Secțiune susținută de

Apply Conference 2021: 18 februarie 2021, live streaming

Portal HR \ Actual \ Apply Conference 2021: 18 februarie 2021, live streaming

Pentru cei mai mulți dintre noi, 2020 a fost de departe cel mai dificil an, unul plin cu provocări pentru care niciun curs sau carte de dezvoltare personală nu ne-a pregătit cu adevărat, fiind nevoiți să experimentăm mai mult, să învățam continuu, dar și să greșim mai des. Pandemia de coronavirus a schimbat brusc „regulile jocului”, iar liderii din domeniul resurselor umane s-au văzut nevoiți să regândească întreg procesul de lucru punând în centrul atenției siguranța și sănătatea angajaților care au fost nevoiți să lucreze de la birou.

Programul conferinței:

Sesiunea I:

MASTERS OF CHANGE: THE SUCCESS STORIES

Ca în orice criză și în timpul pandemiei, o serie de companii au dat dovadă de o flexibilitate mai mare, reușind în numai câteva zile să se adapteze la noul context generat de criza de sănătate publică și să transforme provocările întâlnite în oportunități. Dacă cele mai multe companii s-au confruntat cu un blocaj în primele zile de la intrarea în lockdown, o serie de oameni de resurse umane nu numai că nu au tras frâna, ba chiar au apăsat pedala de accelerație și au început procese de recrutare online sau au regândit politica de beneficii a angajaților, strategiile lor fiind urmate în scurt timp de întreaga industrie.  Cine sunt oamenii de resurse umane care au avut curajul să urmeze un drum neexplorat și de ce provocări s-au lovit? 

TEME:

  • Recrutarea online și provocările ei
  • Cum să motivezi o echipă de la distanță
  • Remote leadership
  • Cum a modificat pandemia benficiile angajațior
  • Cum transformă tehnologia resursele umane
  • Beneficiile financiare și nonfinanciare în era coronavirus

SPEAKERI:

Mădălina Uceanu, Managing Partner, CareerAdvisor
Delia Rotaru, VP People & Organisation, eMAG
Bogdan Naumovici, Managing Partner, 23 Communication Ideas
Radu Atanasiu, Lecturer Critical Thinking şi Decision-Making, Maastricht School of Management Romania

Sesiunea II:

WORK IN A POST-PANDEMIC WORLD

Pandemia de coronavirus a schimbat radical felul în care lucrăm și, foarte probabil, revenirea la normal despre care se vorbește din ce în ce mai des, în piața muncii, nu va mai fi posibilă. După ce o mare parte dintre angajații care au lucrat remote au demonstrat că pot fi productivi și lucrând de acasă, în perioada post-pandemie, tot mai mulți angajatori vor implementa un sistem de lucru hibrid care să îmbine lucrul de acasă cu cel de la birou. Cum va arăta piața muncii în 2021 și care va fi „noua normalitate” la birou?

TEME:

  • The Future of Work
  • Despre productivitate și Work From Home
  • Leadership in times of (pandemic) crisis
  • Resursele umane în perioada remote work
  • Despre reconversia profesională în pandemie
  • Tendințe în piața muncii în 2021

SPEAKERI:

Oana Preda, Head of HR, UniCredit Bank
Mihaela Perianu, Managing Parter, AIMS & Dale Carnegie Training
Antonio Eram, Founder & CEO Netopia
Bogdan Badea, CEO, eJobs Romania

Află mai multe detalii pe site-ul conferinței și pe pagina de Facebook a evenimentului.

Data articol: februarie 17, 2021

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam