Hot Now

Comunicarea este atuul angajatorilor de succes în noua normalitate

30 06 2020, Portal HR , Comenteaza, 194 afisari

Pandemia, la fel ca orice mare criză, este testul angajatorilor puternici, iar ultimele luni au forțat afacerile să iasă din zona lor de confort și să se adapteze pe toate planurile noii normalități. Comunicarea transparentă și clară a devenit rapid piatra de temelie a companiilor progresiste, care au înțeles că atât clienții, cât și potențialii și actualii angajați merită tratați cu responsabilitate și asumare. Într-o perioadă de criză, este vital ca discuția să fie deschisă și întrebările să primească răspuns, pentru că tăcerea generează lipsa încrederii în companie, fie la nivel de imagine de brand sau de angajator.

Acum, mai mult ca oricând, imaginea de angajator se erijează într-un factor diferențiator, de aceea este important ca pe ordinea de zi să se regăsească comunicarea atât pe plan intern, adresata angajaților, cât și pe plan extern, orientată către candidați. Chiar dacă în noile planuri de afaceri recrutarea a fost sistată sau proporțiile ei au fost diminuate, angajatorii de succes sunt cei care rămân alături de candidați, oferind informații deschise despre activitatea companiei și managementul situației actuale.

Unul dintre cele mai încercate departamente din timpul pandemiei a fost și este în continuare cel al resurselor umane, reprezentanții HR fiind cei care au găsit rapid soluții pentru eficientizarea proceselor de lucru și asigurarea unei bune cooperări între departamente astfel încât efortul adaptării la noua normalitate să se traducă în rezultate și productivitate. Totodată, tocmai aceste rezultate sunt cele care fac diferența și aduc un avantaj angajatorilor, dacă sunt comunicate.

Mai mult, cererea și oferta forței de muncă aduc în prim plan schimbări ale status quo-ului și vin la pachet cu noi perspective atât pentru angajatori, cât și pentru candidați. Tocmai de aceea, cv30 este aliatul ideal în comunicarea imaginii de angajator, a culturii companiei și a oportunităților de carieră. Cu o experiență de peste 8 ani în comunicarea imaginii de angajator a marilor companii, serviciile cv30 se adresează tuturor angajatorilor care își doresc o voce puternică în piață și care vor să fie alături de viitorii angajați. Pentru că fiecare angajator este diferit, comunicarea este personalizată printr-un mix online – offline, care asigură rezultate optime. Echipa cv30 are în portofoliu numeroase proiecte și campanii de succes, printre care profilul online de angajator, Students’ Kit, social media employer branding, evenimente de carieră online și offline etc.

În toamna fiecărui an, echipele cv30 ajung la 50.000 de studenți prin intermediul campaniei Students’ Kit, campanie care a devenit un brand de sine stătător, cunoscut și apreciat de studenții din toată țara. Ediția de anul acesta a workbook-ului cv30, agenda universitară distribuită în cadrul campaniei Students’ Kit, este dedicată celor care au curajul să privească încrezători in viitor, tema ediției fiind pe măsură: Echipa viitorului: libertatea de a fi tu și de a alege oamenii potriviți pentru tine, alături de care lucrezi cu plăcere.

Pentru asigurarea unei bune desfășurări a campaniei, echipa cv30 a luat o serie de măsuri de prevenție, precum: limitarea interacțiunii dintre team leaderii cv30 și studenți prin sistemul de înscriere și validare online; echipamente corespunzătoare pentru promoterii cv30 (măști, manusi, dezinfectant); self-service: studenții își vor ridica singuri kit-urile cu workbook-uri, sub supervizarea colegilor din teren.

Workbook-ul cv30 îți oferă șansa să fii alături de studenții la început de carieră și să le prezinți echipa, mediul de lucru, precum și oportunitățile din compania ta, într-un cadru controlat și printr-o abordare fresh.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Tehnologiile sigure de colaborare care ajută oamenii să lucreze de oriunde reprezintă o preocupare majoră pentru orice CIO, punând presiune pe echipele IT nevoite să asigure suport atât pentru angajații care lucrează de la distanță, cât și pentru planificarea revenirii la birou. Cisco (NASDAQ: CSCO) anunță câteva îmbunătățiri cheie aduse soluției Webex, pentru a răspunde […]

Detalii

În perioada 24-25 iunie 2020, BusinessMark a organizat cel de-al 30-lea eveniment de HR. Ediția de anul acesta a marcat și o premieră, „Tomorrow@Work” fiind prima conferință din această serie care s-a desfășurat exclusiv în mediul online. Pe parcursul celor două zile, specialiști români și internaționali au analizat și dezbătut trei factori cu rol determinant […]

Detalii

MyDesks.ro vine în ajutorul freelancerilor și antreprenorilor din România și lansează MyDesks Work, o platformă de job-uri și proiecte punctuale pentru cei care aleg să lucreze de la distanță. Ideea platformei a apărut în plină pandemie, când interesul pentru proiecte remote și freelancing a crescut în România cu peste 40%, conform Google Trends. Cu această […]

Detalii

Piața muncii se află într-o continuă dezvoltare ceea ce face ca o mare parte dintre angajatori să caute constant noi talente în cadrul companiilor. Pentru a se integra în piața muncii studenții au nevoie de o dezvoltare majoră atât a competențelor hard, precum și a celor soft: comunicare, lucrul în echipă, creativitate sau responsabilitate. „Profesorii […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter