Hot Now

Brandul vostru de angajator cu cine „vorbește”?

03 08 2015, Portal HR , Un comentariu, 3.450 afisari
Ce organizații își mai pot permite să ignore impactul pe care îl are social media asupra modului în care profesioniștii caută informații despre potențiali angajatori, asupra productivității lor și, implicit, asupra manierei în care se raportează la restul pieței și își planifică traseul profesional?

Dincolo de importanța covârșitoare a unei strategii pentru dezvoltarea acestui brand (de angajator sau de talente), pentru că nu avem nicio îndoială că acest lucru nu se poate face într-un mediu steril, pur teoretic, ci doar în interacțiune cu consumatorii (chiar, voi știți care sunt consumatorii brandului vostru de angajator?), vă recomandăm azi un articol de pe Eremedia care comentează 3 exemple de interacțiuni inspirate ale brandului organizațional cu consumatori mai mult sau mai puțin previzibili.
În primul exemplu detaliat este vorba despre compania Kohl’s care a postat pe pagina de cariere de pe Facebook o poză cu unul dintre angajații din depozit, însoțită de textul „Zi sau noapte, echipa noastra din Ottawa are nevoie de tine”. Nimic deosebit la prima vedere, nu? Mai interesante au fost însă reacțiile (comentariile), mai ales cel al soției angajatului din fotografie. Comentariul ei, pozitiv și personal, a atras o reacție inspirată din partea departamentului de comunicare de la Kohl și restul e… o poveste cât se poate de reală despre cum se pot aduna like-uri în favoarea unui angajator, poveste din care cine vrea are de învățat.
Dacă vreți să descoperiți exact ce a răspuns compania și ce impact a avut acest dialog pe Facebook în termeni de vizibilitate, dar și dacă sunteți curioși să aflați care sunt și celelalte 2 situații de comunicări inspirate prin intermediul social media, citiți tot articolul The Most Buzzed about Social Recruiting Posts of the Week.
Comentarii (1)
  1. Andreea spune:

    social media are un impact puternic in formarea individului.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Pe 30 martie 2023, aproape 300 de membri ai comunității HR Club s-au reîntâlnit live în cadrul celei de-a 15 ediții a decernării Premiilor de Excelență în Resurse Umane, unul dintre cele mai prestigioase evenimente de resurse umane ale anului. Înaintea ceremoniei de premiere, a avut loc o sesiune specială HR Club Talks live, dedicată […]

Detalii

Primul trimestru al anului se încheie cu aproape 100.000 de joburi noi postate pe eJobs.ro, cea mai mare platformă de recrutare online din România, dar și cu 2,7 milioane de aplicări, tablou aproape identic cu cel aferent primului trimestru al anului trecut. „Nu vedem diferențe notabile în ceea ce privește numărul de joburi postate sau […]

Detalii

Articol de Mădălina Trif, Senior Manager PwC România Companiile trebuie să-și regândească strategia de recompensare a angajaților, având în vedere că în ultimii zece ani echilibrul între viața profesională și cea personală, precum și formarea și dezvoltarea carierei, și-au triplat importanța în preferințele angajaților, în timp ce recompensa financiară a scăzut cu 24%, reiese din […]

Detalii

Un lider construiește o lume. E oare de ajuns ca ea să fie Bună și Adevărată? Pare că nu, pare că simțim cu toții și nevoia de Frumos. În 2023 vom vorbi Despre Frumos! Frumosul nu este totuna cu frumusețea estetică, chiar dacă o cuprinde. Frumosul este o filosofie de viață, o etică. Este acel […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter