conferințele de dimineață și mesele rotunde vor fi transmise live pe internet.

Modalitățile de acces la eveniment sunt flexibile și variate, variantele de preț pot fi consultate pe situl evenimentului, cei interesați se mai pot înscrie până pe 11.12.2012, orele 17.00.

Cativa dintre speakerii invitati ai acestei editii: Connie Larkin, Yula Reinshmid, Marius Ghenea,  Amalia Sterescu, Silviu Hotaran,  Dan Bulucea, Rucsandra Hurezeanu, Carmen Neagu, Sorin Manea, Cristian Nacu, Gabriel Biris, Bogdan Balaci, Dragos Roua, Dragos Anastasiu, Radu Tudorache, Bogdan Grosu, Adrian Florea, Loránd Soares-Szász, Bogdan Comanescu, Mihaela Stroe, Ivan Patzaichin, Teodor Frolu, Bogdan Comanescu, Voicu Oprean, Andy Szekely, Florentin Banu, Mihai Stanescu,  Mihaela Perianu, Madalina Uceanu, Eusebiu Burcas, Calin Biris si multi altii.

Lista completă și mai multe detalii despre speakeri, program, precum și modalitățile de acces și ofertele promoționale sunt disponibile pe site-ul evenimentului: bucuresti2012.businessdays.ro

Data articol: decembrie 10, 2012

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam