Secțiune susținută de

Brand de angajator in social media – studiu de caz

Portal HR \ Actual \ Brand de angajator in social media – studiu de caz

Ne plac povestile despre angajatori care folosesc inspirat platformele sociale si nu le considera doar o moda sau (si mai rau) un moft. Ne plac pentru ca sunt un semn ca schimbarea se intampla si ca ne poate face bine. Si cu cat se aduna mai multe semne bune, cu atat (credem noi) sunt sanse ca lucrurile sa se intample asa si la noi.

Articolul de pe ERE pe care vi-l recomandam azi discuta despre un alt angajator, de aceasta data cu un nume cat se poate de rasunator si pe plan local, si despre eforturile acestuia de a-si construi un brand de calitate in si prin social media: PepsiCo. Utilizarea creativa si consistenta a mijloacelor de comunicare disponibile prin YouTube, LinkedIn si Twitter poate face din acest exemplu un imbold constructiv pentru toate companiile care mai pun inca la indoiala impactul platformelor sociale.

Cateva din ideile care ne-au atras atentia citind articolul au fost:

1. Managementul unitar si consecvent al brandului PepsiCo in mediul online.

2. Contul de Twitter special dedicat candidatilor in cautare de joburi.

3. Tab-ul de cariere de pe LinkedIn.

4. Platforma mobila de publicare a job-urilor disponibile.

5. Filmele de pe YouTube care „transpira” cultura organizationala.

6. Interactiune de calitate pe Twitter (raspunsuri la intrebarile aplicantilor etc.)

7. Utilizarea inspirata a logo-ului „Possibilities” pentru o comunicare cu impact.

8. Testimonialele de la angajati.

Citeste tot articolul Why PepsiCo is a Social Media Superstar pentru inca o demonstratie despre puterea platformelor sociale in comunicarea brandului de angajator.

Data articol: iulie 14, 2011

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam