Hot Now

Brand de angajator in social media – studiu de caz

14 07 2011, Portal HR , Comenteaza, 4.777 afisari

Ne plac povestile despre angajatori care folosesc inspirat platformele sociale si nu le considera doar o moda sau (si mai rau) un moft. Ne plac pentru ca sunt un semn ca schimbarea se intampla si ca ne poate face bine. Si cu cat se aduna mai multe semne bune, cu atat (credem noi) sunt sanse ca lucrurile sa se intample asa si la noi.

Articolul de pe ERE pe care vi-l recomandam azi discuta despre un alt angajator, de aceasta data cu un nume cat se poate de rasunator si pe plan local, si despre eforturile acestuia de a-si construi un brand de calitate in si prin social media: PepsiCo. Utilizarea creativa si consistenta a mijloacelor de comunicare disponibile prin YouTube, LinkedIn si Twitter poate face din acest exemplu un imbold constructiv pentru toate companiile care mai pun inca la indoiala impactul platformelor sociale.

Cateva din ideile care ne-au atras atentia citind articolul au fost:

1. Managementul unitar si consecvent al brandului PepsiCo in mediul online.

2. Contul de Twitter special dedicat candidatilor in cautare de joburi.

3. Tab-ul de cariere de pe LinkedIn.

4. Platforma mobila de publicare a job-urilor disponibile.

5. Filmele de pe YouTube care „transpira” cultura organizationala.

6. Interactiune de calitate pe Twitter (raspunsuri la intrebarile aplicantilor etc.)

7. Utilizarea inspirata a logo-ului „Possibilities” pentru o comunicare cu impact.

8. Testimonialele de la angajati.

Citeste tot articolul Why PepsiCo is a Social Media Superstar pentru inca o demonstratie despre puterea platformelor sociale in comunicarea brandului de angajator.

Adauga comentariu

Cele mai noi

În România și în lume se trece printr-o perioadă fără precedent, primind o lecție pentru care nu avem prea mult exercițiu: solidaritatea. Este important ca acum să înțelegem și să reflectăm la lucrurile mici care pot face diferența și care pot aduce o îmbunătățire atât țării, cât și întregii planete.  Din 2015, Națiunile Unite ne […]

Detalii

Revista CARIERE împreună cu EY organizează vineri 3 aprilie, de la ora 11:30 până la 12:30, primul webinar online din seria “Bright Talks in Difficult Times” în cadrul căruia alături de invitați se va discuta despre cele mai bune practici de securizare a angajaților aplicate de către angajatori în situația actuală. Acest webinar face parte […]

Detalii

În pandemie, munca la domiciliu nu mai este un moft ci o opțiune viabilă pentru majoritatea companiilor. Pentru că știm că, oricât de mult ne-ar ajuta tehnologia să ne reinventăm modul de a munci, în realitate lucrurile sunt mult mai dificile decât par la prima vedere, vă recomandăm azi o lectură utilă de la Editura […]

Detalii

Pandemia actuală are un impact asupra economiei la nivel global, iar domeniul construcțiilor nu constituie o excepție. Potrivit unui studiu demarat de IBC Focus, lider de piață în monitorizarea șantierelor din România, pe un eșantion de peste 300 de companii active în domeniu, 31% dintre respondenți estimează că în perioada următoare va crește rata șomajului. […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter