Secțiune susținută de

Branduri îndrăgostite de consumatorii lor

Portal HR \ Actual \ Branduri îndrăgostite de consumatorii lor

Pe 28 aprilie 2015, Inspire Group a lansat cea de-a doua ediție a catalogului World Wide Brands.

Publicația este o colecție de povești a celor mai iubite branduri autohtone și internaționale. Colecția de cuvinte și imagini, îmbinate într-un mod spectaculos, oferă informații despre originea brandului, modul de dezvoltare, evoluție, cele mai importante schimbări, informații despre fondatori, imagini inedite, dar și relația cu consumatorii. De la idee la apariție, și până la ceea ce a ajuns să reprezinte în prezent, fiecare brand ascunde în spate o istorie care merită știută.

Cum se construiește un brand de succes? Asta surprinde World Wide Brands în cele 100 de pagini, prin poveștile spuse de Terapia Ranbaxy, Gorenje, Praktiker, Bonduelle, Euroministorage, Aqua Carpatica, Worldclass, Adama, Lenovo, Class Living, Vizal, Carrefour, EvoMag, Medlife și mulți alții.

Proiectul se încadrează în categoria cărților de colecție, care surprinde povestea companiilor de renume internațional. Conceptul redefinește performanța brandurilor și secretul longevității lor, redus la simpla și permanenta relație cu proprii clienti, încredere și inovație. Este, mai degrabă, o călătorie în timp, de la idee la identitate, de la valori la poziționare, de la transparență și implicare la simțuri și emoții, la experiențe împărtășite.

Evenimentul de lansare a reunit reprezentanți ai companiilor de top, pasionați de branding și marketing și presă. Top manageri din companiile participante vor lua cuvântul și vor face o incursiune în povestea brandului, inspirându-ne cu experiența lor.

Iată ce spune Anca Nazarov, publisherul cărții: Am fost mereu curioasă să știu ce se ascunde în spatele brandurilor puternice, să cunosc procesul prin care s-au format și povestea celor care le-au creat.

Pentru a deveni ceea ce sunt astăzi procesul a fost lung, dar frumos. Au pus suflet în fiecare pas pe care l-au făcut, în fiecare strategie de dezvoltare, au cântărit fiecare decizie pe care au luat-o și au acordat atenție tuturor detaliilor. Astfel, au creat o istorie a brandurilor pe care voiam s-o cunosc. M-am întrebat de multe ori de ce companiile care ne sunt partenere de ani de zile nu își spun frumoasa poveste și m-am hotărât să iau initiațivă. Așa am conceput albumul World Wide Brands – o colecție de povești în text și imagini, o călătorie în timp de la idee la companiile care au devenit, de la valori la poziționare, de la transparență la implicare, la simțuri și emoții, la experiențe împărtășite.”

Cartea  se va distribui în lanțuri de librării cu acoperire națională, dar și online, pe site-ul Inspire Group.

Data articol: mai 20, 2015

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam