Aon România, unul dintre principalii jucători de pe piața de brokeri de asigurare și reasigurare din România, va face publice, pe 26 noiembrie, rezultatele studiului Aon Best Employers, în cadrul Galei de nominalizare ce va avea loc la Hotel Hilton, Sala Enescu, începând cu orele 18:30.
Best Employers Study este realizat anual, se desfășoară pe o perioadă de 9 luni și se adresează companiilor cu peste 50 de angajați, având cel puțin trei ani de activitate pe piața din România.
Alături de cel mai important factor analizat – engagementul organizațional – BES studiază și determină o serie de dimensiuni colaterale pe care o companie le poate utiliza în susținerea brandului de angajator: colaborarea cu managerul direct și echipa, leadership, viziunea companiei față de o dezvoltare eficientă, oportunități în carieră.
Câștigătorii ediției 2014 sunt: McDonald’s România, la categoria „Companii cu un număr de peste 1.000 de angajați”, Adobe Systems România și Teamnet International – „Companii cu un număr de angajați între 250-1.000’’, iar la categoria „Companii cu un număr de angajați între 50-250’’ s-au aflat GSK Consumer HealthCare, Autonom și Pfizer România.
Best Employers Study oferă o clasificare a companiilor din punctul de vedere al imaginii pe care o au ca angajator în baza informațiilor colectate de la proprii angajați. Studiul se adresează companiilor cu peste 50 de angajați și cel puțin trei ani de activitate pe piața din România. Pe lângă un top al celor mai buni angajatori, care va fi publicat la nivelul României la sfârșitul lunii noiembrie și la nivelul CEE în primăvara anului viitor, acest studiu furnizează o serie de informații atât despre angajați, cât și despre angajatori. BES îi ajută pe managerii companiilor să afle cum pot obține rezultatele cele mai bune cu resursele pe care le au în companie și cum pot crește performanța afacerii prin optimizarea nivelului de engagement al angajaților. Pentru mai multe detalii despre studiul Best Employers în România vizitați http://bestemployerseurope.aon.com/ro/
Anul 2023 a fost unul dificil pentru sectorul IT, atât la nivel global, dar mai ales în România. Pe de o parte, concedieri semnificative în prima parte a anului au lăsat foarte mulți candidați în căutare de job într-o piață cu pretenții tot mai ridicate, iar pe de altă parte, impozitarea veniturilor de peste 10.000 […]
DetaliiCustomer Experience Romania organizează CX Conference Bucharest 2023, un eveniment conceput pentru a sustine transformarea domeniul experienței clienților în România. Conferința va avea loc pe data de 25 octombrie la Nord Events Centre și se adresează liderilor din domeniul CX, marketing, resurse umane, customer care, customer service, vânzări, operațiuni și antreprenorilor romani. CX Conference Bucharest […]
Detalii91,2% dintre angajatorii care au participat la cel mai recent sondaj derulat de eJobs România au declarat că au în plan să facă angajări până la finalul anului. 5,4% spun că au blocat toate angajările, în timp ce 3,4% nu știu exact care va fi cursul evenimentelor până la final de an. Dintre cei care […]
DetaliiIndependenți, pragmatici, la curent cu noile tehnologii, tinerii din generația Z sunt deciși să își trăiască viața și să își construiască parcursul educațional și profesional conform propriului set de valori. Anual, la IUF- The International University Fair participă peste 20.000 de elevi și studenți. Datele ultimelor ediții ne arată că tinerii din România sunt din […]
Detalii