Compania franceză Atos, lider global în transformare digitală, o numește pe Diana Sipos în funcția de Country Manager pentru Atos IT Solutions and Services România. Aceasta preia funcția de la Cătălina Dodu, care a condus operațiunile filialei locale timp de nouă ani.
În calitate de Country Manager, Diana Sipos va prelua implementarea strategiei companiei pe plan local, ce presupune încheierea de parteneriate strategice cu organizații relevante din zona IT și dezvoltarea portofoliului de servicii și de clienți.
„Fiind parte a echipei Atos încă de la intrarea companiei pe piața din România mă onorează și mă încântă preluarea funcției actuale. Îmi propun să duc mai departe realizările colegilor mei și, totodată, să dezvoltăm în continuare noi pârghii de extindere a businessului pe plan local și să răspundem cât mai eficient nevoilor clienților noștri locali și internaționali”, a declarat Diana Sipos.
Diana Sipos, anterior Chief Financial Officer în cadrul Atos România, face parte din companie încă de la lansarea acesteia pe piața locală, în 2011. Aceasta a construit strategia financiară locală și a coordonat operațiunile financiare ale subsidiarelor românești. Totodată, a gestionat și proiecte globale de eficientizare operațională și control financiar intern, având o experiență bogată pe zona de implementări de noi modele de afaceri și integrări de companii. Anterior, Diana Sipos a activat în departamentul financiar al companiei Siemens IT Solution and Services.
Absolventă a Academiei de Studii Economice din București (Facultatea de Finanțe – Bănci), Diana Sipos a urmat și studii post-universitare de master în Management și Administrarea Afacerilor fiind, totodată, membră a CECCAR și FCCA.
Cătălina Dodu, care a condus operațiunile locale ale Atos din 2014 până în prezent, a ales o nouă oportunitate în parcursul său profesional. De-a lungul mandatului său de Country Manager, echipa Atos România a crescut de la 550 la peste 3500 de angajați, care activează în cele patru centre pe plan local – în Bucureşti, Braşov, Cluj şi Timişoara.
Anul 2023 a fost unul dificil pentru sectorul IT, atât la nivel global, dar mai ales în România. Pe de o parte, concedieri semnificative în prima parte a anului au lăsat foarte mulți candidați în căutare de job într-o piață cu pretenții tot mai ridicate, iar pe de altă parte, impozitarea veniturilor de peste 10.000 […]
DetaliiCustomer Experience Romania organizează CX Conference Bucharest 2023, un eveniment conceput pentru a sustine transformarea domeniul experienței clienților în România. Conferința va avea loc pe data de 25 octombrie la Nord Events Centre și se adresează liderilor din domeniul CX, marketing, resurse umane, customer care, customer service, vânzări, operațiuni și antreprenorilor romani. CX Conference Bucharest […]
Detalii91,2% dintre angajatorii care au participat la cel mai recent sondaj derulat de eJobs România au declarat că au în plan să facă angajări până la finalul anului. 5,4% spun că au blocat toate angajările, în timp ce 3,4% nu știu exact care va fi cursul evenimentelor până la final de an. Dintre cei care […]
DetaliiIndependenți, pragmatici, la curent cu noile tehnologii, tinerii din generația Z sunt deciși să își trăiască viața și să își construiască parcursul educațional și profesional conform propriului set de valori. Anual, la IUF- The International University Fair participă peste 20.000 de elevi și studenți. Datele ultimelor ediții ne arată că tinerii din România sunt din […]
Detalii