Hot Now

Brandul de angajator – caracteristici esențiale pentru succes

01 02 2016, Portal HR , Comenteaza, 4.537 afisari

Este de la sine înțeles că nicio companie nu va afirma vreodată că își tratează prost angajații sau că nu pune niciun preț pe echilibrul dintre viața personală și personală a acestora. Discursul corporatist va fi mereu axat pe sublinierea beneficiilor pe care munca în organizația respectivă le aduce potențialilor candidați, de la programele de dezvoltare personală la cultura organizațională axată pe colaborare și managementul participativ.

Multe din aceste afirmații rămân adesea în faza de proiect, nefiind susținute de realitățile „din teren”, motiv suficient pentru a explica eșecul unor proiecte de recrutare în care s-au investit resurse de timp, energie dar, mai ales (căci acestea sunt cele mai cuantificabile), financiare.

Ca responsabil de resurse umane, o parte semnificativă a jobului tău ar trebui să fie construirea unui brand de talente puternic, prin mijloace specifice marketing-ului, PR-ului, dar nu numai. Un discurs, oricât de bine ar suna, trebuie să fie susținut de practici concrete și cea mai bună metodă de a înțelege cum reușesc companiile de succes să își asigure imaginea corectă în piață este de a afla de la specialiști care sunt trăsăturile esențiale ale brandului de angajator de succes.

Acesta este subiectul abordat de ebook-ul pe care vi-l recomandăm azi, ebook oferit de cei de la Glassdoor.

Pentru sugestii practice despre cum susține un ATS dezvoltarea unui brand de angajator puternic, citiți și articolul Cum te ajută PhoenixATS în dezvoltarea brandului de angajator.

 

Adauga comentariu

Cele mai noi

Şapte companii de renume din România au intrat în finala competiţiei Top WellBeing Employer, ce premiază implicarea acestora pentru a oferi o stare de bine a angajaților și a comunității în care activează. Arctic SA, BCR, KPMG, Majorel Romania, mindit.io, Phillip Morris Romania și Provident Financial Romania au trecut de semifinala primei ediții a acestei […]

Detalii

Raluca Burghelea este noul Country Managing Director al Accenture România. Raluca și-a început cariera la Accenture în anul 2007, iar în prezent este Managing Director al Accenture Operations în România, rol pe care îl va păstra. În calitate de Operations Lead, ea a jucat un rol esențial în dezvoltarea activității locale din România în 6 […]

Detalii

Pe 30 septembrie și 1 octombrie, la Sala Palatului din București, va avea loc IUF – The International University Fair, cel mai important eveniment educațional din Sud-Estul Europei. Reprezentanții universităților din 12 țări vor prezenta elevilor de liceu și studenților programele de licență, masterat și facilitățile la care pot avea acces (burse, surse de finanţare, […]

Detalii

Zona micilor întreprinzători din România este, în mod tradițional, una extrem de dinamică, zeci de mii de SRL-uri fiind înființate în fiecare an. De la începutul anului și până în prezent peste 56.000 de SRL-uri noi au fost înregistrate, potrivit datelor publicate de Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC), în timp ce procentul firmelor nou […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter