Revista CARIERE împreună cu EY România organizează vineri 15 mai, între orele 11:30-12:30, al cincilea webinar din seria “Bright Talks in DifficultTimes”, în cadrulcăruia vom discuta despre HR 2.0: ce păstrăm și ce schimbăm?
Ținând cont de contextul dinamic actual datorat răspândirii coronavirusului (COVID-19) în România și Europa, angajatorii trebuie să facă față provocărilor, să își adapteze afacerile la noile standarde legale și operaționale și să ia cele mai bune măsuri, inclusiv din punctul de vedere al resurselor umane.
Ediția “Bright Talks in Difficult Times” de vineri 15 mai, începând cu ora 11:30, este despre viitorul departamentului de HR așa cum îl desenează realitatea prezentului. Ce schimbări face criză Covid19 în procesele interne de HR și cum integrează managerul în planurile sale cele
două perspective – vechi și nou – ce păstrează și ce schimbă? Soluții „smart” în vremuri de criză. HR 2.0
Acest webinar face parte dintr-o serie de evenimente online menite să sprijine mediul de afaceri în perioada următoare prin diseminarea de bune practici combinate cu sfaturile specialiștilor noștri.
Alături de invitații din această saptămână:
Moderator: Horațiu Cocheci, Director People Advisory Services, EY România
Vom discuta pe următoarele teme:
Prezentările și discuțiile se vor desfășura în limba română.
Pentru participarea la eveniment vă rugăm accesați pagina evenimentului, unde veți găsi toate detaliile despre temele și vorbitorii acestei ediții și puteți adresa întrebări în avans pentru invitați https://revistacariere.ro/eveniment-cariere/bright-talks-in-difficult-times-5/.
Participarea la eveniment este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării.
Pentru mai multe informații organizatorice, persoanele de contact sunt Andra Zikov (andra.zikov@cariereonline.ro) și Laura Manciu (laura.manciu@cariereonline.ro).
Finalul anului universitar înseamnă, pentru mulți tineri, inițierea unui proces de căutare a unui loc de muncă, unii dintre ei fiind la primul demers de acest fel. Companiile fac și ele eforturi să atragă tineri interesați să evolueze pe plan profesional sau să-și înceapă cariera, mai ales în condițiile în care rata de ocupare pe […]
DetaliiExperiența angajaților, parcursul lor în organizație – de la recrutare și până la exit interview -, nevoile acestora într-o piață a muncii post-pandemie, digitalizarea departamentului de HR și integrarea inteligenței artificiale în activitățile angajaților sunt doar câteva dintre subiectele abordate în cadrul conferinței „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating […]
DetaliiUn robot poate suplini lipsa a patru manipulatori de produse şi materiale Roboţii mobili sunt capabili să transporte sarcini de până la 1.350 de kg Baza de roboți va creşte constant cu 30-40% în următorii ani Roboţii mobili autonomi pot fi o alternativă prin care companiile din România pot să depăşească criza de personal necesar […]
DetaliiDupă ce, la finalul anului trecut, a fost anunțată deblocarea a 90.000 de posturi vacante din aparatul de stat, luna mai a venit cu vestea înghețării angajărilor în instituțiile publice, până la sfârșitul anului. Luna aprilie pare, astfel, să fi fost ultima în care numărul de joburi noi scoase în piață a depășit pragul de […]
Detalii