Hot Now

Abonamentul la dentist, cel mai nou beneficiu extrasalarial

26 11 2019, Portal HR , Comenteaza, 400 afisari

Oferta de beneficii extrasalariale pe care companiile din România le pot oferi angajaților se diversifică cu un abonament la dentist, care vine în completarea pachetului medical la marile clinici private. Abonamentul IziDoc, unic în România și cu un cost de până la 29 de euro pe an, le permite angajaților să aleagă dintr-o rețea de peste 200 de dentiști în prezent, și să beneficieze de reducerile și gratuitățile oferite de aceștia.

Rețeaua cuprinde, la finalul anului 2019, orașele București, Cluj-Napoca, Sibiu și Ploiești, și se va extinde în toate marile orașe până la jumătatea anului următor, când se estimează că va avea 150 de clinici-partenere, cu peste 500 de dentiști, și minimum 5.000 de abonați. Companiile care oferă în prezent angajaților abonamentul IziDoc sunt din domeniile IT, financiar și energie.

“În Romania, pacienții au, în general, o singură opțiune, să plătească integral serviciile stomatologice, în cadrul cabinetelor private. Abonamentul IziDoc, care funcționează ca beneficiu extrasalarial neimpozabil și pentru care angajatorii plătesc între 21 și 29 de euro pe an pentru fiecare angajat, le oferă abonaților posibilitatea să își aleagă de pe platforma de beneficii dentare izidoc.ro medicul dentist potrivit nevoilor și așteptărilor lor”, declară Diana Enăchescu, fondatorul IziDoc.

Clinicile și cabinetele medicale partenere iziDoc sunt selectate după criterii de calitate profesională și distribuire geografică. Abonații își pot alege medicul dentist în special după criterii precum proximitatea, experiența, discount-urile oferite și prețurile practicate, platforma izidoc.ro oferind toate aceste informații, dar și educație dentară constantă pentru conștientizarea importanței îngrijirii regulate a sănătății dentare.

Statistici realizate la nivelul Uniunii Europene arată că România este la coada clasamentului privind cheltuielile per capita pentru serviciile stomatologice și se clasează pe primele locuri în privința problemelor dentare, 80% dintre români confruntându-se cu asemenea afecțiuni. Un studiu privind sănătatea orală în țările UE arată că doar 30% dintre români au dantura naturală completă, față de media din țările nordice, care depășește 50%.

O sănătate orală precară poate afecta considerabil, și pe termen lung, încrederea de sine și calitatea vieții unei persoane, fapt reflectat de statisticile de profil care arată că 16% dintre români s-au declarat stânjeniți de starea danturii lor, față de media europeană de doar 7%. Nici la capitolul prevenție și vizite regulate la medicul dentist statisticile nu stau mai bine, în ultimele 12 luni doar 34% dintre români mergând la un control stomatologic de rutină, față de 57% media europeană sau 83% în Olanda.

“Din experiența de până acum, angajatorii care oferă abonamentul la stomatolog salariaților, ca o completare a celui medical clasic, au înțeles importanța protejării sănătății dentare a angajaților lor. Urmăresc să aibă angajați sănătoși, zâmbitori, conștienți de importanța prevenției dentare și, bineînțeles, motivați pentru performanță”, precizează Diana Enăchescu.

Platforma de beneficii dentare IziDoc susține, încă de la apariție, accesul la serviciile stomatologice pentru cei aflați în situații mai puțin fericite. 2% din veniturile IziDoc sunt direcționați către sponsorizarea tratamentelor stomatologice pentru copiii din zone rurale defavorizate, cu ajutorul Zânei Merciluță, primul cabinet stomatologic mobil din România. Aceasta, prin Asociatia MerciCharity, și alături de medici dentiști voluntari, ajută copiii să își rezolve probleme dentare urgente și îi îndrumă spre prevenție.

Platforma de beneficii dentare reprezintă o investiție de 50.000 de euro a antreprenorului Diana Enăchescu, alături de doi parteneri, unul fiind medic dentist și trainer în domeniul stomatologic, iar cel de-al doilea activând la nivel european în domeniul vânzărilor de materiale stomatologice.

Diana Enăchescu vine din consultanță de management și are expertiză în dezvoltare și implementare de noi strategii, transformare organizațională, fuziuni și achiziții în domenii precum energie, retail, utilități sau pharma. Cu o experiență profesională de 14 ani, a lucrat în cadrul companiei globale de consultanță A.T. Kearney, precum și în industria pharma.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Școala de Valori a lansat pe 20 iulie Tabăra online Laboratorul de cariere, o premieră în educația alternativă românească: primul program de experiențe pentru succes în care tinerii cu vârste între 16 – 20 ani își pot dezvolta abilitățile și identifica oportunitățile de dezvoltare academică și de carieră. Înscrierea în tabăra are loc până pe […]

Detalii

Absolvenții din promoția 2020 de la ciclul de licență și masterat din toată țara, dar și tinerii profesioniști care se află în căutarea unui loc de muncă sau unui program de internship/trainee sunt invitați să acceseze gratuit portalul de carieră Hipo.ro, unde până pe 14 august, se desfășoară Târgul Virtual pentru Absolvenți 2020, un eveniment […]

Detalii

Redacția Avocatnet a scris în ultimele luni despre foarte multe aspecte ce țin de relația angajator – salariat în contextul epidemiei de coronavirus. Acesta este motivul pentru care au putut să pună azi informațiile cap la cap pentru a face un ghid orientativ util pentru orice companie activă în momentul de față sau care se […]

Detalii

În perioada 1-9 septembrie 2020 se va desfășura ediția a XIV-a a Școlii de Vară HR Club Next Generation, dedicată studenților și masteranzilor pasionați de resurse umane. Adaptându-ne “noului normal”, formatul va fi puţin diferit faţă de anii trecuţi, iar cursurile se vor desfăşura pe o platformă virtuală, însă obiectivul rămâne acelaşi: continuăm să ne […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter