Comunicarea internă – factor esențial pentru engagementul angajaților
Când discutăm despre companii cu birouri la nivel global, conectarea angajaților este o adevărată provocare. Comunicarea internă și modalitățile de reținere a atenției angajaților joacă un rol foarte important în acest caz. Care sunt cele mai bune soluții? „Comunicarea internă este adesea încărcată cu o mulțime de informații dedicată unei audiențe multiple. Având în vedere toate informațiile cu care avem contact zilnic – media, publicitate, e-mailuri – este absolut esențial să folosim practici care reduc această aglomerație. Dacă dorim ca mesajele nostre să fie citite, digerate sau să producă comportamentul dorit, informația transmisă trebuie să aibă un obiectiv clar și bine stabilit. În același timp, pentru ca mesajul să aibă impact și să determine o schimbare de comportament, acesta trebuie să fie clar formulat.”, declară Catrin Lewis, Global Internal Communications Manager, Reward Gateway [UK].
Catrin Lewis, Global Internal Communications Manager, Reward Gateway [UK] se asigură că angajații sunt engaged, bine informați cu privire la toate aspectele businessului, începând cu scopul, misiunea, valorile acestuia. Pe parcursul carierei sale, Catrin a gestionat situatii de criză: schimbarea investitorului de capital privat, a structurii manageriale, a CEO-ului, precum și migrarea la modalități agile de lucru, relocarea birourilor și creșterea businessului în Europa de Est. “I’ve made communications the heartbeat of the business.”
Catrin este speaker în cadrul Conferinței de Resurse Umane HR Summit Cluj, care are loc pe 13-14 martie, unde discută despre cum să comunici eficient in-house cu angajații astfel încât să menții un nivel optim de engagement.
Influențarea pozitivă, baza leadershipului performant
În procesul de construire a relațiilor bazate pe încredere și angajament, liderii trebuie să învețe să îi influențeze pozitiv pe ceilalți, fie pe cei subordonați direct, manageri, colegi sau clienți. Stilul de influențare nu trebuie să fie general, ci mai degrabă unul specific, potrivit fiecărei situații pe care o întâmpinăm. Când este nevoie de influențare pozitivă? În mobilizarea resurselor, în gestionarea și motivarea angajaților neperformanți, în orientarea către schimbare.
Cum sa influențăm cu impact? Și cum să fii un HR Partner pentru transformare (de la diagnoză la transformare) sunt tematicile pe care Csaba Gergely Varga, Consultant, Trainer, Coach Influence Consulting le abordează în cadrul HR Summit Cluj-Napoca, pe 13-14 Martie 2018.
Csaba Gergely Varga – Consultant, Trainer, Coach Influence Consulting – a activat pe parcursul carierei sale în companii performante precum Coca Cola HBC, PwC (cu clienți din domeniul farmaceutic, precum Pfizer, GSK, Labormed) și Provident Financial. De-a lungul timpului, Csaba a dobândit experiență atât la nivel strategic cât și executiv, care acoperă toate aspectele legate de mangementul resurselor umane: sisteme de recompensă, distribuire de resurse, aspecte organizatorice de proiectare / dezvoltare, formare / dezvoltare, talentul și managementul schimbării.
„Nu lucrezi cu o companie, ci cu oameni – ei sunt principalul factor diferențiator”
Dacă în urmă cu câțiva ani companiile nu prezentau un interes pentru angajarea tinerilor, în prezent, generația Millenials reprezintă o sursa de inovare, creativitate și ambiție. Millenials caută experiențe de dezvoltare personală și profesională, nicidecum un mediu lipsit de provocări.
În același timp, CV-ul, scrisoarea de intenție și procesul de recrutare nu mai au un impact atât mare în convingerea unui tânăr student, iar brandul de angajator este ceea ce face diferența în procesul decizional.
Discutăm în cadrul HR Summit despre strategii de Employer Branding pentru Millennials, categorie de angajați cu nevoi și cerințe specifice, dorință de afirmare și evoluție rapidă, de interes direct pentru orice angajator.
Militant pentru autenticitate în exprimare, viață personală și business, Anca Bătae, Business Development Manager @ cv30, ajută companiile din România să apară și să persiste pe radarul studenților ca potențiali angajatori. Alături de Lavinia Vladu, Co-Founder & CMO @ cv30, realizează strategii de employer branding care scot în evidență atuurile fiecărui angajator. „Pe site-urile actuale de database search, singurul factor pe care un candidat il poate aprecia este salariul. Si ce se intampla cand acesta are doua oferte salariale similare? Care sunt criteriile pe baza carora alege?” Anca și Lavinia sunt speakeri în cadrul HR Summit Cluj-Napoca, unde discută despre strategiile de atragere și retenție a generației millenials.
Despre HR Summit, The SuperHeRoes Conference
Conferinţa de Resurse Umane HR Summit Cluj-Napoca are loc în perioada 13-14 martie 2018, în incinta Golden Tulip Ana Dome. Prin structura sa, HR Summit Cluj-Napoca oferă o experienţă complexă, fiind alcătuit din workshop-uri, prezentări, sesiuni Ask the HR Architect, o zonă expoziţională şi oportunităţi de networking.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam